|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 11:33 | |
| Bo2@ Daar ging iets mis, of niet?o.o
Sterkte Kieksel! |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 11:41 | |
| Laten we ontbijten om half 12, omdat er geen logica in deze wereld is :'D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 11:47 | |
| Goedemorgen iedereen. Ik heb Kyra's Bevallingslogboek veranderd in Kyra's Kittens Logboek, omdat ik van plan ben alles een beetje bij te houden <3 Wel zit er slecht nieuws bij de nieuwe updates ;-; |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 11:53 | |
| Gisteren een random goede daad gedaan. Ik had een oproepje gezien van een meisje wat door het studeren geen tijd meer had om paard te rijden, maar dat graag weer eens wilde doen. Gisteren 2 uur lang een rit gemaakt, ik liep ernaast, zij zat op Napoleon. Echt super hoe blij ze was daarna 's Avonds kwam ik er wel achter dat ik mega verbrand was, maar goed Bovendien nu definitief een afspraak gemaakt om het ontwerp van mijn tattoo op papier te krijgen! Daarna volgt de volgafspraak voor hem definitief te laten zetten. Super spannend! |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 11:54 | |
| Wat ga je laten zetten Claud? En waar? xD
Miep, ik ga me maar es omkleden, spullen pakken en op naar mn voorlaatste examen; Biologie --" |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 11:59 | |
| Succes met je examen Q! Hoe zijn ze tot nu toe gegaan? Bio was vorig jaar wel erg makkelijk, hoop voor jou deze keer hetzelfde! Nou ik wilde altijd zoiets cliché's als dit: Daar was ik zeker van, maar er miste iets. Toen kwam ik de artiest Javi Wolf tegen, wát een prachtige stijl! Maar een beetje te 'girly' soms, met roze kleur gebruik. En ik hou niet van roze Dus het uiteindelijke idee is om de vorm van die vogeltjes te gebruiken. De stijl van deze tattoo(Watercolor Tattoo): Maar dan meer 'flowy', omdat het vogels zijn natuurlijk. En geen roze, vooral geen roze. Waarschijnlijk meer blauw/rood. EDIT: Oja, de plaats is op mijn pols, weet nog niet precies waar. Dat ligt aan de uiteindelijke grootte. Ik laat de tattoo zetten bij Amando van My Precious Ink in Eindhoven (: |
|
| |
»Quinty« 414 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 12:04 | |
| Sounds nice :'D Ziet er leuk uit (:
Mwha, examen gaan wel, I guess. Scheikunde gister was een ramp tho. Lange teksten, onduidelijke vragen, meer begrijpend lezen dan echt rekenwerk. En heel veel biochemische sjwik, waar zelfs iemand met bio niet uit kwam x'D Het aantal klachten is redelijk hoog daardoor (A) |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 12:08 | |
| - Stormkit. schreef:
- Sounds nice :'D Ziet er leuk uit (:
Mwha, examen gaan wel, I guess. Scheikunde gister was een ramp tho. Lange teksten, onduidelijke vragen, meer begrijpend lezen dan echt rekenwerk. En heel veel biochemische sjwik, waar zelfs iemand met bio niet uit kwam x'D Het aantal klachten is redelijk hoog daardoor (A) Klachten zijn goed Meer klachten -> Meer gratis punten! Jeej Nadat ik een half jaar BML heb gedaan snap ik 100000% van alle HAVO scheikunde shit. Achteraf gezien was het gewoon best wel makkelijk, maar door de manier van lesgeven op de middelbare krijg je geen 'inzicht' in hoe het werkt. Zodra je dat hebt kan je eigenlijk bijna alles oplossen. Bij ons kreeg je ook alles mooi in schema's, zodat je meteen wist waar je door moest delen, of waar je mee moest vermenigvuldigen om een bepaalde eenheid te krijgen. Na een tijdje heb je dat in je hoofd zitten, in combinatie met moeilijkere oefeningen krijg je dan inzicht. Bij de HAVO doen ze steeds 'losse' oefeningen zonder verbanden. Dan krijg je opeens een oefening waar je 3x moet omrekenen. Logisch dat niemand dat dan snapt! |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 12:30 | |
| Raven heeft een nieuwe avatar en nu kan ik naar het station rollen c: |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 12:51 | |
| @Bluepoint: Lijkt me een vet mooie tattoo! Wel foto's maken als je m hebt eh.
Ik wil r ook eentje als k 21 word :3 |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 12:54 | |
| Haha, leuke ava Waz & Kiki! (: Mooie tatoeage, BluePoint :33
En toen was Liesje ziek... Dx |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:01 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:05 | |
| @Esmee: jazekers! daar wordt op dit moment aan gewerkt ^^ @Claudia: suuuuper vette stijl :O Sowieso foto plaatsen als je hem hebt!
En ik zit weer lekker in de trein. Maaaar straks lekker de stad in met mams en vanavond met vriendinnen een kampvuurtje maken enzo ^^ |
|
| |
Babs 1452
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:06 | |
| +/- 30 topics te doen. -Slik- |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:07 | |
| Haai mensjes ^^
Daar ging SB van Aardrijkskunde, we kregen amper 20 minuten om hem te maken. Drie pagina's... Over de verstedelijking van Amerika... ><" Maar goed ik heb 30/30 voor mijn chamie labo, ik voel me klaar om naar dat examen te trekken c:
Lis:: Beterschap ;c
Babs:: Veel suc6 ;3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:08 | |
| Zelf als ik een tattoo neem, waar ik heel erg over twijfel, neem ik een tattoo van mijn kat, Cailin, maar dan ook een speciale stijl, zodat het er niet "foto-achtig" uit ziet. |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:10 | |
| - Firestar schreef:
- @Bluepoint: Lijkt me een vet mooie tattoo! Wel foto's maken als je m hebt eh.
Ik wil r ook eentje als k 21 word :3 Ofcourse! Ik heb 2 Juli de afspraak voor het ontwerpen, en dan wordt gelijk een afspraak gemaakt om hem te laten zetten. Het liefste doe ik dat na de zomervakantie, vanwege de zon. Als je namelijk met een nieuwe tattoo in de zon gaat zitten kan dat schadelijk zijn voor de kwaliteit. Omdat ik vaak paardrij kan ik niet vermijden om in de zon te zitten (: Ik word in oktober 19, maar ik heb het idee van die vogeltjes al zo'n 5 jaar in mijn hoofd. Heb zelfs een paar keer met henna dit zelf getekend op mijn pols, en dat beviel me goed. Dus daar ben ik gewoon zeker van. |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:13 | |
| @Claudia: Heeft die tattoo ook een bepaalde betekenis voor je? |
|
| |
101 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:15 | |
| - Roughkit schreef:
- @Claudia: Heeft die tattoo ook een bepaalde betekenis voor je?
Ja, het heeft een hele dierbare betekenis voor mij. Maar omdat het iets van 'mezelf' is, wil ik dat het liefste niet delen. Naast dat ik door een moeilijke tijd ben gegaan, en ter afsluiting daarvan. Bovendien moet ik ook onthouden dat ik zelf voor mijn eigen geluk verantwoordelijk ben. Die drie betekenissen wil ik uitbeelden met die tattoo. |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 21 mei 2014 - 13:22 | |
| - BluePoint schreef:
- Firestar schreef:
- @Bluepoint: Lijkt me een vet mooie tattoo! Wel foto's maken als je m hebt eh.
Ik wil r ook eentje als k 21 word :3 Ofcourse! Ik heb 2 Juli de afspraak voor het ontwerpen, en dan wordt gelijk een afspraak gemaakt om hem te laten zetten. Het liefste doe ik dat na de zomervakantie, vanwege de zon. Als je namelijk met een nieuwe tattoo in de zon gaat zitten kan dat schadelijk zijn voor de kwaliteit. Omdat ik vaak paardrij kan ik niet vermijden om in de zon te zitten (:
Ik word in oktober 19, maar ik heb het idee van die vogeltjes al zo'n 5 jaar in mijn hoofd. Heb zelfs een paar keer met henna dit zelf getekend op mijn pols, en dat beviel me goed. Dus daar ben ik gewoon zeker van. Ik speel al n tijdje met het idee, maar nog geen vijf jaar over wat ik erop wil hebben, dus ik wacht nog even en als ik m nog steeds wil wanneer k 21 word, dan laat ik m zetten. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|