|
| {Roguegroep} Met the Terror claw's | |
| |
Jara 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's di 3 jun 2014 - 14:10 | |
| Hier is het topic met Teem ;3 Klik |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's di 3 jun 2014 - 21:08 | |
| Omdat er in een Roguegroep maar 10 katten mogen, heb ik dus besloten welke katten ik ga accepteren in de groep. Natuurlijk wil ik de overige topics met de rest allemaal wel afmaken, want wie weet kan je dan toch nog een plekje verdienen!
1. Gravepath 2. Firestone 3. Lullaby 4. Teemo 5. Ordinary 6. Sushi 7. 8. 9. 10. |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's do 19 jun 2014 - 23:02 | |
|
Name || Cailin Gender || She-cat Age || 24 moons (2 jaar) Former lifestyle || Clan cat Former names || Longkit - Longpaw - Longpelt
Story of her life (Short) || Hallo, mijn naam is Cailin. Ik ben clan geboren, afkomstig uit Windclan. Ik stond naar bekend als Longkit, Longpaw, en uiteindelijk Longpelt. Tot aan mijn warrior tijd was mijn leven vredig en goed geweest. Ik had beste vrienden, een fantastische mentor, en een geweldige familie. Helaas brak er een ziekte uit, dat heeft het leven gekost van mijn vrienden. Mijn vader werd verbannen uit de clan, onterecht, en mijn moeder is gewoon verdwenen. Mijn leven ging kapot. Door wat mijn vader zogenaamd gedaan moest hebben; het vermoorden van een clan lid, werd ik verafschuwd. Ik was tenslotte familie van hun. Ik begon vijanden te ontwikkelen binnen de clan. En toen gebeurde het gene wat nu maakt dat ik een rogue ben. Ik kwam in een slande ruzie terecht, een ruzie met mijn oude mentor, en ik vermoorde hem. Het voelde goed, want ook hij had me verraden. De kat die toen aan het hoofd van de clan stond verbande me. Inside || Zoals ik nu bekend sta? Sta ik bekend als een afstandige poes, natuurlijk, ik moet geen gezelschap waar ik niks aan heb. Ik word als bot bestempeld en als fel. Ik aarzel niet om mijn klauwen in andermans vacht te zetten... en ik ben niet bang om te doden. Het is wisselend, want zo ben ik meer tegen katten die ik niet mag, irritant vind, et cetera. Katten die ik haat? Die val ik lastig, maak ik het leven van zuur, en vermoord ik. Katten die ik wel mag? Daar kan ik wel leuk bij zijn, mijn karakter is misschien een beetje nuchter, maar ik ben zeker niet introvert, meer extravert. Ik zeg wat ik denk, ik zeg wat ik wil, ik kan grappen maken, ik ben bereid katten waar ik om geef te verdedigen, of te helpen. Verder, leer me maar kennen. Her looks || - Dit is mijn kat:
Why the Terror Claws? || Intussen leef ik nu al twee seizoenen buiten het clan leven als een rogue, maar ik kan er niet mee leven dat ze hier ongestraft vanaf komen. De Bloodclan lijkt me niets, veel te groot en los van elkaar. Ik zoek iets meer eenheid, iets meer gelijkheid. Ik zoek een groep waarin ik weer opnieuw leven kan, een groep die bereid is de clans aan de kant te zetten, stuk voor stuk. Toen ik van de Terror Claws hoorde trok het toch wel mijn interesses, hun ambities staan mij wel aan, en ik ben bereid een andere, sterkere kat te volgen.
Laatst aangepast door Innerghost op vr 20 jun 2014 - 18:07; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's vr 20 jun 2014 - 0:39 | |
| Name: Paradox Age: 28 Moons Gender: Tom Former Clancat? No, but he has clan cat blood, because hes granddad was a Thunderclan cat and his grandmother a Shadowclan cat.
Appearance: Een kortharige zwarte kater, hij's slank gebouwd, maar heeft toch een redelijke spiermassa. Zijn ogen zijn groen/gelig en over zijn rechteroog loopt een lelijk litteken. Hij heeft één gescheurd oor en nog wat kleine battlescars over zijn lichaam lopen. Paradox staat hoog op zijn poten en heeft een lange staart, waardoor hij snel en wendbaar is, maar ook vaker wordt aangezien als kattin.
Persoonlijkheid: Insane, het beste woord om Paradox te beschrijven. Hij heeft minimaal één tot maximaal vier andere stemmen in zijn hoofd zitten, waarmee hij zowel ruzie kan maken als een vrolijk theekransje kan houden. Hij schiet heel snel van de ene naar de andere persoonlijkheid en niemand heeft echt houvast op hem. Hij heeft respect voor diegene die het verdienen in zijn ogen, maar zou het nog beter vinden om zelf het stokje over te nemen, desnoods met geweld.
Cats he has killed; Loudkit [Thunderclan]
Why Terror Claws? "It sounds awesome" :'D
[Vage motivatie, omdat dat gewoon is zoals Paradox er tegen aan kijkt xD] |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's vr 20 jun 2014 - 6:51 | |
| Jullie kunnen both een topic aanmaken waar Gravepath binnen komt vallen voor de eerste ontmoeting :3 Dan kunnen we zien of 't klikt :"D |
| | | Denise 105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's vr 20 jun 2014 - 8:57 | |
| Naam: Eilsha Leeftijd: 30 manen Geslacht: She-Cat Ideetjes: Omdat Eilsha nu nog een Kittypet is zal het Rogue leven moeilijk vinden, ze zal het Kittypet leven saai vinden en daarom haarzelf tot Rogue bekeren en haarzelf een nieuwe naam geven; Amy. Twee manen nadat ze Rogue is geworden zal ze haarzelf bijna helemaal hebben aangepast aan het vrije leven, gelukkig voor haar heeft ze nooit een halsbandje gekregen en dus kan deze haar niet hinderen. Als ze Gravepath tegen zal komen zal ze hem proberen over te halen om bij de Terror Claw's te horen. Extra note: sorry dat het zo flut is, maar ik raakte het bestand steeds kwijt en na tien keer het opnieuw typen werd ik er gek van :3 |
| | | Dani 251 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's vr 20 jun 2014 - 23:45 | |
| |
| | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's za 21 jun 2014 - 0:03 | |
| Name:: Fileze Gender:: She-cat Age:: 26 moons Former Lifestyles:: Kittypet Personality:: Wel laten we zeggen dat Fileze het al een beetje verloren heeft, haar laatste beetje goede verstand. Ze is gek, maar dan ook echt gestoord en dat zie je overduidelijk aan haar. Hoe ze zo is geworden? Dagenlange pesterijen van de rogues en het slaan van de Twolegs hielpen niet echt. Ze flipt hem dan ook echt wanneer iemand haar Kittypet noemt. Ze droomde ooit van een leven als clancat omdat ze graag een comfortabel leefde willen tussen de katten zonder dat ze daarvoor moest vechten. Hoe dan ook ligt deze droom te verstoffen in het verste hoekje van haar hersenen. Verder kan ze wel vriendelijk zijn, maar meestal niet zo veel. Ze heeft ook enige haat tegenover de clans opgebouwd sinds dat ze eens door een clankat werd geslaan en uitgescheld voor Kittypet. Verder heeft Fileze niet veel om haar uiterlijk en kan ze er niet tegen als katten haar complimentjes geven, dan gaat ze blozen en agressief doen, vaak omdat ze niet echt weet hoe ze hierop moet reageren. Verder heeft ze ook nog een zachte kant die ze door haar korte tijd als kittypet heeft opgenomen, zorgend en liefkozend, maar goed, die zit veeeeer weg. Ze is gek en inderdaad niet goed in der koppie, daarom zoekt ze soms uitvluchten zoals katten verwonden voor de fun of gewoon doden. Voor andere dieren deinst ze ook niet terug en voor een twoleg wel zeker niet. Ze is strijdlustig, dat is ze zeker weten. Appearance:: Ze is een kruising tussen een heilige birmaan en een straatkat, haar uiterlijk was ook de reden van het gedrag van de twolegs. ze had niet de looks van haar vader, niet helemaal en gooiden haar daarom op straat. Ze heeft een zwart/grijze vlek op haar neus die niet overgaat zoals een point. Het is echt een vlek maar dan in point vorm. Verder is haar lichaam geheel wit. Achter har linkeroor zit een beigekleurige vlek met een kleine zwarte vlek in en over de rug loopt een soort streep die een soort c vormt in datzelfde beige. Haar staart is volledige zwart en heeft een wit puntje op het einde en aan haar ene poot heeft ze een zwarte teen. -hehehe, mijn kat xD- Haar uiterlijk op de ava klopt niet helemaal, die moet ik nog vervangen ^^
Me:: Bo2 Bekendste acc:: Never <3 Motivatie:: Well ik wilde graag terug leven in Fils blazen omdat ze eig een interesante persoonlijkheid heeft, een beetje zoals ik als ik complimentjes krijg -dus ook blozend en stuuf xD- en omdat ze gewoon awesome is. De Vl van Skippy gaat nooit meer door dat weet ik ergens gewoon xD daarom dacht ik bij mezelf: Hmmm... Mss kan ik vragen aan Daan of ze een soort gelijkigheidje wilde doen met Grave, maar dan natuurlijk anders. Ik zal het je laten weten als je geïntresseerd bent, dan stuur je maar een pb naar Never xD Verder vind ik Terror Claws echt geweldig en zeker na dat topic met Sc, ik zie hen echt nog groot uitgroeien en wilde er echt deel van gaan uitmaken en daarom dacht ik dus dat ik Fils terug actief kon maken hiervoor ^^
Zop, ik hoop dat het goed is xD |
| | | Jojo 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's za 21 jun 2014 - 21:05 | |
| Nvm, ik had andere plannen met dit figuur. Sorry! ^^
Laatst aangepast door Tunapaw op za 21 jun 2014 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's za 21 jun 2014 - 21:16 | |
| Naam: Roar Geslacht: Kater Leeftijd: 30 moons Clan: Rogue
Crush: x Partner: x Kittens: x
Fur color: Zwart wit Fur pattern: Tuxedo Eye color: Geel Fur length: Kort tot halflang
Geschiedenis: Roar is geboren als kittypet, maar is op eenjarige leeftijd weggelopen omdat zijn bazen hem sloegen en trapten. Na enkele manen heeft hij zich pas echt kunnen aanpassen aan het kille en eenzame leven, echter is hij nooit echt gewend geraakt aan de eenzaamheid, en dus zoekt hij een groep katten waarmee hij eventueel samen kan leven.
Innerlijk: Hij's eigenlijk een redelijk zachte kater vanbinnen, maar aangezien hij vroeger mishandeld werd is er een deuk gekomen in zijn vertrouwen. En afgezien zijn schuwheid, zal hij af en toe nogal bot kunnen overkomen. Simpelweg omdat hij niet iedere kat even snel vertrouwt.
Motivatie: Laten we zeggen dat ik niet echt een actieve rogue heb, en dit leek me wel een leuk idee om van start te gaan. Misschien helpt het mijn inspiratie met eenlingen, misschien niet. We zullen wel zien. Maar nooit geschoten is altijd mis, right?
|
| | | Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's za 21 jun 2014 - 21:53 | |
| Name; Coffin Age; 12 moons Gender; she cat
History We beginnen bij Coffins oudere sibling. Deze is op jonge leeftijd uit de Wc gestapt. Coffin, die tijd Poppykit, heeft altijd enorm naar haar sibling opgeven, En was zeker dat zij de voetstappen van deze zou volgen. Toen Poppykit Poppypaw werd, aarzelde ze geen moment. Resoluut stapte ze de clan uit. Ze veranderde haar naam in Coffin, en dwaalde rond in het rouge territorium. Ze redde zich prima, maar door de eenzaamheid wil ze nog wel eens tegen zichzelf praten. Nog steeds zoekt ze naar haar sibling.
Inside Coffin is een schattige poes, die zich altijd veel jonger opstelt dan ze is. Ze speelt spelletjes, lacht kinderlijk, en ziet er onschuldig uit. Maar laat je niet misleiden! Als het op een gevecht uitloopt kan ze best eens een venijnige klap uitdelen. Tevens klampt ze zich ook vast aan katten, en kan ze behoorlijk plakkerig overkomen. Soms is ze heel erg blij, als een klein kind dat net een cadeau heeft gekregen.
Outside Coffin heeft een tabby vacht, gemengd rood en bruin. haar buik is wit, net als een deel van haar snoet en haar poten. Ze heeft een kleinere bouw dan de meeste katten, waardoor ze vaak jonger wordt ingeschat. Ze is misschien niet heel sterk, maar heeft scherpe nagels, langer dan normaal.
My idea Als Coffin Gravepath tegenkomt, doet ze super lief en aanhalig. Ze is er stellig van overtuigd dat hij haar oudere sibling is. (wat hij niet is XD) Ze zal hem knuffelen en helemaal bedelven met liefde. Als ze doorheeft dat hij een groep leid, heeft ze alleen maar meer respect voor hem en zal zeuren of ze er in mag.
Dit is slechts een idee van mij, dus als het niet handig is, gaat het uiteraard niet door.
Why Coffin? Coffin heeft een leuk karakter, waar je fijn mee kan posten. Verder vind ik het hele 'little sis' concept wel leuk. Ook wil ik graag een plek in the Terror Claws. >3
|
| | | Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's di 24 jun 2014 - 17:40 | |
| Hier dus mijn aanmelding (met moeite haha :') General Name: Njishi Age: 16 Moons Gender: She-cat Outside Body: Njishi is een kleine kat, met weinig kracht. Ze heeft wel sterke achterpoten waardoor ze snel kan rennen. Fur Lenght: Njishi heeft kort haar Fur Color: Zwart met wit Eye Color: Groen Inside Personality: Njishi is een aardige poes als je haar kent, maar ben je een onbekende kan ze zo van je stelen als je niet oplet. Ze gaat niet graag relaties aan met andere katten maar hier komt steeds meer verandering in. Likes: Rennen, jagen, Newleaf. Dislikes: Leaf-bare, vechten, regen. Skills: (Hoe meer - hoe beter) Hunting: ---.. Fighting: -.... Running: ----. Climbing: ---.. Swimming: -.... Me! Name: Loïs Age: 13 Motivation: Ik zit sinds een week weer serieus op Warrior Cats, ik ben gefacineerd door het Roguegroep-idee en als ik hier niet geaccepteerd word maak ik er zelf eentje aan Maar Terror Claw's lijkt me erg leuk!
Laatst aangepast door Njishi op wo 25 jun 2014 - 7:37; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 7:22 | |
| Jullie mogen allemaal topics aanmaken. Dit is de lijst van katten die er nu in zitten, en let op, een Rogue groep mag maar 10 leden! D: Dus ik kan niet iedereen accepteren.
1. Gravepath 2. Firestone 3. Lullaby 4. Teemo 5. Sushi 6. Ordinary 7. Cailin 8. 9. 10. |
| | | ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 7:34 | |
| Sorry, ik trek me bij nader inzien toch terug. ^^' Succes voor degene die zich nog hebben aangemeld! |
| | | Denise 113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 7:42 | |
| Okay! Het topic komt vanmiddag als ik thuis ben :3 |
| | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 8:47 | |
| |
| | | Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 17:15 | |
| Mijn aanmelding is nu af!
|
| | | Lilith. 51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 17:57 | |
|
Name; Sough Past name; Minnow Nicknames; So of Rage Gender; Kater Bloodline; Half Kittypet - Half Rogue
Inside; Sough is een kille en dominante kater. Hij is niet erg sociaal ingesteld, maar kan altijd wel goed praten. Sough is niet dom maar hij houd liever van simpele dingen. Niet de ingewikkeld of waar je veel uitleg bij moet vragen. Je moet hem de les niet spellen want dan kan je wel eens een snauw verwachten. Hij heeft een voorkeur van vechten en alles wat met 'zwart denken' te maken heeft. Sough is niet bang om zijn poten vuil te maken. Als je hem uitdaagt zal hij er helemaal voor gaan. Al is het gevolg daarvan verwoestend. Hij is wel graag in poezen gezelschap al zal hij nooit aan een relatie toe zijn. De witte kater heeft een drang om de beste te zijn en om over alles wat zwak is te regeren. {Gravepath is een uitzondering voor hem en zal ook zijn grootte voorbeeld zijn}
Uitside; Op het eerste zicht sta je voor een kitten van ongeveer 5 à 6 moons. Je kunt niet zeggen dat hij een groeistoornis heeft of iets in die aard, maar hij is wel heel erg klein. Ook zijn gezichtje heeft wat kittenachtige trekjes. De tanden zijn echter wel helemaal 'volgroeid' net zoals de klauwen. Dat maakt dat ze bij zijn grootte erg lang lijken. Hij heeft een pluizig wit vachtje. Zijn ogen zijn ijsblauw en in zijn rechteroor zit een driehoekig litteken. Hij is redelijk breed en plomp gebouwd. Wat niet wegneemt dat onder al dat haar massas spieren zitten. Zijn rechterpoot is zwart, maar alleen de tenen. Hij heeft een roos neusje en ook zijn pootkussentjes zijn roze.
Motivation; "Laten we het awesome stukje overslaan." Ik heb veel inspi met Sough en ik wil hem dan ook zo actief mogelijk maken. The Terror Claw's is daar de ultieme oplossing voor. Het is ook leuk om gewoon in groep te posten en ook vrienden zullen hem goed doen. Misschien om te weten, maar ik heb zijn uiterlijk en karakter een beetje op Scourge gebaseerd. Slecht in motivations schrijven x'D
Post; https://www.warriorcatsnl.com/t18371-mental-disorder
Laatst aangepast door Sough op wo 25 jun 2014 - 18:10; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Daan 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 18:01 | |
| Peepz iedereen mag een kenningsmakings topic maken en dan zullen we zien of Grave je een plekje gunt, want er zijn nog maar 3 plekjes weg te geven dus wees er snel bij met je topic! |
| | | Loïs 38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's wo 25 jun 2014 - 21:03 | |
| |
| | | | Onderwerp: Re: {Roguegroep} Met the Terror claw's | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |