Algemene Onzin Topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende
Cometlight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 DPKsfdL
Laura, the mythology freak >:3
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 21:18

I am creeped out. Krijg ik zo'n vriendschapsverzoek van een of andere gast op facebook (woont in de buurt, heeft veel gemeenschappelijke vrienden als ik maar ken hem niet persoonlijk en zie hem ook nooit of zo), ik van nja accepteer dat wel. En nu chat ie me plots, WAT? xD Where is this going... Surprised

EDIT: THE DUDE CALLED ME PRETTY. EVACUATE, I REPEAT, EVACUATE
Terug naar boven Ga naar beneden
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 21:21

Cometlight schreef:
I am creeped out. Krijg ik zo'n vriendschapsverzoek van een of andere gast op facebook (woont in de buurt, heeft veel gemeenschappelijke vrienden als ik maar ken hem niet persoonlijk en zie hem ook nooit of zo), ik van nja accepteer dat wel. En nu chat ie me plots, WAT? xD Where is this going... Surprised

Dat is het fenomeen wat wij noemen 'flirten'. Het is iets waar je van moet genieten Wink
Cometlight
Member
Laura, the mythology freak >:3
147

CAT'S PROFILE
Cometlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 21:25

Nimblepaw schreef:
Cometlight schreef:

Dat is het fenomeen wat wij noemen 'flirten'. Het is iets waar je van moet genieten Wink

Hij is mijn type niet, helaas meh Sad Heb ik eens touche x'D
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 21:37

Cometlight schreef:
Nimblepaw schreef:
Cometlight schreef:

Hij is mijn type niet, helaas meh :(Heb ik eens touche x'D

Naahh, boeie! Gewoon een beetje terug flirten zolang je het leuk vindt. Zorgt ervoor dat je minder zenuwachtig bent als je met iemand praat die je wél echt leuk vindt Smile
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 22:03

Moeeeh ~ xD
Ik ben moe :')
Morgen optreden Cromeo, al is het niet echt mijn aparte stijl xD
Emberspark
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 22:16

Heb ik eindelijk vrij, moet ik toch nog om 7 uur opstaan ><
Voetbaaaaal =_=
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 22:17

Wat ging ik hier ookalweer doen?
Dat moment dat je ergens heengaat en dat je dan vergeet wat je daar ging doen
Slate
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 22:22

Mijn broertje is maggi en een beatboxer xD
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 22:40

Help :C
als ik volgende week in frankrijk ben is er een gala mét dresscode. ik heb like 0 jurken, dus ik ben er een beetje bij.. :/ en volgens mij zijn alle winkels dicht en ik heb tbh ook helemaal geen zin om een hele avond verveeld op een saai feest te zitten :/ geef mij maar liever een hele week school :C
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:07

Runningpaw schreef:
als ik volgende week in frankrijk ben is er een gala mét dresscode. ik heb like 0 jurken, dus ik ben er een beetje bij.. :/ en volgens mij zijn alle winkels dicht en ik heb tbh ook helemaal geen zin om een hele avond verveeld op een saai feest te zitten :/ geef mij maar liever een hele week school :C
SCHOOL. EEN WEEK SCHOOL IPV EEN FEEST?!? Oh, laat mij maar gaan voor jou :3
Runningvole
Member
965
Actief

CAT'S PROFILE
Runningvole
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:12

Forestpaw* schreef:
Runningpaw schreef:
SCHOOL. EEN WEEK SCHOOL IPV EEN FEEST?!? Oh, laat mij maar gaan voor jou :3
t is zeg maar een hele week in Frankrijk, dus inclusief hele lange wandelingen en tripjes naar musea in de hitte. Maar ik zou dolgraag een weekje willen ruilen xD
Lightfur
Member
<Zoé,met een streepje op de e>
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:25

Hier ben ik weer mensjuuuuuhs!Lightfur is back!
Firestone
Member
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:25

Hallooo
Lightfur
Member
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:30

Wat kan ik vertellen?????
Burningflight
Member
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:31

Ik ga maar eens slapen. Slaapwel iedereen^^
Heathercloud
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:31

Idk xD dat kan ik nii beslissen xD
Zoveel zin in deze vier dagen <3 iedere dag wat gepland oeps
Lightfur
Member
344
Actief

CAT'S PROFILE
Lightfur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimewo 28 mei 2014 - 23:39

Vandaag hadden we ook geen school .YES!!! Het scheelde maar een halve dag maar het was de moeite waard.
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 0:02

Wat is het hier rustig? Razz Normaal zijn er nog wel wat mensen online om deze tijd die dit topic aan het volspammen zijn.
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 0:03

Nimblepaw schreef:
Wat is het hier rustig? Razz Normaal zijn er nog wel wat mensen online om deze tijd die dit topic aan het volspammen zijn.

Idd.
Ah ik blijf nog even totdat m'n posts gedaan zijn xd
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 6 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 1:19

Ik ben er! Ik was alleen Iron Man aan het kijken ;D mensen, ik ben nu officieel Marvel fan <33

Soof.. Seriously? Hail opent haar ogen voor de eerste keer, en Ash mist het?!????!! I knew there was a reason I liked you xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 6 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 28 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: