Algemene Onzin Topic - Pagina 37

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:33

Bo, ik ken het D: Gaat uiteindelijk wel weer over
Terug naar boven Ga naar beneden
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:34

Runningpaw schreef:
Innerghost schreef:
Ja is goed! Kunnen we wel doen als jij weer terug bent. Did you read the topic? Flame is being mean ;-;
Juah ik zag t :C Chi is gewoon een super gemene RPG'er. Eerst Ashie een beetje pijn doen en dan Inner alleen laten, djees. En ook nog eens Tall in de problemen brengen! Tjonge jonge! D:

&& is goed, maar t kan ook nu super speed topic zijn xD

Is goed, gewoon een SPT :3

@Bo2: *Hug*
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:34

Acepaw schreef:

Ja maar het is altijd, iedere keer als ik haar zie. Ik krijg er echt genoeg van >c En nu gaat ze morgen weer dingen zonder me doen... Lekker dan, zit ik alleen thuis voor de rest van de dag zeker...

Nath:: Tx
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:35

Lurkingkit schreef:
Acepaw schreef:

Ja maar het is altijd, iedere keer als ik haar zie. Ik krijg er echt genoeg van >c En nu gaat ze morgen weer dingen zonder me doen... Lekker dan, zit ik alleen thuis voor de rest van de dag zeker...

Nath:: Tx

*hugs* Ik wou dat ik kon helpen D:
Spottedwish
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 DPKsfdL
Chi
572
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Spottedwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:36

@Soof, oh, you...:c
Sorry, was even een docu aan het zien. xD
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:37

Innerghost schreef:
Runningpaw schreef:
Innerghost schreef:
Ja is goed! Kunnen we wel doen als jij weer terug bent. Did you read the topic? Flame is being mean ;-;
Juah ik zag t :C Chi is gewoon een super gemene RPG'er. Eerst Ashie een beetje pijn doen en dan Inner alleen laten, djees. En ook nog eens Tall in de problemen brengen! Tjonge jonge! D:

&& is goed, maar t kan ook nu super speed topic zijn xD

Is goed, gewoon een SPT :3

@Bo2: *Hug*
Zou jij willen aanmaken dan? (:

@Bo;;
Ah succes meid :C Well misschien is t beter om dan even een tijdje uit elkaar te zijn? Anders krijg je de hele dag gezeur om je oren en dat lucht meestal wel op :3
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:39

Jamjam:: Jullie helpen al door er gewoon te zijn, het maakt het altijd ietsjes beter ^^

Soof:: Yeah, dat hebben we geprobeerd, maar nu mijn vader weg is gaat dat moeilijk en zeker nu de proefwerken op komst zijn. Ik heb wel al gepland om 3/4 van de grote vakantie op reis te gaan met andere mensen, dus dan ben ik even van haar af ^^ Nog even volhouden zeker c:
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:41

Jamie, Ace's setje is pwetty c:
Acefray
Dorpsslet
Jamie
4524
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:43

Rover schreef:
Jamie, Ace's setje is pwetty c:
Thx ^-^
Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 19:59

@Soof: https://www.warriorcatsnl.com/t17817-what-do-i-ve-to-do-with-it#415331
Oké, het is eigenlijk een SPT, maar mijn begin posts zijn meestal niet kort. Wil je trouwens, als dat nog lukt, ook op ons andere topic reageren?
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:01

@Nath;;
Jup zal ik zsm doen! (:

Heeft iemand van jullie die WK chips van Lays al geprobeerd? ik denk niet dat ze in belgie te koop zijn xD Maar Chili is echt mijn favo smaak <3 Daarna Australie en Spanje kan ik echt niet binnen houden ahahah xD
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:03

Runningpaw schreef:
@Nath;;
Jup zal ik zsm doen! (:

Heeft iemand van jullie die WK chips van Lays al geprobeerd? ik denk niet dat ze in belgie te koop zijn xD Maar Chili is echt mijn favo smaak <3 Daarna Australie en Spanje kan ik echt niet binnen houden ahahah xD

Nope, ik denk niet dat we dat hier hebben xD
We hebben wel momenteel alles in Rode Duivels style, man iedereen freakt het hier xD *staart naar de koelkast* Alles heeft de Belgische vlag... ALLES xD
Rover
Member
Marieke
159
Actief

CAT'S PROFILE
Rover
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:04

Runningpaw schreef:
@Nath;;
Jup zal ik zsm doen! (:

Is die BBQ-dinges die van Australië? Want die heb ik laatst geproefd en ik vind het best lekker (Ik krijg er alleen wel veel dorst van xD)
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:06

@Bo;;
Cool toch? :'D Hoe zo'n land in de ban kan zijn van t wk, ik vind t echt ge-wel-dig <3 Toen ik in de tram zat, was een hele wijk oranje xD Perfect <3

@Marieke;;
Ja die is van Australie en ik vind die echt extreem naar bbq smaken, alsof je gewoon dat buitenste randje van bbq vlees eet, best wel lekker ja xD
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:08

Runningpaw schreef:
@Bo;;
Cool toch? :'D Hoe zo'n land in de ban kan zijn van t wk, ik vind t echt ge-wel-dig <3 Toen ik in de tram zat, was een hele wijk oranje xD Perfect <3

Yeah... Maybe een beetje. Maar het maakt me bang. Ik bedoel, ze hebben op school zelfs al een dag ingelast waar iedereen in de vlag naar school moet komen... In de KLEUTERSCHOOl dus ook xD Al die kinderen waren zo creepy... En dan ben ik nog niet begonnen ober het eten dat nu opeens zwart, rood en geel is geworden xD

En hier is het topicje met Ashie ^^
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:10

Lurkingkit schreef:
Runningpaw schreef:
@Bo;;

Yeah... Maybe een beetje. Maar het maakt me bang. Ik bedoel, ze hebben op school zelfs al een dag ingelast waar iedereen in de vlag naar school moet komen... In de KLEUTERSCHOOl dus ook xD Al die kinderen waren zo creepy... En dan ben ik nog niet begonnen ober het eten dat nu opeens zwart, rood en geel is geworden xD

Ach ja, Belgie heeft volgens mij de afgelopen twee/drie 'kampioenschappen' niet meegedaan, dus misschien dat het daardoor heel erg extreem is? (': Gwn lekker meedoen xD Ik wou dat ze dat op mijn school deden hahaha xD

&& reageer zo, dr is zo een oefeninterland op tv (':
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 37 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:11

Gone van Micheal Grant. Heerlijke serie <3
Alleen nog maar het laatste boek om te lezen D:
Als ze het ooit verfilmen, wordt het een soort horror film hahah
Lurkingshade
StarClan
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:12

Runningpaw schreef:
Lurkingkit schreef:
Runningpaw schreef:
@Bo;;

Ach ja, Belgie heeft volgens mij de afgelopen twee/drie 'kampioenschappen' niet meegedaan, dus misschien dat het daardoor heel erg extreem is? (': Gwn lekker meedoen xD Ik wou dat ze dat op mijn school deden hahaha xD

Ja, idd! Daarom dus xD En ik probeer, ik weet helaas niks over voetbal xD Alleen dat je de bal in het doel met trappen x3 En geloof me, het was een gekkenhuis xD

Is goed, have fun ^^
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:15

Lurkingkit schreef:
Runningpaw schreef:
Lurkingkit schreef:
Runningpaw schreef:
@Bo;;

Ja, idd! Daarom dus xD En ik probeer, ik weet helaas niks over voetbal xD Alleen dat je de bal in het doel met trappen x3 En geloof me, het was een gekkenhuis xD

Is goed, have fun ^^
Ah, maar dan kan t nog wel leuk zijn xD En wie weet gaat de beker wel mee (;

Innerstar
StarClan
Nathalie
4728
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitimeza 31 mei 2014 - 20:18

Mensen, vergeten jullie het OTM topic niet? De OTM-topics staan allemaal gelijk, en morgen is het al 1 Juni
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 37 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 37 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 43 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: