lau benenkauwer 3305 Afwezig You are closer to heaven than i'll ever be.
| |
| Onderwerp: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! za 24 mei 2014 - 15:55 | |
| Hey, Cyber is dus een roguer. Hij heeft 3 kits in topic: https://www.warriorcatsnl.com/t17567-black-white-fur-playing-in-the-wind-lolageraakt Lola, een van de 3 kits, gewond aan haar hoofd en bloeit erg. Ze zal kunnen doodgaan maar dat wil Cyber (die overings niets van wobden verzorgen of kruiden af weet) niet dus beslist hij naar een van de clans te lopen een een medicijnkat te vinden. In pure wanhoop om zijn kit. Eisen (niet veel): Med.cat of med.cat apprentice maakt niet uit wat clan zal wel mee naar Cybers territorium moeten tenzij Cyber de kit naar hem/haar moet brengen alvast de groetjes! |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! zo 25 mei 2014 - 0:30 | |
| Ik wil wel met Nightstream. Ze helpt iedereen die t nodig heeft, dus als hij haar dan tegenkomt ergens in het RiverClan territorium.
(Ik ga wel van maandag avond tot zaterdag ochtend op vakantie. Das maar een weekje though en verder ben ik gewoon vrij en kan ik genoeg posten.) |
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! zo 25 mei 2014 - 8:37 | |
| Ik heb Sparrowpaw wel voor je :-) Hij zou nooit een kat in hoop aan zijn lot over laten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! zo 25 mei 2014 - 13:49 | |
| @Fawnstep/Daan, ik kies dan voor Sparrowpaw (Wazoula voel je nu niet beledigd ) Dat is handiger voor het verloop en vlotheid van het topic. Ik zal ergens vanavond/late namidag posten in het topic dat Cyber opzoek gaat. Dan reageer jij, enzovoorts. Ok? ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! ma 26 mei 2014 - 12:35 | |
| @Sparrowpaw, je kunt reageren ^^ |
|
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! ma 26 mei 2014 - 17:37 | |
| Vanavond zal ik posten ;D |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! ma 26 mei 2014 - 20:17 | |
| oke :p is toppi! ik zal geduldig wachten, (niet dat ik veel keus heb xD) |
|
| Onderwerp: Re: GZ!!! med.cat of med.cat apprentice!!! | |
| |
|