Worrying



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Worrying

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Honeyspots
StarClan
Worrying  RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Worrying    Worrying  Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 16:46

Het was koud en nat. De regen was eventjes gestopt maar de dreigende, asgrauwe wolken vertelde dat ze weer terug kwamen. Honeyspots zat op een redelijk ondiep gedeelte van de rivier met haar rug naar haar territorium toe. Haar gevederde staart was om haar voorpoten heengeslagen. Zwijgend keek ze naar het kabbelende water dat erg hoog stond. De regen was voor geen enkele clan meer een vloek als voor RiverClan. Het was een zooitje. Prooischaarste, verhuizingen, magere kits, zieke queens.. er verdwenen steeds meer katten en dat verbaasde haar niet. Honeyspots zuchtte heel diep en sloot haar baby blauwe ogen. Ze bad elke dag dat green leaf snel zou komen. Zij en waarschijnlijk elke andere clan. Ze draaide met haar oren toen ze enkele vogels hoorde fluiten. Ze waren ver weg en zo te horen in het ThunderClan territorium. Honeyspots verroerde zich niet en liet haar kop hangen. De zorgen waren enorm bij elke kat. Ze bleef maar denken aan Lostvoice. Lostvoice was de clan uitgegaan en was een BloodClan poes. Dat idee maakte Honeyspots zowel woedend als bezorgt. Verraad van het hoogste.. Dacht ze somber.
Feel free to join :)This topic isn't closed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Worrying  UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Worrying    Worrying  Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 18:44

Honeydews dagelijkse tocht door het kamp en het territorium had haar vandaag naar de Steppingstones geleid, de grens met de RiverClan. De lucht was nog steeds net zo grijs als haar vacht en het eens rustig kabbelende riviertje was nu veranderd in een redelijk woest bulderende rivier, waarin het natuurlijke pad, de steppingstones, nauwelijks meer te zien waren. Honeydew had in het kamp gehoord dat RiverClan moest verhuizen door de hevige regenval en als ze zo naar de rivier keek, snapte ze dat helemaal. Ze keek even naar de grens om te zien of er geen RiverClanners wilden oversteken naar het ThunderClanterritorium, maar er waren er geen, wat Honeydew niet verraste gezien de omstandigheden. Ze was ontzettend op haar hoede sinds het incident met twee ShadowClanapprentices en wilde het liefst alle 'vreemde' katten het territorium afjagen, wat normaal totaal niet bij haar persoonlijkheid paste. Een calicokat die aan de overkant van de rivier stond trok haar aandacht, ze leek een beetje verdrietig en verzonken in haar gedachten. 'Hallo?' miauwde Honeydew voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Worrying  RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Worrying    Worrying  Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 19:02

Honeyspots liet haar pootjes iets over de rand van haar kei zakken om ze in het water te laten komen. Ze keek op toen een onbekende ThunderClan geur kwam aandrijven die vergezeld ging met een stem. Ze draaide haar oren iets naar achteren en gaf niet meteen antwoord. In plaats daarvan nam ze de poes langzaam in zich op. "Hi" Reageerde ze. "Ik zag je niet aankomen" , vriend. Was het een vriend? Of een vijand? Ze sloeg met het puntje van haar staart heen en weer. "Wat doet een ThunderClan poes hier bij onze rivier?" Vroeg ze half nieuwsgierig half op haar hoede. Door de prooischaarste, Lostvoice haar aanval en wat aanvaringen met eenlingen was ze erg voorzichtig geworden met onbekende katten. Onbedoeld en ongewild, maar ze was het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeydew
Member
Worrying  UY0Yvho
V
256
Afwezig
Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Honeydew
BerichtOnderwerp: Re: Worrying    Worrying  Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 19:27

De RiverClankat leek nog steeds in haar gedachten verzonken, maar keek uiteindelijk toch op. Ze zei dat ze Honeydew niet aan had horen komen. 'Dat dacht ik al,' merkte Honeydew lachend op. 'Je leek zo in je gedachten verzonken.' Toen de poes aan haar vroeg wat ze hier bij de rivier deed, dacht Honeydew even na. Moest ze echt aan de RiverClankat vertellen dat ze eigenlijk op eigen houtje aan het patrouilleren was? De kat zou vast niet geloven dat ze hier voor de lol kwam, vooral niet met dit weer. 'Er zijn twee ShadowClanapprentices de grens overgestoken een paar dagen geleden, dus nu moeten de grenzen extra bewaakt worden,' zei Honeydew. De complete waarheid. 'Niet dat ik de RiverClan van iets verdenk hoor,' zei ze er meteen achterna, om het iets te verzachten. 'Orders van de leider.' Dat was een leugen: Honeydew had in haar eentje een controle 'georganiseerd'; vooral voor haar eigen gemoedsrust. Firestar was met duizenden andere dingen bezig dan patrouilles organiseren, leek het soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Honeyspots
StarClan
Worrying  RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Age: ⚜ 67 moons †
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Worrying    Worrying  Icon_minitimedi 8 jul 2014 - 20:05

Honeyspots sloeg haar staart om zich heen om wat warmte bij zich te houden. Ondertussen vertelde de grijze poes van haar zaakjes bij de rivier. "Ah" Zei ze enkel. ShadowClan uitschot. Kon ook nooit op hun eigen territorium komen. "Nee,, nee, dat begrijp ik. Je patrouilleerde gewoon om zeker te zijn en de rivier lag op je route" Zei ze tegen de poes. "Geen zorgen hoor, wij houden toch meer van vis dan van al het andere" Zei ze met getuite lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Worrying    Worrying  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Worrying
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Steppingstones-
Ga naar: