☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:06 Shrew will have to be xD Tall killed someone >3 Chi.. Oh man, ik weet niet of ik daar durf te posten x'D
Dieuw~ 386 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:08 Softvoice schreef: Cherrypaw. schreef: Otter is af :') Dieuw, kijk naar je berichtje op Skype zodat ik kan posten! >3 Ik ga al, ik ga al xD
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:11 Als ik me gitaar een de versterker hang, geven de snaren stroom af o.o Deed pijn ><
Sara 359 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:12 Lostdream schreef: Als ik me gitaar een de versterker hang, geven de snaren stroom af o.o Deed pijn >< Ik wou dat ik ook een gitaar had
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:13 Droppaw schreef: Lostdream schreef: Als ik me gitaar een de versterker hang, geven de snaren stroom af o.o Deed pijn >< Ik wou dat ik ook een gitaar had Ik leen er eentje, hij's van een vriend, ben nog steeds op zoek naar me droomgitaar ><
Sara 359 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:15 Lostdream schreef: Droppaw schreef: Lostdream schreef: Als ik me gitaar een de versterker hang, geven de snaren stroom af o.o Deed pijn >< Ik wou dat ik ook een gitaar had Ik leen er eentje, hij's van een vriend, ben nog steeds op zoek naar me droomgitaar >< Ow, ik mag nieens een gitaar van mijn ouders. maar ooit overtuig ik ze wel ookal moet ik mijn gitaar zelf betalen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:16 Waarom niet Sara? Mijn ouders willen me dwingen xD
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:17 Droppaw schreef: Lostdream schreef: Droppaw schreef: Lostdream schreef: Als ik me gitaar een de versterker hang, geven de snaren stroom af o.o Deed pijn >< Ik wou dat ik ook een gitaar had Ik leen er eentje, hij's van een vriend, ben nog steeds op zoek naar me droomgitaar >< Ow, ik mag nieens een gitaar van mijn ouders. maar ooit overtuig ik ze wel ookal moet ik mijn gitaar zelf betalen. Owh .. Ze willen les betalen, maar gitaar is voor mijn rekening. En een elektrische is wel even sparen xD
Dieuw~ 386 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:21 Ik ga maar eens aan m'n huiswerk :')
Sara 359 Afwezig
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:23 Lostdream schreef: Droppaw schreef: Lostdream schreef: Droppaw schreef: Lostdream schreef: Als ik me gitaar een de versterker hang, geven de snaren stroom af o.o Deed pijn >< Ik wou dat ik ook een gitaar had Ik leen er eentje, hij's van een vriend, ben nog steeds op zoek naar me droomgitaar >< Ow, ik mag nieens een gitaar van mijn ouders. maar ooit overtuig ik ze wel ookal moet ik mijn gitaar zelf betalen. Owh .. Ze willen les betalen, maar gitaar is voor mijn rekening. En een elektrische is wel even sparen xD Ow maar ik ben van plan om aan peter gitaarlessen te vragen omdat hij gitaar kan spelen. En ik wil gwn zo een akoestische gitaar.
Tallpaw, ik weet het ook niet echt. Ze willen dat ik een hobby zoek maar gitaar vinden ze niet goed.
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:25 Op naar de laatste details op mijn aanmelding -die te lang is - xD Daarna kan ik gaan posten :3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:27 xD Bo je bent té erg >3
Sara, je mag me wel Emma noemen hoor
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:34 Hmm, de stamboom van Shrew is ingewikkeld xD Ik ga maar de katten nemen die ik ken xD
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:35 Miep, ik heb niet fatsoenlijk de tijd gehad om een aanmelding te maken dus ik sla het aanmelden deze keer over xD
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:36 Ik heb echt een enorme neiging om een askblog te maken, maar weet niet of ik het actief kan houden ._.
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:37 VIDEO I really, really love this. O.o ---- Oh en iemand nog een (korte post) topic met Slate?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:38 Linn, I know that feeling xD Babs.. Ik durf niet meer >3
Ez 994 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:38 Snel even Godsdienst bekijken, en haar weer stijlen x'D
Dieuw~ 386 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:38 @Babs; Slate x Cher? Kan jij dan maken?
Babs 2730 Actief
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 25 mei 2014 - 14:40 Dieuwke@ prima! Emma@ Watje>3
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic