|
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: The Ice Hit My Heart wo 28 mei 2014 - 17:39 | |
| Ik zal meteen vertellen waar dit over gaat, ik kan Icepaw niet actief houden en mijn inspiratie op. Ze is mijn noob accountje en ik verwacht niet dat iemand haar wil... Dus laat ik Ice een auto ongeluk krijgen.
How? In de avond gaat Icepaw naar het ShC territorium bij de vierboom. Ze ligt lekker lui te zijn als ze een konijn opmerkt, het dier is geschrokken en let net goed op. Omdat het moeilijke tijden zijn vangt ze het dier dat nu aan haar kant van het territorium zit. Wat Ice niet weet is dat er een warrior/apprentice van een andere clan op het konijn jaagde, net als ze het dier heeft gevangen komt die uit de bosjes en claimt het konijn omdat die van zijn/haar kant van het territorium komt. Ze krijgen ruzie en het loopt uit op een gevecht. Ice krijgt een pijnlijke wond in haar been en trekt zich terug, alleen is de warrior/apprentice nog niet klaar en komt achter haar aan. Icepaw schrikt zich dood en weet zeker dat de kat haar komt vermoorden, wat zijn/haar bedoeling echt niet is. Ice wil door de tunnel naar de andere kant van het Thunderpath maar kan die niet vinden. De andere kat komt vervaarlijk dichtbij en ze vlucht in blinde paniek over het Thunderpath in de wetenschap dat ze het wel zou halen, maar haar poot remt haar af en er komt een auto aan. Ze probeert terug te rennen, maar haalt het niet. Wonder boven wonder raakt de auto haar niet, maar als die over haar heen rijd wordt ze geraakt door iets er onder en krijgt een ernstige wond waardoor ze veel bloed verliest. De warrior/apprentice heeft, met schrik, toegekeken en haalt haar van het Thunderpath af. Daar sterft ze aan bloed verlies, een ShC kat heeft gezien hoe Icepaw het Thunderpath op rende en komt haar lichaam halen.
Dus ik zoek De warrior of apprentice van een andere clan: Dit moet een kat zijn die misschien wat last heeft van woede problemen maar wel met een goed hart die Icepaw onbedoeld haar dood in jaagde. ShadowClan kat: Is een getuige van het ongeluk en brengt Icepaw's lichaam naar het kamp.
Van mij uit kan ze ook wordt overgenomen maar ik denk niet dat iemand haar wil. Dus kijk maar of je een kat hebt die mogenlijk mee kan doen ^^ |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart wo 28 mei 2014 - 17:41 | |
| Ik bied Snowypaw eventueel aan als kat die haar terug brengt :3 |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart wo 28 mei 2014 - 17:43 | |
| Ik heb Fireball wel die getuige wilt zijn en haar wilt terug brengen. |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart wo 28 mei 2014 - 19:49 | |
| Ik heb Wolfpaw wel voor je als getuige en die Ices lichaam het kamp binnenbrengt. Ik heb ook Mockingpaw voor je, hij is van de ThunderClan en hij is nogal lui en hooghartig. {Ik wil anders ook wel Ice van je overnemen hoor} |
|
| |
Hanna 87 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart wo 28 mei 2014 - 20:07 | |
| Je mag haar overnemen als je wil. De einige echte nutige info is dat haar mentor Ashdrizzle is en ze niet zo veel vrienden heeft... Verder is ze zwart, klein, is ze haar ouders als kitten verloren en haar beste vriendin is nu blind en vervreemd. Haar warrior naam is Iceheart, in het algemeen een aardige poes. |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart wo 28 mei 2014 - 22:16 | |
| |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart do 29 mei 2014 - 12:56 | |
| - Skykit* schreef:
- Je mag haar overnemen als je wil. De einige echte nutige info is dat haar mentor Ashdrizzle is en ze niet zo veel vrienden heeft... Verder is ze zwart, klein, is ze haar ouders als kitten verloren en haar beste vriendin is nu blind en vervreemd. Haar warrior naam is Iceheart, in het algemeen een aardige poes.
Klinkt een interessante kat :] Moet ik een voorbeeldpost maken? |
|
| |
Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart do 29 mei 2014 - 13:01 | |
| Nee hoor, ze heeft wel nog wat lopende topics, zou je die afmaken? Zeg maar als ik het ww moet sturen ^^ |
|
| |
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart do 29 mei 2014 - 13:05 | |
| Ja, ik zal die afmaken. :] zo kan ze meteen actief worden. {Je mag het wachtwoord nu al sturen.} x'D |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart do 29 mei 2014 - 13:10 | |
| Awh ik ben te laat :c wou haar ook graag. |
|
| |
Hanna :P 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart do 29 mei 2014 - 13:10 | |
| Oke het ww is gestuurd dus Ice is officieel overgenomen. Ik had niet eens verwacht dat er iemand haar wou ^^" sorry AA |
|
| |
| Onderwerp: Re: The Ice Hit My Heart | |
| |
|
| |
|