|
|
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 22:58 | |
| - Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Well, drie leerkrachten zagen over mijn kapsel/frou, zegt die derde zo "Trofee voor minste intonatie in een tekst gaat naar Esmée, gefeliciteerd, komt door dat haar voor je gezicht!" en iedereen ging lachen, en ik dus huilen. Lees ik opnieus, beginnen er weer te lachen, ga ik harder schreeuwen. En die lerares .. Ze is een vreselijke b!tch D:
Wat een *peep*!!! Echt waar dat soort mensen in de maatschappij kan ik echt niet tegen! You're perfect just the way you are <'3 Volgende keer als ze zoiets doet moet je opstaan, naar haar toelopen en gewn in haar gezicht vragen wat je dan zo nodig beter zou moeten doen. Negen van de tien keer zijn ze zo geschokt dat ze je niet eens antwoorden *grom* Man.. Dit maakt me boos D: Dankje Em <'3 Klasgenote Camille (verwende handgas-Hollister-"Omg ik ben rijk, waar's de cabrio?"-b!tch) lachtte en ik schreeuwee "Doe het dan lekker zelf he!" Al haar vriendinnen weten het al, zowieso. Ik kan niet meer op de bus, niet meer rondlopen, .. D: Wat een gemene mensen!!!! Je moet dit echt tegen een leerkracht zeggen die je mss kan helpen. En zeg gwn eens recht in die b*tch haar gezicht wat je denkt van haar! |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:00 | |
| - Burningflight schreef:
- Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snakebites schreef:
- Well, drie leerkrachten zagen over mijn kapsel/frou, zegt die derde zo "Trofee voor minste intonatie in een tekst gaat naar Esmée, gefeliciteerd, komt door dat haar voor je gezicht!" en iedereen ging lachen, en ik dus huilen. Lees ik opnieus, beginnen er weer te lachen, ga ik harder schreeuwen. En die lerares .. Ze is een vreselijke b!tch D:
Wat een *peep*!!! Echt waar dat soort mensen in de maatschappij kan ik echt niet tegen! You're perfect just the way you are <'3 Volgende keer als ze zoiets doet moet je opstaan, naar haar toelopen en gewn in haar gezicht vragen wat je dan zo nodig beter zou moeten doen. Negen van de tien keer zijn ze zo geschokt dat ze je niet eens antwoorden *grom* Man.. Dit maakt me boos D: Dankje Em <'3 Klasgenote Camille (verwende handgas-Hollister-"Omg ik ben rijk, waar's de cabrio?"-b!tch) lachtte en ik schreeuwee "Doe het dan lekker zelf he!" Al haar vriendinnen weten het al, zowieso. Ik kan niet meer op de bus, niet meer rondlopen, .. D: Wat een gemene mensen!!!! Je moet dit echt tegen een leerkracht zeggen die je mss kan helpen. En zeg gwn eens recht in die b*tch haar gezicht wat je denkt van haar! Maar ik kan moeilijk een muil opzetten tegen leerkrachten, dan krijg ik een nota en een volgkaart >~< Leerlingbegeleid ga ik mss wel heen |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:00 | |
| Bo, I love you xD
Ezz, niets van die kakkers aantrekken, het grappige is, zij hebben die spullen nodig om geliked te worden.. Ik heb je nog nooit gezien en ik noem je nu al een geweldige vriendin! Die mensen verdienen jouw awesome aandacht niet eens meid <3 Leerlingenbeleid is wel een goede trouwens ^^ |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:02 | |
| - Snakebites schreef:
- Burningflight schreef:
- Snakebites schreef:
- Tallpaw schreef:
- Snakebites schreef:
Wat een *peep*!!! Echt waar dat soort mensen in de maatschappij kan ik echt niet tegen! You're perfect just the way you are <'3 Volgende keer als ze zoiets doet moet je opstaan, naar haar toelopen en gewn in haar gezicht vragen wat je dan zo nodig beter zou moeten doen. Negen van de tien keer zijn ze zo geschokt dat ze je niet eens antwoorden *grom* Man.. Dit maakt me boos D: Dankje Em <'3 Klasgenote Camille (verwende handgas-Hollister-"Omg ik ben rijk, waar's de cabrio?"-b!tch) lachtte en ik schreeuwee "Doe het dan lekker zelf he!" Al haar vriendinnen weten het al, zowieso. Ik kan niet meer op de bus, niet meer rondlopen, .. D: Wat een gemene mensen!!!! Je moet dit echt tegen een leerkracht zeggen die je mss kan helpen. En zeg gwn eens recht in die b*tch haar gezicht wat je denkt van haar! Maar ik kan moeilijk een muil opzetten tegen leerkrachten, dan krijg ik een nota en een volgkaart >~< Leerlingbegeleid ga ik mss wel heen Ja dat was niet mijn beste ideeXD Maar naar leerlingbegeleid gaan lijkt me een goed idee. Ik heb dat ook al eens gedaan en dat hielp wel. |
|
| |
Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:03 | |
| Esmée, just be like F you. Ignore that mousedung. En aangeven bij je mentor wat er gebeurd is, die kan je miss nog wat tips geven. Sterkte meid *huggels* @Em; zeg dat ook eens tegen Ton? :'D Maar ehm, dit is het aot, voor vrolijke dingen niet? |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:05 | |
| euhm vrolijke dingen okay:) Ik heb donderdag en vrijdag vrijafXD |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:08 | |
| Iedereen toch? xD
dr is zo'n spelletjesprogramma met Gerard&Gordon en het is zo hilarisch omg, zelfs mt herhalingen lach ik er nog om xD
maar ik ga slapen peeps :'D Weltrusten! <3 |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:08 | |
| IK OOK IK HOEF MORGEN PAS 11:25 OP SCHOOL TE ZIJN |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:09 | |
| Ik woensdag,donderdag en vrijdag! |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:10 | |
| Soof, slaapwel^^
Bo, gelukzakXD ik moet opstaan om 7 uur:( |
|
| |
You’re gonna wake up
It’s only a dream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:10 | |
| ..... IK WIL OOK WOENSDAG VRIJ ZIJN D: |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:11 | |
| |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:12 | |
| Slaapwellekes soof! Bo,zeker gelulzak,ik moet opstaan om half 7 |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:13 | |
| Thank again Emma <'3
Moeder staat erop dat ik directie over dat mens vertel, dussss. Dit krijgt gevolgen >3
Bo, jij ook dankje <'3 Maar ze vervangt mijn mentor ;/
Edit; Ik ga slapen, morgens guys <'3 -hartjesovervloedpost- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:22 | |
| Ik ben donderdag en vrijdag vrij en goed de komende twee dagen echt geen zak uit te voeren xD
Ez, ur welcome, en hartjes zij goed!! |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:25 | |
| Het valt me nu pas op dat ik Burningflight net heb aangemaakt op de dag van de verkiezingenXD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:30 | |
| Sara dat is echt lol xD ik wist tenminste nog dat ik Tall aanmaakte op nieuwjaarsdag >3 Heeft ie ook een politiek karakter? |
|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:34 | |
| Wauw, is Tall nog maar zo jong? XD |
|
| |
Sara 132 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:34 | |
| Nope, totaal nietXD Ik weet niet eens iets van politiek d: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 26 mei 2014 - 23:37 | |
| Bo I know!! Spammer me right! Kidding, deze jongen heeft best veel ROG Posts *bluf!*
Sara oh xD dat schopt het hele "kies Burning 4 Europa" plan in de war xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|