Algemene Onzin Topic - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende
Nevermind
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 23:59

Em... Je begint echt teveel te pro creep stalken xD

Babs. MHz, daar kan ik met Maze op posten >3 zal nog zien als ik tijd heb ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Autumnwish
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 DPKsfdL
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:00

Please do~! Het verdient meer posts. x'D Komaan people, clangenoot heeft der dood gefaked en de clan verraden. x'D
Elkkit
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 2agvib
Esmee
183
Actief
I'm as single as a dollar and I'm not looking for change.

CAT'S PROFILE
Rank:
Elkkit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:00

Ik heb net pas 'Maak dat de kat wijs!' gelezen xD It's awesome! En oeh, columns schrijven lijkt me leuk :3 Maar waarover dan?
En Emma, okay xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:03

Autumnwish schreef:
Please do~! Het verdient meer posts. x'D Komaan people, clangenoot heeft der dood gefaked en de clan verraden. x'D
+1 maar ik raak altijd zo snel track kwijt zoals bij sharing Tongues, ceremonies of gatherings, want dan gebeurt er dit en dat en dat en dan ben ik rap bang dat ik iets ben vergeten xD
Autumnwish
Member
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:04

Hmm, dit topic loopt niet zo snel. ^-^
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:06

Dat heb ik idd al gemerkt, maar in het begin wel, vandaar had ik nog niet gepost, ik heb even tijd nodig om alles op te nemen enzo... Ik ben gewoon een moeilijk geval, srry xD
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:10

En toen was ik er weer, Babs ging scheikunde bij jou goed?? -of had jij vandaag nou wiskunde..?- *lost track*

Bo, toch nog zo'n pro stalker xD

Er is ook nog eens Sharing tongues in SC kamp, dat loopt ook niet meer zo snel xD
Autumnwish
Member
Babs
184
Actief

CAT'S PROFILE
Autumnwish
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:17

Ik had Wiskunde x'D Q had scheikunde. En nee, goed ging het niet, maar heb genoeg puntjes gesprokkeld voor een krappe voldoende geloof ik.
Flowpetal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 15 LH5bNQI
Bo ~
595
Actief
Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:20

NEEEEJJJJ
Wil ik net gaan slapen, gaat het onweren... WHYYY
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:21

Babs,Ah kijk! Ik zat in de buurt xD
Voldoende is goed! Al is alles een krappe voldoende, je haalt het wel ;') ik heb er echt respect voor dat je sowieso genoeg ervan weet om een voldoende te halen >3 ik heb de stelling van pythagoras geleerd, moet m nu weer gebruiken, en weet niet meer hoe xD

Heb jij dan morgen scheikunde *hoop hoop*

Bo, wat is er mis met onweer dan?
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:23

-_____________-"

Ik heb/had een vriendin op de middelbare school. We waren echt súper close, maar sinds ze is gaan studeren en lid is geworden van een studentenvereniging, is ze compleet veranderd. Ze distantieert zich heel erg van de vriendengroep, en we hebben haar al 3 a 4 maanden niet meer gezien. Wat heeft ze nou gedaan... ze hoefde nog maar 4 vakken te halen om haar propedeuse te halen.. stopt ze. Ze is gestopt! Ze is gewoon gestopt terwijl ze over 1 a 2 maanden haar P zou hebben gehaald! Alleen omdat ze meer tijd wilde hebben om te feesten (al is dat natuurlijk niet de reden die ze noemde).
Flowpetal
Member
Bo ~
595
Actief
You’re gonna wake up
It’s only a dream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:23

Ik ben als de dood voor onweer ;n;
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:27

Eef, dat is altijd jammer :'( misschien ziet ze later nog in hoe dom het was..

Bo, Why? *huug!*
Flowpetal
Member
Bo ~
595
Actief
You’re gonna wake up
It’s only a dream

CAT'S PROFILE
Rank:
Flowpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:30

@Em; idk, ik raak dan helemaal in paniek, moet nu ook bijna van angst janken D: Het onweert hier super hard. Mega flitsen en mega klappen. IK VIND HET NIET LEUK MEER. STOP GEWOON ONWEER D:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:32

Boo <'3
Het enige wat ik weet tegen onweer angst is ernaar kijken, het is echt schitterend, alhoewel ik snap dat je het niet leuk vind ;') gekke tip, i know! Bij mij werkte 'ie Bij m'n vriendin wat minder xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:39

Wauw Eef, dat is echt jammer! Ik ken jammer genoeg ook mensen die diergelijke hebben gedaan en daar nu spijt van hebben. Het is voor mij echter wel een soort van pushkracht om me verder te helpen als ik het niet meer zie zitten voor te studeren.

Bo, daarvan ook zo bang van! Maar kijken werkt idd, heb het ook gedaan en werkte echt ^^

Em, dat is de tip die je letterlijk tegen flash zei met fire in dat topic xD

Laatst aangepast door Nevermind op wo 21 mei 2014 - 0:42; in totaal 1 keer bewerkt
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:41

Bo nooooit? I did... Wow.. Mijn karakters zijn teveel op mij gebaseerd I guess xD
Hey^^ verdrevtebuelpen? xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:44

Ja, idd, dat deed je >3

Omg, stomme iPad *slaat autocorrectie* >c
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 0:46

Haha, de tipt werkt nog steeds >3
Het onweert hier nu ook, sorry bo-1- i really love it <'33

Bo.. Geloof me, dat ligt niet aan de autocorrectie xD
Nevermind
Member
Sean
3462
Actief

CAT'S PROFILE
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 1:02

Uhm, jawel, ik wou het weghelpen en snel typen en toen eindigde autocorrectie met dat woord en inzag het niet xD

Bij ons heeft het vandaag alleen drie keer sterk geregend en daartussen was het warm, te warm xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 15 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 32 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: