|
|
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 20:56 | |
| Oke, jullie mogen stemmen voor m'n nieuwe account
[0] Een kitten zonder ouders -> komt een topic voor siblings zoeken voor. [0] Een chagrijnige, oude elder die veel zeurt en snel in paniek raakt. [0] Een apprentice -> komt ook een topic voor siblings zoeken voor. |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 20:57 | |
| Ik wou eerst ook Lizzle zijn, wat niet zo goed kwam xD Dus nu is het gewoon Lis :3 *happy snowman*
Nath, Ik heb vorige week woensdag een veulentje zien geboren worden. 't Was niet eens van mijn paard, maar toch vond ik het echt zó mooi! <33
[0] Een kitten zonder ouders -> komt een topic voor siblings zoeken voor. [1] Een chagrijnige, oude elder die veel zeurt en snel in paniek raakt. [0] Een apprentice -> komt ook een topic voor siblings zoeken voor.
>3 |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 20:59 | |
| [0] Een kitten zonder ouders -> komt een topic voor siblings zoeken voor. [2] Een chagrijnige, oude elder die veel zeurt en snel in paniek raakt. [0] Een apprentice -> komt ook een topic voor siblings zoeken voor.
They're rare (:
@Emma: Still the same, met haar gaat het wel goed, maar ze moet gewoon gaan persen! |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 20:59 | |
| [0] Een kitten zonder ouders -> komt een topic voor siblings zoeken voor. [2] Een chagrijnige, oude elder die veel zeurt en snel in paniek raakt. [1] Een apprentice -> komt ook een topic voor siblings zoeken voor.
Esmée, maar ikzelf blijf jou Esmée noemen ghehehe evilness |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:01 | |
| Well, theres one lucky side at being sick for me; ik heb nu wel mooi alles van Kyra mee kunnen maken, ook al is het nog steeds gaande, en zou ik niet mee kunnen naar de dierenarts als ze moet. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:05 | |
| - Roughkit schreef:
- Well, theres one lucky side at being sick for me; ik heb nu wel mooi alles van Kyra mee kunnen maken, ook al is het nog steeds gaande, en zou ik niet mee kunnen naar de dierenarts als ze moet.
Ik hoop voor jou en Kyra dat dat niet hoeft ;') Het voelt alsof ik erbij ben xD Al die spanning in mijn spieren!! |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:09 | |
| Esmee, doe wat je niet laten kunt xD Nu is het enkel makkelijker voor Emma >3 Joking |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:10 | |
| Trueee! Vooral 's nachts als ik moe ben xD |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:12 | |
| Als je te lui wordt om Esmee -1- of Esmee -2- te typen xD
Van,acht weer proberen de Pad op mijn kamer te houden >3 |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Hahah x3 I'm boooored. Ik wou dat ik weer een nieuw account kreeg (kitten) die allemaal familie had enzooo... |
|
| |
| |
| Welk van mijn accounts vinden jullie 't bekendst? (sorry voor alle vragen btw x'D) Gelieve een rijtje te maken van 1. bekendst naar .. meest onbekend xp Accounts: Fawnstep, Frostlake, Sparrowpaw, Scorpionpaw, .Littlekit, Bravesoul, Gravepath, Arcanepaw, Timerose, Fallpaw, Rebelvoice, Perishpaw |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:19 | |
| |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:25 | |
| 1. Fawnstep, 2. Arcanepaw 3. Frostlake 4. Bravesoul 5. Sparrowpaw 6. Perishpaw 7. Rebelvoice 8. Scorpionpaw 9. Timerose 10. Littlekit 11. Gravepath / Fallpaw (Herkende ik niet qua naam)
Zo is het voor mij ^^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:40 | |
| 1. Fawnstep 2. Frostlake 3. Bravesoul 4. Sparrowpaw 5. Arcanepaw 6. .Littlekit 7. Perishpaw 8. Timerose 9. Rebelvoice 10. Scorpionpaw 11. Gravepath & fallpaw En topicje little x never btw? :3
Hey mensjes ^^ |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:46 | |
| Zijn er nog updates van Kyra? *zit vol spanning te wachten* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:53 | |
| 1, Fawnstep 2, Frostlake 3, Arcanepaw, 4, Sparrowpaw
En deze kende ik compleet helemaal niet xD Scorpionpaw, .Littlekit, Bravesoul, Gravepath, Timerose, Fallpaw, Rebelvoice, Perishpaw |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:55 | |
| Fallpaw is mah old acc x3 People I'm bored go post |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 21:55 | |
| - Tallpaw schreef:
- 1, Fawnstep
2, Frostlake 3, Arcanepaw, 4, Sparrowpaw
En deze kende ik compleet helemaal niet xD Scorpionpaw, .Littlekit, Bravesoul, Gravepath, Timerose, Fallpaw, Rebelvoice, Perishpaw +1, buiten Bravesoul ;3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 22:03 | |
| Omg Emma je kende Bravesoul niet x'D Hij was samen met Fawn en Frost een hele tijd m'n hoofd account. En tsja, de rest is allemaal een beetje nieuw nog x'D
.Littlekit -> Kit van Nevermind x Lone-one Timerose -> Zus Silverstream Bravesoul -> Zoon van Smoketear, Stormstar is z'n opa Gravepath -> Ex partner van Psychevoice en vader van haar kittens (onder andere van Arcanepaw) Fallpaw -> Over genomen van Esmee xp Rebelvoice -> Pas overgenomen van Q Scorpionpaw -> Dark forest apprentice, ook nieuw account Perishpaw -> Is een beetje inactief geraakt de laatste tijd.. xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 20 mei 2014 - 22:05 | |
| - Fawnstep schreef:
- Omg Emma je kende Bravesoul niet x'D Hij was samen met Fawn en Frost een hele tijd m'n hoofd account. En tsja, de rest is allemaal een beetje nieuw nog x'D
.Littlekit -> Kit van Nevermind x Lone-one Timerose -> Zus Silverstream Bravesoul -> Zoon van Smoketear, Stormstar is z'n opa Gravepath -> Ex partner van Psychevoice en vader van haar kittens (onder andere van Arcanepaw) Fallpaw -> Over genomen van Esmee xp Rebelvoice -> Pas overgenomen van Q Scorpionpaw -> Dark forest apprentice, ook nieuw account Perishpaw -> Is een beetje inactief geraakt de laatste tijd.. xD Oh wacht! xD Ik ben duf I guess, alle gearceerde ken ik eigenlijk wel xD Daar stopt het inderdaad xD Je moet nog posten bij Tall >3 -speciaal topic voor je aangemaakt tsk tsk xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|