River floating on - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

River floating on

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Tallshadow
Member
River floating on - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 16:07

Tall keek opgetogen toe naar hoe de ander ietsjes lomper dan hij op zijn rug sprong, en toen het water indook. Waarna hij ernaar toeliep, en lachte. "Nice!" Grinnikend ging de kater zitten, en gaf zijn borst een lik. "Ik doe het gewoon omdat het gaaf is, snap je? Geef toe," Hij lachte weer, "Het is best leuk!" Na deze woorden sprong hij op, en rende de heuvel weer op. Zou het ook met de boomstronk kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Larksong
Member
River floating on - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 16:20

"Nice!" Zei de kater en Larkpaw begon naar de kant toe te zwemmen. "Ik doe het gewoon omdat het gaaf is, snap je? Geef toe," Ergens moest hij wel toegeven dat de kater gelijk had. "Het is best leuk!" Het was inderdaad best leuk geweest, alleen hij had het graag wel geweten voor Tallpaw hem gebruikte als springplank, maar daar was nu niks meer aan te doen. Hij klom op de oever en schudde zijn vacht uit. De kater was ondertussen alweer verdwenen naar de boomstronk en Larkpaw volgde hem. "Ik moet inderdaad toegeven dat het best leuk was, alleen waarschuw me de volgende keer wel even voor je zoiets weer doet." Zei hij en wachtte af wat de kater nu weer van plan was.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 16:59

Tall grinnikte toen de ander hem volgde, en nog even na zeurde. "Maar dan had je nee gezegd, en nu doe je mee," Antwoordde hij simpel, en rende toen hard op de boomstronk af. Daar zette hij zich hard op af, en aangezien het aanzienlijk hoger was dat een kattenrug, zeilde de kater over de tak heen die hij eerder had gebruikt om zichzelf in het water te slingeren. Van grote hoogte dook de kater zo in het water, en kwam niet veel later weer boven. "Nu jij!" Mauwde hij, lenig moest je er wel voor zijn, maar hij vertrouwde de ander wel.
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 17:10

"Maar dan had je nee gezegd, en nu doe je mee," Dat was misschien wel waar geweest, want nu had hij uiteindelijk inderdaad meegedaan omdat hij er nieuwsgierig naar was geworden. Hij volgde Tallpaw met zijn ogen toen deze dezelfde actie nog een keer uitvoerde, alleen deze keer gebruikte hij de boomstronk waarnaar hij over de tak heen sprong en het water in dook. "Nu jij!" Oke, dus nu moest hij het doen. Het zou wel moeten lukken, maar hij hoopte wel dat hij na de sprong ook in het water zou landen en niet op de oever ernaast. Hij nam de aanloop en zette af met zijn poten om via de boomstronk een sprong te maken over de tak en gelukkig zag hij het water al, dus strekte hij zijn lichaam uit en dook zo het water in. Hij kwam snel weer boven en zocht naar de plek waar Tallpaw nu was.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 18:24

De kater vloog alweer het water uit toen de ander net ging springen, en rende langs hem heen. Zodra hij namelijk bovenkwam wilde Tall hem met een bommetje de schrik van zijn leven bezorgen. Dus nam hij weer de aanloop, en sprong lenig over de tak, hij liet zich naast de ander vallen, en grinnikte toen hij weer boven kwam. "Zocht je mij?"
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 18:48

Larkpaw kon Tallpaw nergens om hem heen vinden, dus begon hij de oever af te scannen, maar de kater was nergens te bekennen. Plotseling kwam er een golf water over hem heen en zodra hij weer bovenwater was keek hij naar de kater waar hij naar op zoek was geweest. "Zocht je mij?" Hij keek de kater even aan. "Bedankt voor de golf water." Zei hij en haalde toen uit met zijn poot om water naar de kater te gooien. Geen idee of het hem zou raken, maar hij wilde het toch proberen.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 19:19

Zijn ogen lichtten vrolijk op toen hij een plens water over zichzelf heen kreeg aangezien de ander terugvocht. "Die krijg je terug, en you're welcome," Antwoordde hij, en dook toen naar de ander, bovenop hem, en rolde over hem heen. Zo zou hij niet te lang onder water blijven, maar wel ondergeduwd worden. "Ik win," Mauwde hij stellig na de aanval, en grinnikte. Hij hield van het spel, en van winnen.
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:14

"Die krijg je terug, en you're welcome," De kater kwam naar hem toe en duwde hem even onderwater, maar al snel was hij weer bovenwater en de kater liet hem ook los. "Ik win," Dacht hij nou echt dat hij zo makkelijk kon winnen? Larkpaw dook onderwater en zwom richting de kater waarna hij vlak naast de kater bovenwater kwam en hierna probeerde hij de kater onderwater te duwen, niet te lang natuurlijk, want hij wilde hem geen pijn doen. Snel liet hij weer los en ging hij een stukje bij de kater vandaan. "Dacht je echt dat je zo makkelijk kon winnen?" Vroeg hij aan de kater.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:15

Tall was nog even van zijn overwinning aan het genieten, tot er ineens allemaal water om hem heen was. Hoestend en proestend zwom hij snel naar boven, en lachte toen om de bijdehante reactie die hij kreeg. "Oke, nee, niet van een Riverclanner," Gaf hij eerlijk toe, en zwom toen rustig naar de wal waar hij in de zon ging liggen opdrogen. Lekkere warmte.
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:33

Het leek erop dat de kater niet helemaal had verwacht dat hij aangevallen zou worden, maar het kwam toch wel goed. "Oke, nee, niet van een Riverclanner," Larkpaw glimlachte even bij die woorden en volgde de kater op de oever. Daar ging hij zelf ook in de zon liggen en begon zijn vacht te likken om het wat sneller droog te krijgen, ook al zou dat nog wel even duren met zijn lange vacht.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 20:53

Tall sloot de ogen, al wist hij dat dat best gevaarlijk kon zijn met een ander in de buurt, en nog wel van een andere clan. Het maakte hem niets meer uit, het leven glipte iedereen voorbij, maar hem niet. Zijn vrienden wel, zijn leven niet. "Die lange vacht lijkt me wat lastig," Mauwde hij, de ogen nog steeds gesloten. Gewoon een random uitspraak om het gesprek gaande te houden.
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 21:02

Larkpaw keek even naar de kater voor hij verder ging met het droog likken van zijn vacht. Gelukkig was het aardig warm in de zon, want hij had liever niet gehad dat het koud was, want dan was hij waarschijnlijk niet eens de rivier in gegaan. "Die lange vacht lijkt me wat lastig," Hoorde hij Tallpaw zeggen. "Het duurt alleen wat langer met opdrogen en je raakt er ergens wel aan gewend." Zei hij. Dat was ergens wel waar, maar fijn bleef het niet altijd.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 18:55

Het antwoord leek hem logisch, lange vachten droogden erg langzaam, en ook al had Tall zelf een halflange vacht, het leek hem nog steeds niet fijn. "Hebben alle Riverclanners lange vacht?" Vroeg hij nieuwsgierig, en kon het zich haast niet voorstellen, in Shadowclan had je haast alles door elkaar, in Riverclan dan ook wel toch?
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 19:30

"Hebben alle Riverclanners lange vacht?" Larkpaw schudde zijn kop bij die vraag. "Er zijn er ook wel die een korte vacht hebben." Antwoordde hij. "Ergens heb je dan wel geluk, want dan wordt je sneller droog na het zwemmen, maar in Leafbare zal het meer kou doorlaten." Daar was hij inderdaad wel blij mee geweest. De lange vacht had ervoor gezorgd dat hij het nog best warm had gehad tijdens Leafbare, alleen de sneeuw werkte niet echt mee met een lange vacht, want het bleef overal aan vastplakken.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 20:02

Ingespannen maar geïnteresseerd keek Tall naar de ander, en luisterde naar zijn woorden. Het klonk inderdaad wel goed en nagedacht allemaal, de kater had waarschijnlijk wel gelijk. "Dus dan heb ik dubbel geluk," Mauwde Tall vragend, wijzend naar zijn halflange, duidelijk dikke vacht. "Want ik zwem ook wel eens, en dan droogt mijn vacht toch wel sneller dan die van jou,"
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 20:25

"Dus dan heb ik dubbel geluk." Dat was als het goed is waar, want Tallpaw had niet echt een korte vacht, maar ook weer niet echt een lange. "Want ik zwem ook wel eens, en dan droogt mijn vacht toch wel sneller dan die van jou," Dat zou als het goed is wel zo moeten zijn. "Ergens zou je dat dan wel geluk noemen, want een lange vacht in Greenleaf lijkt me echt een ramp als het echt warm wordt." Zei hij. Daar zou hij over een paar manen waarschijnlijk wel achter komen, tenzij het natuurlijk niet echt warm ging worden, maar dat was nog afwachten.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 23:08

Tall grinnikte en keek naar de dikke vacht van de ander toen die begon over het zomerweer. "Op z'n minst heb je dan nog de rivier om in af te koelen," 'Troostte' hij de ander, maar dat werd een beetje teniet gedaan door de grinnik erna. Niet onaardig, maar ook niet echt meelevend. "Ach," Mauwde Tall, om het goed te maken, met een schouderophaal, "Het is zo lang koud geweest, ik denk niet dat we een erg warme zomer krijgen," Hij keek met zijn gouden ogen naar Larkpaw. Hopelijk niet, Tall hield van kou.
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 11:41

"Op z'n minst heb je dan nog de rivier om in af te koelen," Het leek erop dat de kater het goed bedoelde, maar door die grinnik erachteraan begon hij toch wel even te twijfelen, maar hij negeerde het gewoon. "Ach," Ging de kater weer verder. "Het is zo lang koud geweest, ik denk niet dat we een erg warme zomer krijgen," Daar moest hij het eigenlijk wel mee eens zijn, hij verwachte ook niet echt dat het warm zou worden, maar anders kon hij inderdaad de rivier gebruiken. "Dat denk ik ook niet, maar als het warm kan ik ook weer niet de hele dag in de rivier hangen, want dan gaan ze zich afvragen wat ik de hele dag aan het doen ben." Zei hij.
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 18:27

Tall moest lachen toen de ander antwoordde, yep, dat was maar al te waar. "En ze missen je nu niet?" Vroeg hij plagerig, en sprong op, "Ik weet niet of ik gemist word," Even keek hij lastig voor zich uit, maar richtte zich toen weer tot de kater. Lastige situatie.
Larksong
Member
Cynthia
153
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Larksong
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitimewo 4 jun 2014 - 20:26

"En ze missen je nu niet?" Daar had hij eerlijk gezegd geen idee van, hij wist ook niet goed hoelang hij eigenlijk al weg was. Misschien was het toch beter om zo terug te gaan. In ieder geval voordat ze door zouden hebben dat hij hier was met een kat van een andere clan. "Ik weet niet of ik gemist word," Er zou vast wel iemand zijn die hem miste toch? "Er is vast wel iemand die je mist en ik hoop niet dat ze mij al missen, want straks komen ze me zoeken." Zei hij.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: River floating on   River floating on - Pagina 2 Icon_minitime

River floating on
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: