Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: {L O N E C L A N} {F A N F I C} ma 26 mei 2014 - 18:54 | |
| LoneClan, een normale Clan zou je zeggen.
Ze hebben een territorium, een kamp, rangen... Maar toch is het anders, totaal anders.
Hun rangen zijn ook al anders, maar laat ik bij het begin beginnen.
LoneClan is begonnen door de huidige leader, Broken, die vroeger Brokenflight heette. Hij zat in MoonClan, maar hij was het totaal niet met StarClan eens, en viel daarom zijn oude leader Birdstar aan, gewoon omdat het een poes was. Hij werd verbannen, maar kreeg voor elkaar dat twee poezen hem volgde. Hij had in een mum van tijd met de poezen een kamp gemaakt, en claimden territorium. Ook wist Broken beide poezen over te halen om een nestje met hem te krijgen, om nageslacht te krijgen.
Inmiddels is het al 12 moons verder, het verhaal gaat beginnen op het punt dat zijn eerste nestjes warriors worden. Om warriors te worden, moeten de twee katers {van de 6 kittens} allebei een poes meenemen van een Clan, waarmee ze graag nageslacht mee zouden willen krijgen. Natuurlijk zullen deze niet vrijwillig meegaan, maar moeten ze die echt ontvoeren.
Broken heeft een paar regels;
"Vrouwen mogen nooit aan de macht komen"
"Alleen een kitten van mij mag na mij aan de macht komen, daarna zet de generatie zich voort"
"Andere katers mogen niet joinen."
"Iedere kater die ongewenst op ons territorium komt, moet vermoord worden."
"Alle poezen die ongewenst op ons territorium komen, worden gevangen genomen en gebruikt als slaven."
"De poezen werken aan het kamp, of zorgen voor de kittens. Onder begeleiding van katers mogen ze alleen het kamp uit."
________________________________________________ Dit was de inleiding voor mijn nieuwe fanfic, LoneClan! Ik had weer eens zin om te schrijven, dus voíla, een nieuwe fanfic! :3 Ik heb nog geen echte hoofdstukken, maar ik heb wel wat hulp nodig! Ik ga de Clans samenstellen voor het verhaal, waaronder dus; - LoneClan {Geen echte Clan, worden rogue names gebruikt!} - HillClan {Normale Clan} - FireClan {Normale Clan}
Ik heb namen nodig ^-^ Dus graag het onderstaande lijstje invullen; - Code:
-
[b]Name cat;[/b] [b]Age;[/b] [b]Clan;[/b] [b]Gender;[/b] [b]Character {Short} ;[/b] [b]Outside;[/b] Voor wie ik al namen heb; LoneClan; Broken - Leader Wolf - Alpha / Deputy Sun - Bèta / 2e Deputy Star - Moeder van Wolf Blaze - Moeder van Sun
HillClan; Bramblestar - Leader Bluepelt - Deputy Shadoweye - Medicine Cat {Is blind aan 1 oog} Leafpaw - Medicine Cat apprentice
FireClan Smokestar - Leader Whitefoot - Deputy Smalltail - Medicine Cat {Stompje als staart} Flowerpaw - Medicine Cat apprentice
Voor de rest, qua warriors etc ben je vrij om wat te verzinnen ^-^ Het liefste poezen though, die LoneClan dan kan ontvoeren (:
Bedankt voor het lezen!
xxx Bo
|
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} di 27 mei 2014 - 9:48 | |
| Name cat; Bleueye Age; 7 moons Clan; Fireclan Gender; Woman Character {Short} ; Aardig poesje. Kan heel kattig zijn. Outside; Bruine Tabby
Name cat; Bone Age; 16 moons Clan; Loneclan Gender; Man Character {Short} ; Strijdlustig en sluw. Outside; Zwart
Er komen nog meer |
|
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} di 27 mei 2014 - 10:07 | |
| Even een vraagje, Bone kan niet 16 Moons zijn, aangezien de enige katers uit zijn Clan Broken en zijn kittens zijn ;D Want voor de rest worden katers vermoord ;3 |
|
Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} di 27 mei 2014 - 10:46 | |
| Name cat; Moon Age; 10 moons Clan; Loneclan Gender; female Character {Short} ; aardig, heeft geduld Outside; bruine tabby met groene ogen |
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} di 27 mei 2014 - 16:40 | |
| Name cat; Silenttorn Age; 13 Moons Clan; Fireclan Gender; Female Character {Short} ; Vurig, koppig, strijdlustig, beschermend tegenover haar clan. Outside; Sneeuwwit, slanke en vrouwelijke bouw, helder blauwe ogen.
Mocht ze ontvoert worden, ze maakt het ze moeilijk >3 |
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} di 27 mei 2014 - 17:57 | |
| - Lítill schreef:
- Even een vraagje,
Bone kan niet 16 Moons zijn, aangezien de enige katers uit zijn Clan Broken en zijn kittens zijn ;D Want voor de rest worden katers vermoord ;3 Dan is het Bonestone in de Fireclan |
|
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} di 27 mei 2014 - 20:45 | |
| Name cat; Cloverfang Age; 12 moons Clan; FireClan Gender; Female Character {Short}; Sweet and kind, would make a good queen. Quickly frightened, but loyal to her Clan always. Outside; Brown tabby with green eyes
Name cat; Mist Age; 14 moons Clan; LoneClan Gender; Female Character {Short} ; Nice but a blabber mouth; can't keep still for a moment. Outside; Gray lynx point with blue eyes
(Gosh, waarom doe ik dit in het Engels... Ach ja x)) |
|
| Onderwerp: Re: {L O N E C L A N} {F A N F I C} | |
| |
|