| Maak dat de kat wijs [Krant 2] | |
|
|
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] do 29 mei 2014 - 10:09 | |
| Ik heb nog niet de hele krant gelezen, maar ik wil even een groot applaus geven voor Rebecca, Maartje en Daan voor het vertellen van hun verhaal. Ik vind het verschrikkelijk om te horen dat het jullie slecht af is gegaan op bepaalde momenten en dit misschien zelfs nog zo is - ik wil dat jullie weten dat Warrior Cats er altijd voor jullie zal zijn en als jullie iemand nodig hebben om tegen te praten kunnen jullie altijd bij mij terecht <3 Knap dat jullie het wilden uitschrijven voor ons. Onthoudt dat jullie stuk voor stuk fantastische meiden zijn! |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] vr 30 mei 2014 - 0:11 | |
| Ik heb de krant nog niet helemaal gelezen maar het "voorproefje" was al super origineel en goed geschreven. Bravo voor iedereen die meewerkte! |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] vr 30 mei 2014 - 16:19 | |
| Waaauw, echt een super layout! :DD Ben blij dat ik er toch weer een stukje aan heb kunnen meerwerken, en mijn volgende stukje hulp is alweer in wording! ;D Als ik nog ergens mee zou kunnen helpen, mag je het mij altijd laten weten. Prachtige uitgave alweer, en trouwens een dikke bravo voor de mensen die hun verhaal willen doen en openbaar willen stellen, en voor de horoscoop trouwens ook; Die vind ik echt geweldig xD (vooral de tekeningetjes <3) |
|
| |
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] vr 30 mei 2014 - 16:40 | |
| @Lis: ooh, bedankt <"3 nu wil ik weten welk sterrenbeeld je bent >D |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] vr 30 mei 2014 - 16:47 | |
| Natuurlijk net zo geweldig als de vorige ^^ Jammer dat ik niet mee heb kunnen helpen aan deze editie, maar mijn moment komt nog wel |
|
| |
>Vera< 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] zo 1 jun 2014 - 13:35 | |
| Wauw, ik ben nog meer onder de indruk dan ik was van de vorige editie. De horoscooppagina ziet er prachtig uit! De persoonlijke verhalen zijn ook vooral erg interessant. Waar kan ik me trouwens aanmelden voor de volgende rubriek, het niet op vakantie gaan ivm persoonlijke redenen? Ik wacht met smart op de volgende uitgave ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] zo 1 jun 2014 - 15:04 | |
| Super super as always! :3 T leest echt lekker weg en het ziet er allemaal heel netjes uit. |
|
| |
61 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] zo 1 jun 2014 - 15:47 | |
| Ziet er helemaal top uit! Kan weer niet wachten tot de volgende editie ;3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Maak dat de kat wijs [Krant 2] | |
| |
|
| |