Algemene Onzin Topic - Pagina 45

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:07

Tallpaw schreef:
Nice Nath!! Dat gaat je echt awesome staan! I love it <'3

Trusten, sleep tight don't let the bed bugs bite! If they do, grab a shoe and smack 'em till they're black and blue ;D

Lekker poëtisch ;3

Oh, ik heb mijn punten Engels terug van die afscheidsbrief 11,5/15 omdat ik herhaling gebruikte ofzo xD ik in mezelf: ghygggfftykjjhvbherhaling? WTf? Krijgt iemand met een dom verhaal een 14? Wth is wrong with you? Hhhghghghgdjl. Ik in real: omg, zo goede punten, tx mevrouw xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Burningflight
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 DPKsfdL
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:08

Lightfur schreef:
Frans,zoooo stoooooommm.
+1
Tinderlight
StarClan
Babs
888
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tinderlight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:08

Hahahaha xD Dat komt me heel bekend voor Bo. xD Heb een keer een leraar gehad die me een 8.5 gaf ipv een 9 voor een verslag, omdat hij me het niet gunde om een 9 te staan. Oooh zulke haat.

Tindertindertinder<3
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:11

Tinderpaw schreef:
Hahahaha xD Dat komt me heel bekend voor Bo. xD Heb een keer een leraar gehad die me een 8.5 gaf ipv een 9 voor een verslag, omdat hij me het niet gunde om een 9 te staan. Oooh zulke haat.

Tindertindertinder<3
Of als je een 10 hebt ze gaan zoeken naar spellingfouten en die shit :-: En je dan een 9.8 of 9.9 geven omdat ze niet graag een tien geven.
Elkkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:13

En toch haat ik wiskunde meer dan Frans > 3 Altijd 6jes voor wis, Frans altijd 8+. Laatst mn hoogste cijfer voor wiskunde gehaalt, 9, 2! :3
@Babs waarom zou iemand iets jou niet gunnen D;
Lurkingshade
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:13

Dustkit schreef:
Tinderpaw schreef:

Tindertindertinder<3
Of als je een 10 hebt ze gaan zoeken naar spellingfouten en die shit :-: En je dan een 9.8 of 9.9 geven omdat ze niet graag een tien geven.

Omg, so true! Vorig jaar in handel-talen, was ik de beste schrijver van de klas, had zelfs de lening over de krant etc. Nu krijg ik zelfs minder dan mensen die niet eens weten wat het woordje 'bad' en 'bad' betekent en het verschil daartussen...
Soms vraag ik me echt af hoe ze het doen xD
Ashdrizzle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:14

Ah die leraren zijn altijd zo stom :/ Ik doe sws nooit mn uiterste best op verslagen en als ik voor engels ooit iets moet schrijven. Deels luiheid en deels omdat ik mn typkunsten daar gewoon niet in kwijt kan xD

En nog meer 16 dagen tot het WK o3o im gonna die
Slatefur
StarClan
Babs
2730
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Slatefur
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:20

Nene Emma, Cherrypaw kan lekker wel goed met Slatekit omgaan (A) -Cherrypaw is adorable x'D-
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:32

Oh man.. Ik heb het idee dat mij dit lang gaat blijven achtervolgen xD ach, misschien kan ik Dieuw overhalen een goed woordje voor m te doen >3
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 45 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:32

Oops, is het al half twaalf? Ik hoor in bed te liggen want ik moet vroeg op -
Trusties!
Burningflight
Member
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:34

Slaapwel Linn^^
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:34

Trusten Linn!!

Ik heb zojuist opgemerkt dat al mijn Posts met Hail, behalve de geboortepost, vanaf mijn mobiel zijn gemaakt xD
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:37

Em@ Miss kan ie binnenvallen bij Cher en Slate. x'D Kan Cher een goed woordje voor 'm doen. ;p
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:40

Zat ik aan te denken, maar dan word het verhaaltje een horror verhaal voor Slate xD

Well, you never know, ik duik soms de meest random topics in soooo >3 -ominous sound playing in background*
Firestone
Member
Haribo >D
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Firestone
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:40

Ik moet zoveel posts inhalen @.@ well, dat word morgenmiddag maar. Nu is et weer YouTube tijd :'D
Burningflight
Member
Sara
132
Afwezig

CAT'S PROFILE
Burningflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:47

Ik ga slapen. Tot morgen^^ Slaapwel iedereen<3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:48

Trusten Sara!

Hey Bo!
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:49

Slaapgoed Sara ;3

Zoohw, op kik tegen 7 mensen tegenlijk is moeilijk xD
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:50

Slaap wel Sara~!

En Hi Bo :3

Ik ga een poging doen Attack On Titan te kijken.
Dawntear
Member
Ez
1355
Actief

CAT'S PROFILE
Dawntear
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitimedi 27 mei 2014 - 23:53

Veel succes/plezier Babs ;3

Ik ga maar alweer slapen x'D
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 45 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 45 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: