We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Hierboven, cute setje <3 ------ Ik heb dankzij een livestream van Novasiri (iemand van dA/Tumblr) een liedje in mijn hoofd dat niet echt bij mijn muzieksmaak past Dx
Gelukkig zat ik op de eerste verdieping dus ik kon gewoon naar buiten, maar een vriendin van mij heeft 2 gebroken benen en zat op de 2de verdieping en de lift deed het niet. Dat was wel erg.
Eeeyy, ik zit ook op het Goois! Ben nu in Japan, dus ben pas februari terug. Welke klas zit je? (: En ik had het al gehoord ja, echt bizar! Maarre, de hele verdieping??
Gelukkig zat ik op de eerste verdieping dus ik kon gewoon naar buiten, maar een vriendin van mij heeft 2 gebroken benen en zat op de 2de verdieping en de lift deed het niet. Dat was wel erg.
Waren er dan ook mensen die op de 3e zaten? o.o Ik zou het echt verschrikkelijk vinden! Dx En wens je vriendin sterkte, en veel beterschap!
Ik had gezegd dat ik ging falen op mijn toets he, wel, ja wel .. Een zes. Op vijftien. En zo moeilijk was het niet ens. Als ik geleerd zou hebben -.-' Mousedung Frans ><