| Funny warrior cat story's. | |
|
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Funny warrior cat story's. zo 18 mei 2014 - 0:37 | |
| Heey mensen ^^ ik heb veel Warrior Cats verhalen gelezen, ook hele grappige, en ik besloot ze zelf te maken. Mijn humor is droog dus let daar maar niet op xd - cat msn chapter 1:
Warrior Cat Msn speelt zich af rond nieuwe prophecy behalve vierboom dan Hoofdstuk 1 De Clans waren met z'n allen op een Grote Vergadering bij Vierboom, toen opeens een StarClan kat naar beneden kwam. ''De Clans moeten nu laptops gebruiken om te praten. Dat is veel makkelijker dan iedere volle maan naar een Grote Vergadering,'' sprak ze. ''Maar dat zijn TWEEBEENDINGEN,'' riep Vuuster. ''Mijn tweebenen hadden ze ook, wil StarClan nu dat we die prut gebruiken?'' ''Vuurster!'' siste de StarClan poes. ''Sommige vinden het misschien niet leuk, maar we gebruiken ze. Download allemaal Warrior Cat Msn en maak een account aan.'' De StarClan kat verdween en plotseling kreeg iedereen een laptop. ''Als StarClan dit wil...'' miauwde Eenster. ''Dan doen we dit.'' Vuurster zuchtte. ''Goed dan, iedereen maak een account aan. Gebruik wel je echte naam,'' miauwde hij en iedereen zette hun laptop aan. ''Kwiklicht is al in gebruik!'' riep Kwiklicht over vierboom naar vuurster. ''Dan doe je Kwiklicht123 of zo, I don't care, als we maar weten dat het Kwiklicht is wie het typt.'' Kwiklicht typte op haar laptop als gebruikersnaam; KwiklichtFTW. Iedereen maakte een account aan en de volgende dag zaten ze vroeg in de ochtend allemaal (behalve de kittens) achter hun laptop. Vuurster logde in op de computer, hij had tweebenen en hij keek vaak hoe zij zo'n ding gebruikten, dus hij wist er het meest van. Er waren zes chatboxen. DonderClan chatbox, RivierClan, SchaduwClan, BloodClan, WindClan, en ''ALL''. Vuurster klikte op DonderClan Chatbox.
AwesomeVuurster is ingelogd. CoolSintelvel: HEEY VUURSTER AwesomeVuurster: Sintelvel! Waarom caps lock? CoolSintelvel: HOE ZET JE CAPS UIT AwesomeVuurster: Die caps lock toets aan de zijkant BraamklauwRULES is ingelogd. BraamklauwRULES: ewa vuurster AwesomeVuurster: Hallo Braamklauw! Hoe gaat het? CoolSintelvel is uitgelogd. KwiklichtFTW is ingelogd. Zandstormy is ingelogd. BraamklauwRULES: goef me jou vuurste ie ga zo wer ik ga zo jage Zandstormy: Braamklauw kun je ook normaal typen? BraamklauwRULES: ik hebb typaids en weett nie hoe je lettes weer verwijderd KwiklichtFTW: Probeer backspace Braamklauw BraamklauwRULES: nee geen zin ik gah nu jage ga je mee Kwiklichtty? <3 <3 KwiklichtFTW: Ik zie je zometeen buiten kamp, oke? BraamklauwRULES: ok KwiklichtFTW: OK ME NIET BraamklauwRules is uitgelogd. KwiklichtFTW is uitgelogd. LoofpootFTW is ingelogd. LoofpootFTW: mn mousedung internet laggt slechte wifi hier in de apprentices den AwesomeVuurster: Loofyyyy <3 <3 van me hoe is het? LoofpootFTW: hoe maak je die hartjes en die vraagteken LoofpootFTW: en hoe doe je caps lock en punten en zo AwesomeVuurster: Kijk gwn op je toetsenbord juh LoofpootFTW: wat betekent gwn en ik kan niet op vraagteken drukken dan word bij mij een LoofpootFTW: streepje kijk zo / AwesomeVuurster: *facepaw* LoofpootFTW: speel je ook battlefield gta en call of duty vuurster ik de hele dag AwesomeVuurster: OMG DAT MAG JE ALLEMAAL NIET SPELEN! VEEL TE JONG! LoofpootFTW: maar sintelvel speelt het ook en de hele apprentices den doet het AwesomeVuurster: En niemand jaagt meer of zo? OMG DEZE LAPTOPS MAKEN MN CLAN AwesomeVuurster: HELEMAAL KAPOT!! LoofpootFTW: hoe doe je die caps lock en die uitroeptekens en wat betekent omg AwesomeVuuster is uitgelogt. LoofpootFTW: whatever ik ga weer gta drie spelen en youtube videos bekijken LoofpootFTW is uitgelogt.
|
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. zo 18 mei 2014 - 17:32 | |
| Ik vind het wel een geinig verhaal |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. zo 18 mei 2014 - 22:03 | |
| Hahahahahhahahaha leukkkk |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. zo 25 mei 2014 - 23:08 | |
| |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. ma 26 mei 2014 - 20:56 | |
| vreselijk onlogisch maar wel leuk xp |
|
| |
Roos 124 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. do 29 mei 2014 - 12:22 | |
| hahahaha, tis echt heel leuk bedacht xD |
|
| |
Jojo-heid =D 25 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ~238 years! Hahaha, no, just kidding. 16 months!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. vr 30 mei 2014 - 9:28 | |
| Dit is hilarisch omg x"D ik lig dubbel, moet echt een beetje stiller zijn anders worden mijn ouders achterdochtig Cx Awesome! |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. ma 23 jun 2014 - 0:57 | |
| Thanks voor de reacties iedereen hier is nog een stukje! - 2:
Vuurster is ingelogd XZilverstroomX is ingelogd AwesomeVuurster: Zilverstroom! Jij was toch dood? XZilverstroomX: De SterrenClan heeft ook laptops, hoor! AwesomeVuurster: Dit ga ik Grijsstreep vertellen!
Vuurster rende zijn hol uit, en was binnen drie seconde het krijgershol in. Er zaten veel katten achter hun laptop, ook al miste er een paar. Hij liet zijn groene ogen even zoeken naar zijn grijze vriend, maar die had hij al snel gevonden. Grijsstreep keek mee op het scherm van Kwiklicht. Ze bekeken een filmpje op cat-tube(youtube). ''Grijsstreep! Kom op Cat-msn. Zilverstroom is er ook!' ''Zilverstroom?'' vroeg hij, en sprintte naar z'n eigen laptop. ''Snel een account maken!'' ''Had je dat nog niet gedaan dan?'' vroeg Vuurster. 'Nee,' antwoordde Grijsstreep. 'Wel twitter en facebook, instagram en tumblr.' 'Wat, wat en wattes?' Geen antwoord. Grijsstreep tikte snel verder. 'Oké.. dan zie ik je wel in de chat.' Rustig liep Vuurster weer naar zijn hol en kroop achter zijn laptop. Hij zuchtte. Iedereen was bezig met die laptops, om vreemde accounts te maken op vreemde sités en dingen die hij niet kende. Hij besloot dit later te bespreken met zijn clan. Vuurster logde weer in op de chat.
AwesomeVuurster is ingelogd Zilverstroom is ingelogd Gaystripe is ingelogd. AwesomeVuurster: Gaystripe?? XDD Gaystripe: Niet lachen dat was een typfout!! AwesomeVuuster: XDD XZilverstroomX: Grijsstreep...dus we waren alleen maar vrienden die per ongeluk kittens hadden gekregen?! JE HOUD DUS ALLEEN VAN JONGENS KATTEN?! Gaystripe: Nee! Natuurlijk niet.. Zilverstroom het was een typfout!!!! XZilverstroomX: Dat zou ik ook zeggen!! ik hoef je niet meer muizenbrein!! XZilverstroom is uitgelogd Gaystripe: NEE ZILVERSTROOM W888 x.x AwesomeVuurster: XDDD Gaystripe: En jij vind het grappig? x_____x AwesomeVuurster: Jahh ik wist gewoon dat er iets ergs zou gebeuren door de laptops!! GAYSTRIPE XD Gaystripe: VUURSTER MUIZENBREIN IK GA JE Gaystripe is verbannen omdat hij het volgende heeft getypt: MUIZENBREIN
Vuurster, die nogsteeds dubbel lag, hoorde vanaf zijn hol een laptop breken. Daarna kwam Grijsstreep kwaad zijn hol in en rende hij hard weg.
AwesomeVuurster is uitgelogd
Even later toen Grijsstreep minder boos was, besloot hij toch maar een Clanvergadering te beginnen. Hij keek naar de prooistapel, waar nog minder dan tien muizen op lagen. ''Laat alle katten die oud genoeg zijn om hun eigen prooi te verzamelen - en een laptop kunnen gebruiken - zich bij de Hoogsteen verzamelen voor een Clanvergadering.'' Katten verzamelden zich snel onder de steen, maar Vuurster wist dat ze net zo snel weer terug zouden sprinten naar hun laptops. ''Voor je begint, Vuurster,' riep een leerling onder hem. Normaal onderbraken ze hem nooit. Vuurster begon de laptops te haten, want het had de clan, de vriendschap van hem en zijn beste vriend kapot gemaakt, ook al was het wel makkelijker tekens te krijgen van de SterrenClan. ''Wat?'' siste hij naar de leerling. ''Mag mijn naam verandert worden in Katypoot, en als ik krijger ben Katyperry?'' vroeg de leerling. ''Wat?'' vroeg Vuurster verbaast. Wat is nou weer een Katy Perry? ''Dat is een tweebeen die muziek maakt, het klinkt echt heel mooi en er kwam zelfs een tijger in de video die een kittypet werd omdat zij-'' legde de apprentice uit maar stopte toen Vuurster haar vreemd aankeek. ''Nee. Je houd je eigen naam,' mauwde Vuurster, de poes keek teleurgesteld maar zei verder niks. ''Ík heb jullie bijeengeroepen omdat ik wilde zeggen dat we wat meer moeten jagen, want nu we onze laptops hebben wil niemand meer jagen en gaat het voedsel binnen no time op,' vervolgde hij. Geen kat leek enhausiast. ''Heb jij die van KatyPerry ook gezien?'' vroeg Loofpoot plotseling. De katten nergeerden Vuurster volledig en begonnen te praten over dingen op cattube, twitter, vannales en nog wat waar Vuurster niks van snapte. Hij gromde. Braamklauw leek het te merken en klom te hoogsteen op. Eindelijk, dacht Vuurster, iemand die me helpt. Maar inplaats daarvan riep hij ''Volg me allemaal op twitter dan tweet ik over de nieuwste en leukste video's!! @BraamklauwRULES!!'''
|
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. vr 4 jul 2014 - 17:13 | |
| Leuk xD Gaystripe is geniaal |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. vr 4 jul 2014 - 17:20 | |
| |
|
| |
Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. vr 4 jul 2014 - 17:39 | |
| Hahahaha, ik moest 'm 3x opnieuw lezen voor ik doorhad dat er Gaystripe stond in de plaats van Graystripe XDD |
|
| |
Lois II 39 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. za 5 jul 2014 - 23:22 | |
| Dit is gewoon briljant!! XD En Gaystripe!! X'DD ik hou van droge humor c: |
|
| |
Beertje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. di 8 jul 2014 - 11:10 | |
| |
|
| |
Lisa 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. di 8 jul 2014 - 23:45 | |
| OMG! G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik lag zowas 100 x keren plat van het lachen. Hoe kun je zo geniaal en creatief zijn? Tell my your secret! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Funny warrior cat story's. | |
| |
|
| |
|