I believe you can Fly - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 I believe you can Fly

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tallshadow
Member
I believe you can Fly - Pagina 2 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: I believe you can Fly   I believe you can Fly - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 13:19

Oke, nu werd het lastig en toch wel erg druk naar Talls' idee. Meteen kreeg de jonge kater spijt van wat hij had gedaan toen Ash, zijn bud, zijn kant koos en een ruzie begon te trappen met Fawnstep. De kater stond er maar een beetje onhandig tussen en trok beschaamd met de oren toen hij ineens de kitten in zich kreeg die duidelijk niet erg blij was met de situatie. Nog voor Tall kon reageren op alles wat er, opnieuw door hem, gebeurt was, kwam zijn vader. Zijn zwakte, ook al was de zoon bijna even groot, bang voor zijn vaders' woede was hij wel. Nu leek de andere grote kater niet echt woedend op het moment, maar voor de zekerheid zette Tall een klein pasje achteruit, en keek beschaamd naar zijn poten terwijl zijn vader praatte. Toen hem een zijdelingse blik toegeworpen werd glimlachte hij schuldbewust en knikte haast onmerkbaar naar zijn vader om te laten zien dat hij op zou letten en zou leren. Wat Wolftail te zeggen had verbaasde hem echter wel flink, waarom werd hij niet gestraft? Waarom begon de grote tabby tegen Fawn en Ash? De jongste kater richtte zich weer op, waardoor zijn lengte bijna die van zijn vader tipte. "Het spijt me verschrikkelijk Fawnstep," Mauwde hij, schuldbewust, maar met een bepaalde vlam in zijn ogen dat hij het toch wel uiterst vermoeiend zou vinden als de poes er nog verder op in zou gaan. Hij bood nu zijn excuses aan, dat moest goed zijn right? "Ik dacht niet goed na, en begrijp waarom dit geen handige actie was, ik zal voortaan beter nadenken voor ik in de buurt kom bij jullie kittens," De 'jullie' was er subtiel ingestopt, maar wel duidelijk te horen, waarbij Tall zijn vaders' voorbeeld volgde en een zijdelingse blik op zijn vriend Ash wierp. Hierna keek hij onzeker naar zijn vader, zo graag, zo graag wilde de kater een 'goed zo' horen, it meant the world to him.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
I believe you can Fly - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: I believe you can Fly   I believe you can Fly - Pagina 2 Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 16:16

"Denk zelf eens na! Ze hebben amper een paar dagen hun ogen open en als het aan jouw lag had je ze al meegenomen naar weet ik veel waar in het territorium!" Zijn ogen vonkten met blauw vuur en hij boorde zijn nagels in de grond. Hoe waagde ze het hem een slechte vader te noemen? Hij had haar ook kunnen laten liggen in de Nursery, niet eens komen kijken. "Wie lag er in de nursery toen de kittens geboren waren? Wie zat er naast mij? Jij niet in ieder geval! En vindt je het nog gek dat ze je niet goed kennen, als je bijna nooit je kop laat zien!" Hij wilde zijn mond net opentrekken om iets te zeggen toen een zware stem boven hem uit kwam. "Wat heeft dit te beteken?" Zijn ogen werden groot en hij zag Wolftail verschijnen uit de Warriors Den. Zijn oren legde hij plat in zijn nek. Hij werd aangekeken door de grotere kater, maar Ashdrizzle zou zich nimmer als een watje gedragen dus wierp hij een woedende blik richting de oudere Warrior, maar hield zijn kaken op elkaar geklemd. "Ik weet niet het hele verhaal, maar van Fawnstep's woorden kan ik wel afleiden dat het hier niet zo gladjes verloopt. Ashdrizzle, maakte jouw ouders vroeger ook constant ruzie?" Voor een moment gleed zijn blik af naar de grond, maar toen de kater weer begon te spreken keek de grijze kater hem weer aan. "Niemand heeft dat graag. Kijk naar Slatekit, het arme ding staat te trillen. Je moet blij zijn dat je kittens hebt, en wat er ook gaande is met jou en Fawnstep, denk eraan dat deze jonge wezens hier geheel buiten staan. Zou je ze echt ruziënde ouders toewensen?" Zijn nekharen kwamen wat omhoog, maar hij bleef stil en gunde Fawnstep geen blik waardig. Tallpaw bood vervolgens zijn excuses aan en voor even ontmoette ze elkaars blik. Toch bleef de grijze kater stil. Hij was er nu al klaar mee en de kittens waren nog nauwelijks een Moon oud.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I believe you can Fly
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Nursery-
Ga naar: