Algemene Onzin Topic - Pagina 43

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:15

Misschien laat ik hem later nog een echte crush op Nimble krijgen >3

En nee, je wilt geen medelijden van Ace. Dan wilt hij je probleem oplossen en iedereen weet dat hij alleen goed is in problemen maken xD

Note; En Snowy is super smexy xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowywinter
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 C7J4s45
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:18

Ah ik dacht al >3
Lalala Snowy's death is coming, and very soon lalala~
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:19

Yep, Tall found out xD

Oh no.. Snowy what did you say?! R.I.P.
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief
Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:21

Whut Emma xD
Snap je t plan al? It's crazy, and as I said it kills Snowy mentally is dit goed Engels? xD
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:22

Yep.. Ik denk dat ik het begin te volgen xD
Dat is perfect engels ;D Beter dan sommigen uit míjn klas >3
Acefray
Dorpsslet
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 6rUw8UC
Jamie
4524
Actief
"Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"

CAT'S PROFILE
Rank:
Acefray
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:24

xD Ace is gewoon een vriendelijk kater die heel open is tegen zijn beste vriend en daarbij Snowy uit haar leiden wilt verlossen :'D

*psssttt* Em, Tall en Ace moeten matties blijven anders heeft hij geen partner in crime meer ;-;
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:25

xD Zo kan je het ook zeggen >3

*Psssst* I know! Anders doet Tall niets gaafs meer xD
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:26

Aha yayy :3 Naja ik was sws al beter dan de meesten uit mn klas, maar ik ben 13 en jij 14 toch dusss ja x3

En Ace shouldn't be so mean to Snow!
Nimblepaw
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 DPKsfdL
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:29

Acepaw schreef:

Hahahaha hoi toevallig dat ik dit lees xD

---

Oke, ik moet even van mijn zenuwachtige zweetreet af door dit verhaal hier te uiten:
Ik had een tijdje geleden contact met de NRC om daar stage te lopen. Na heel veel heen en weer ge-email, vonden ze me heel erg geschikt (o.a. omdat ik hier die krant was begonnen, wat ze heel inspirerend vonden enzo :3), maar helaas hebben ze de strenge eis dat je al 3 maanden ergens stage moet hebben gelopen. Dat snap ik, maar natuurlijk wel flink balen. Ze zeiden dat ik het bij een kleiner iets moest proberen, en dat ik na 3 maanden stage vooral weer contact moest opnemen met de NRC. Dat kreeg ik afgelopen vrijdag te horen.
WAT GEBEURT ER NOU. Ik ging afgelopen zaterdag naar een voorstelling met m'n ouders, waar dineren bij zat. Wij werden bij toeval aan een tafel gezet waar een vrouw zat die m'n moeder herkende van TV West. We hebben tijdens het hele diner met haar gekletst, en na afloop vroeg ik haar dus of ze me misschien zou willen helpen met een stage. HOE ZIEKELIJK GROTE TOEVAL IS DAT! Ze vond me heel dapper dat ik haar zo aansprak, goed gemotiveerd, etc. Dus ik kreeg haar persoonlijke emailadres. Ze zei dat ik haar een mailtje moest sturen met wanneer ik beschikbaar ben, wat ik leuk zou vinden om te doen, etc., en dan zou zij ervoor zorgen dat ik meteen doorgespeeld wordt naar de juiste mensen.

Net dus het mailtje gestuurd, en ik ben zo enthousiast, zo zenuwachtig, dus ik moest dit even kwijt. Hoe groot is die kans.. een dag na een afwijzing op de volgende kans stuiten, aan een klein tafeltje bij een kleine voorstelling, waar we toevallig allebei naartoe gingen..
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:31

AK is af, yay!
Jullie helemaal topics... Kom ik... WAAAHH IK POST HIER WAARSCHIJNLIJK DE NUTTIGSTE INFO OOIT x)

@Nimble: GEFELICITEEEERD (((:
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:31

Zo sociaal als een steen? xDD
Gôh, dat verklaart wat zeg
Cyber
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Cyb
lau benenkauwer
3305
Afwezig
You are closer to heaven than i'll ever be.

CAT'S PROFILE
Rank:
Cyber

@Tallpaw, als je nog on bent etc ^^, hier is de link van het topic! -> https://www.warriorcatsnl.com/t17541-what-go-you-do-ratspider-he-tallpaw
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:32

Nimblepaw schreef:
Acepaw schreef:

Hahahaha hoi toevallig dat ik dit lees xD

---

Oke, ik moet even van mijn zenuwachtige zweetreet af door dit verhaal hier te uiten:
Ik had een tijdje geleden contact met de NRC om daar stage te lopen. Na heel veel heen en weer ge-email, vonden ze me heel erg geschikt (o.a. omdat ik hier die krant was begonnen, wat ze heel inspirerend vonden enzo :3), maar helaas hebben ze de strenge eis dat je al 3 maanden ergens stage moet hebben gelopen. Dat snap ik, maar natuurlijk wel flink balen. Ze zeiden dat ik het bij een kleiner iets moest proberen, en dat ik na 3 maanden stage vooral weer contact moest opnemen met de NRC. Dat kreeg ik afgelopen vrijdag te horen.
WAT GEBEURT ER NOU. Ik ging afgelopen zaterdag naar een voorstelling met m'n ouders, waar dineren bij zat. Wij werden bij toeval aan een tafel gezet waar een vrouw zat die m'n moeder herkende van TV West. We hebben tijdens het hele diner met haar gekletst, en na afloop vroeg ik haar dus of ze me misschien zou willen helpen met een stage. HOE ZIEKELIJK GROTE TOEVAL IS DAT! Ze vond me heel dapper dat ik haar zo aansprak, goed gemotiveerd, etc. Dus ik kreeg haar persoonlijke emailadres. Ze zei dat ik haar een mailtje moest sturen met wanneer ik beschikbaar ben, wat ik leuk zou vinden om te doen, etc., en dan zou zij ervoor zorgen dat ik meteen doorgespeeld wordt naar de juiste mensen.

Net dus het mailtje gestuurd, en ik ben zo enthousiast, zo zenuwachtig, dus ik moest dit even kwijt. Hoe groot is die kans.. een dag na een afwijzing op de volgende kans stuiten, aan een klein tafeltje bij een kleine voorstelling, waar we toevallig allebei naartoe gingen..

You rule Eef!!! Ik hoop dat het wat leuks is!!
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:33

Dus er zitten toch jonge personen op deze site! Hahaha oké :3
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:36

Esmee, Ace ís echt zo sociaal als een steen xD En geloof me, ik heb een paar mensen in mijn klas die het echt haten, best zielig want het is een basisvak..
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:37

Er zitten juist jonge personen hier C:
Tallshadow
Member
☙Emma☙
17101
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:38

Hey hey!
Ik zit hier ook nog hoor, jonkies xD

Neuh kidding, ja, veel jonge personen maar ook mensen van rond de twintig en examengangers ;'D
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:38

Snowypaw schreef:
Nouja omdat er ook wat oudere personen zijn (volgens mij is de oudste al rond de twintig ofzo?) dacht ik O.o straks ben ik hier nog de jongste oid... Maar goed, veertien is niet heel jong :3
Snowywinter
Member
Esmee
1431
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowywinter
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:39

13 ook niet :C
Ik voel me nu mini xD
Ladypaw,
Member
Bregje
217
Actief

CAT'S PROFILE
Ladypaw,
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:40

Forestpaw* schreef:
Snowypaw schreef:
Nouja omdat er ook wat oudere personen zijn (volgens mij is de oudste al rond de twintig ofzo?) dacht ik O.o straks ben ik hier nog de jongste oid... Maar goed, veertien is niet heel jong :3

Er zijn volgens mij ook kinderen van 11 ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 43 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 43 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 23 ... 42, 43, 44 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: