|
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:33 | |
| Bo, ik ken het D: Gaat uiteindelijk wel weer over |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:34 | |
| - Runningpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Ja is goed! Kunnen we wel doen als jij weer terug bent. Did you read the topic? Flame is being mean ;-;
Juah ik zag t :C Chi is gewoon een super gemene RPG'er. Eerst Ashie een beetje pijn doen en dan Inner alleen laten, djees. En ook nog eens Tall in de problemen brengen! Tjonge jonge! D:
&& is goed, maar t kan ook nu super speed topic zijn xD Is goed, gewoon een SPT :3 @Bo2: *Hug* |
|
| |
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:34 | |
| - Acepaw schreef:
- Bo, ik ken het D: Gaat uiteindelijk wel weer over
Ja maar het is altijd, iedere keer als ik haar zie. Ik krijg er echt genoeg van >c En nu gaat ze morgen weer dingen zonder me doen... Lekker dan, zit ik alleen thuis voor de rest van de dag zeker... Nath:: Tx |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:35 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Acepaw schreef:
- Bo, ik ken het D: Gaat uiteindelijk wel weer over
Ja maar het is altijd, iedere keer als ik haar zie. Ik krijg er echt genoeg van >c En nu gaat ze morgen weer dingen zonder me doen... Lekker dan, zit ik alleen thuis voor de rest van de dag zeker...
Nath:: Tx *hugs* Ik wou dat ik kon helpen D: |
|
| |
Chi 572 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:36 | |
| @Soof, oh, you...:c
Sorry, was even een docu aan het zien. xD |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:37 | |
| - Innerghost schreef:
- Runningpaw schreef:
- Innerghost schreef:
- Ja is goed! Kunnen we wel doen als jij weer terug bent. Did you read the topic? Flame is being mean ;-;
Juah ik zag t :C Chi is gewoon een super gemene RPG'er. Eerst Ashie een beetje pijn doen en dan Inner alleen laten, djees. En ook nog eens Tall in de problemen brengen! Tjonge jonge! D:
&& is goed, maar t kan ook nu super speed topic zijn xD Is goed, gewoon een SPT :3
@Bo2: *Hug* Zou jij willen aanmaken dan? (: @Bo;; Ah succes meid :C Well misschien is t beter om dan even een tijdje uit elkaar te zijn? Anders krijg je de hele dag gezeur om je oren en dat lucht meestal wel op :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:39 | |
| Jamjam:: Jullie helpen al door er gewoon te zijn, het maakt het altijd ietsjes beter ^^
Soof:: Yeah, dat hebben we geprobeerd, maar nu mijn vader weg is gaat dat moeilijk en zeker nu de proefwerken op komst zijn. Ik heb wel al gepland om 3/4 van de grote vakantie op reis te gaan met andere mensen, dus dan ben ik even van haar af ^^ Nog even volhouden zeker c: |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:41 | |
| Jamie, Ace's setje is pwetty c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:43 | |
| - Rover schreef:
- Jamie, Ace's setje is pwetty c:
Thx ^-^ |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 19:59 | |
| |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:01 | |
| @Nath;; Jup zal ik zsm doen! (:
Heeft iemand van jullie die WK chips van Lays al geprobeerd? ik denk niet dat ze in belgie te koop zijn xD Maar Chili is echt mijn favo smaak <3 Daarna Australie en Spanje kan ik echt niet binnen houden ahahah xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:03 | |
| - Runningpaw schreef:
- @Nath;;
Jup zal ik zsm doen! (:
Heeft iemand van jullie die WK chips van Lays al geprobeerd? ik denk niet dat ze in belgie te koop zijn xD Maar Chili is echt mijn favo smaak <3 Daarna Australie en Spanje kan ik echt niet binnen houden ahahah xD Nope, ik denk niet dat we dat hier hebben xD We hebben wel momenteel alles in Rode Duivels style, man iedereen freakt het hier xD *staart naar de koelkast* Alles heeft de Belgische vlag... ALLES xD |
|
| |
Marieke 159 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:04 | |
| - Runningpaw schreef:
- @Nath;;
Jup zal ik zsm doen! (:
Heeft iemand van jullie die WK chips van Lays al geprobeerd? ik denk niet dat ze in belgie te koop zijn xD Maar Chili is echt mijn favo smaak <3 Daarna Australie en Spanje kan ik echt niet binnen houden ahahah xD Is die BBQ-dinges die van Australië? Want die heb ik laatst geproefd en ik vind het best lekker (Ik krijg er alleen wel veel dorst van xD) |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:06 | |
| @Bo;; Cool toch? :'D Hoe zo'n land in de ban kan zijn van t wk, ik vind t echt ge-wel-dig <3 Toen ik in de tram zat, was een hele wijk oranje xD Perfect <3
@Marieke;; Ja die is van Australie en ik vind die echt extreem naar bbq smaken, alsof je gewoon dat buitenste randje van bbq vlees eet, best wel lekker ja xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:08 | |
| - Runningpaw schreef:
- @Bo;;
Cool toch? :'D Hoe zo'n land in de ban kan zijn van t wk, ik vind t echt ge-wel-dig <3 Toen ik in de tram zat, was een hele wijk oranje xD Perfect <3 Yeah... Maybe een beetje. Maar het maakt me bang. Ik bedoel, ze hebben op school zelfs al een dag ingelast waar iedereen in de vlag naar school moet komen... In de KLEUTERSCHOOl dus ook xD Al die kinderen waren zo creepy... En dan ben ik nog niet begonnen ober het eten dat nu opeens zwart, rood en geel is geworden xD En hier is het topicje met Ashie ^^ |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:10 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Runningpaw schreef:
- @Bo;;
Cool toch? :'D Hoe zo'n land in de ban kan zijn van t wk, ik vind t echt ge-wel-dig <3 Toen ik in de tram zat, was een hele wijk oranje xD Perfect <3 Yeah... Maybe een beetje. Maar het maakt me bang. Ik bedoel, ze hebben op school zelfs al een dag ingelast waar iedereen in de vlag naar school moet komen... In de KLEUTERSCHOOl dus ook xD Al die kinderen waren zo creepy... En dan ben ik nog niet begonnen ober het eten dat nu opeens zwart, rood en geel is geworden xD
En hier is het topicje met Ashie ^^ Ach ja, Belgie heeft volgens mij de afgelopen twee/drie 'kampioenschappen' niet meegedaan, dus misschien dat het daardoor heel erg extreem is? (': Gwn lekker meedoen xD Ik wou dat ze dat op mijn school deden hahaha xD && reageer zo, dr is zo een oefeninterland op tv (': |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:11 | |
| Gone van Micheal Grant. Heerlijke serie <3 Alleen nog maar het laatste boek om te lezen D: Als ze het ooit verfilmen, wordt het een soort horror film hahah |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:12 | |
| - Runningpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Runningpaw schreef:
- @Bo;;
Cool toch? :'D Hoe zo'n land in de ban kan zijn van t wk, ik vind t echt ge-wel-dig <3 Toen ik in de tram zat, was een hele wijk oranje xD Perfect <3 Yeah... Maybe een beetje. Maar het maakt me bang. Ik bedoel, ze hebben op school zelfs al een dag ingelast waar iedereen in de vlag naar school moet komen... In de KLEUTERSCHOOl dus ook xD Al die kinderen waren zo creepy... En dan ben ik nog niet begonnen ober het eten dat nu opeens zwart, rood en geel is geworden xD
En hier is het topicje met Ashie ^^ Ach ja, Belgie heeft volgens mij de afgelopen twee/drie 'kampioenschappen' niet meegedaan, dus misschien dat het daardoor heel erg extreem is? (': Gwn lekker meedoen xD Ik wou dat ze dat op mijn school deden hahaha xD
&& reageer zo, dr is zo een oefeninterland op tv (': Ja, idd! Daarom dus xD En ik probeer, ik weet helaas niks over voetbal xD Alleen dat je de bal in het doel met trappen x3 En geloof me, het was een gekkenhuis xD Is goed, have fun ^^ |
|
| |
965 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:15 | |
| - Lurkingkit schreef:
- Runningpaw schreef:
- Lurkingkit schreef:
- Runningpaw schreef:
- @Bo;;
En hier is het topicje met Ashie ^^ Ach ja, Belgie heeft volgens mij de afgelopen twee/drie 'kampioenschappen' niet meegedaan, dus misschien dat het daardoor heel erg extreem is? (': Gwn lekker meedoen xD Ik wou dat ze dat op mijn school deden hahaha xD
&& reageer zo, dr is zo een oefeninterland op tv (': Ja, idd! Daarom dus xD En ik probeer, ik weet helaas niks over voetbal xD Alleen dat je de bal in het doel met trappen x3 En geloof me, het was een gekkenhuis xD
Is goed, have fun ^^ Ah, maar dan kan t nog wel leuk zijn xD En wie weet gaat de beker wel mee (; Thanks :3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 31 mei 2014 - 20:18 | |
| Mensen, vergeten jullie het OTM topic niet? De OTM-topics staan allemaal gelijk, en morgen is het al 1 Juni |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|