|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:20 | |
| LINN Ik wil mijn Osding ook weten 2001-01-30 |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:21 | |
| - Dustkit schreef:
- Flowpaw, schreef:
- Linnn wat ben ik? :'D Ik ben 1999-09-28 :')
Jij bent ook een Aarde kat zoals Emma :'D Moet je even het stukje voor Emma doorlezen, die zou dan ook voor jou moeten gelden xD Nath: True xD Ik denk dat de schrijver het het meest overdreven heeft geschreven en je er eigenlijk ergens ook tussenin kunt liggen. En natuurlijk gaat het niet altijd om het sterrenbeeld, het gaat denk ik ook om wat je allemaal al hebt doorgemaakt en alles xD Emma: Ik moest zo hard lachen tijdens dat stukje :'D Echt zovan; Emma is going to like this onneeee >D haah xD En naja xD Velen gaan vroeg door, er kunnen altijd uitzonderingen zijn XD Haha xD Well, I like it!! Jij gaat niet vroeg dood hoor <'3 Ik zal er met 'ijzeren poot' voor zorgen dat de doktoren jou voor laten gaan als er iets is >3 |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:22 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Die twee hebben het natuurlijk druk met examens >3 Oh well, misschien wordt Tall wel naar 't kamp gebracht met Ace, en dan zien ze elkaar xD -dat zou gaaf zijn!-
Ace trekt Tall gezellig de problemen in >3 Daarna nog lekker kletsen met Dust en dan terug naar huis xD Partners in Crime aye? Klink als een plan to me xD Jah xD Tall en Ace straks ongewenst bij iedere clan >3 Haha xD Dan zijn ze niet Wanted, maar Unwanted en worden ze elke keer over een andere grens gesmeten >3 Dit kan nog echt geweldig uitlopen.. Peepz! Pas maar op voor Tace! -Tall en Ace >3 Gaan we doen >D ____ Maar wat ben ik? 1999 - 05 - 11 >3 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:23 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Die twee hebben het natuurlijk druk met examens >3 Oh well, misschien wordt Tall wel naar 't kamp gebracht met Ace, en dan zien ze elkaar xD -dat zou gaaf zijn!-
Ace trekt Tall gezellig de problemen in >3 Daarna nog lekker kletsen met Dust en dan terug naar huis xD Partners in Crime aye? Klink als een plan to me xD Jah xD Tall en Ace straks ongewenst bij iedere clan >3 Haha xD Dan zijn ze niet Wanted, maar Unwanted en worden ze elke keer over een andere grens gesmeten >3 Dit kan nog echt geweldig uitlopen.. Peepz! Pas maar op voor Tace! -Tall en Ace >3 Gaan we doen >D ____ Maar wat ben ik? 1999 - 05 - 11 >3 Die post van jou "we zullen je memo doorgeven" xD Volgens mij heb jij een goed gevoel voor humor xD |
| | | Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:25 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dustkit schreef:
- Flowpaw, schreef:
- Linnn wat ben ik? :'D Ik ben 1999-09-28 :')
Jij bent ook een Aarde kat zoals Emma :'D Moet je even het stukje voor Emma doorlezen, die zou dan ook voor jou moeten gelden xD Nath: True xD Ik denk dat de schrijver het het meest overdreven heeft geschreven en je er eigenlijk ergens ook tussenin kunt liggen. En natuurlijk gaat het niet altijd om het sterrenbeeld, het gaat denk ik ook om wat je allemaal al hebt doorgemaakt en alles xD Emma: Ik moest zo hard lachen tijdens dat stukje :'D Echt zovan; Emma is going to like this onneeee >D haah xD En naja xD Velen gaan vroeg door, er kunnen altijd uitzonderingen zijn XD Haha xD Well, I like it!! Jij gaat niet vroeg dood hoor <'3 Ik zal er met 'ijzeren poot' voor zorgen dat de doktoren jou voor laten gaan als er iets is >3 Hahah thanks :'D Heb je nu al plannen om de wereld over te nemen en die te gaan leiden?Ik zal zo ook mijn eigen stukje uittypen >D Bregje: Jij bent een Metaal Slang :'D Jamie: Jij bent ook een Aarde Kat :"D Zoals Emma en Bo C: Zal ik een topic maken hiervoor? >D Ik schrijf metaal slang ook zo uit C: |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Ace trekt Tall gezellig de problemen in >3 Daarna nog lekker kletsen met Dust en dan terug naar huis xD Partners in Crime aye? Klink als een plan to me xD Jah xD Tall en Ace straks ongewenst bij iedere clan >3 Haha xD Dan zijn ze niet Wanted, maar Unwanted en worden ze elke keer over een andere grens gesmeten >3 Dit kan nog echt geweldig uitlopen.. Peepz! Pas maar op voor Tace! -Tall en Ace >3 Gaan we doen >D ____ Maar wat ben ik? 1999 - 05 - 11 >3 Die post van jou "we zullen je memo doorgeven" xD Volgens mij heb jij een goed gevoel voor humor xD Wat ik zou reageren als ik Ace was, dat post ik xD Hij is mijn sarcasme opgehoopt in een kat >3 |
| | | Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:28 | |
| "Uw favoriete eten is vis"
Ik... lust geen eens vis? :')
EMMA WE ZIJN AARDE GENOTEN *box* |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:29 | |
| Linn, Hell yeah! Met mijn sexyness natuurlijk xD
Jamie, We can connect, I feel a connection >3
Box Bo! Box Jamie! Maar ik neem de wereld over >3 |
| | | Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:36 | |
| - De tijger <3:
Uw beste kleur is fel rood bloem is de anjer geur is jasmijn boom is de vijgeboom smaak is zoet geboortesteen is robijn geluksgetal is 7
Uw favoriete eten is vruchtentaart dier is de tijger drank is limonade specerij is kaneel metaal is goud kruid is tijm muziekinstrument is de trompet
De tijger is Yang Het motto van de tijger is 'Ik win'
Aardetijger Wij Aardetijgers van de twintigste eeuw, wij hebben een lange gruwelijke lijst van mensen die jong gestorven zijn door onverwachte tragische gebeurtenissen: zelfmoord, ongelukken en zelfs moord. In China heeft de Aardetijger de naam de denker onder de Tijgers te zijn. Men vindt hem minder roekeloos, vastberaden en scherpzinniger dan zijn tegenspelers. Aardetijgers zijn de betere toppolitici of de betere zakenlui. Ze bekleden heel graag een leiderspositie en willen graag in hoog aanzien taan in de samenleving. De mentaliteit is die van een zelfstandig, op zichzelf vertrouwend en sterk individu. Ondanks de rustgevende werking van het element Aarde is deze Tijger toch onstuimig en koppig van aard. Hij verzint het ene plan na het andere en rent heen en weer met een flitsende samenzweerderige glimlach en tovert geestige opmerkingen uit het niets vandaan. Hij werkt zich evenwel niet zo in de nesten als die andere Tijgers omdat hij anderen om advies vraagt voor hij overijld en impulsief tot actie over gaat; hij raadpleegt zijn vriendjes, zijn advocaat, zijn arts en zelfs de buren eer hij belangrijke beslissingen neemt. Ook iets bijzonders van deze Tijger is dat hij de on-Tijgerse kunst verstaat zomaar wat rond te hangen en niets uit te voeren. De meeste Tijgers lukt het niet om stil te zitten maar deze Aardetijger kan uren voor zich uit zitten staren en dromen van grootste gebeurtenissen. Zij zijn de meest ontspannen en meest gematigde der Tijgers. De Aardetijger wil graag nieuwe gebieden leren kennen en plannen op logische wijze in elkaar zetten om de kwaliteit van eigen en andermans leven te verhogen. Hierdoor vindt men wel eens dat hij te bemoeizuchtig is en zich te veel mengt in het leven van anderen van wie hij houdt. Aardetijgers zijn monumenten van kracht en toezichthouders van gerechtigheid. Ze kunnen niet tegen oneerlijke praktijken en binden de strijd aan met sociaal onrecht en bestrijden met kracht ethisch verwerpelijk gedrag. Als een kruising van een terriër en een olifant neemt de Aardetijger een idee in zijn bek en laat als het moet niet meer los omdat hij niets kan vergeten: wraak is de gewoonste zaak van de wereld van Aardetijgers. De Aardetijger is overgelukkig als hij terugbetaling eist en krijgt van een oude morele schuld. De Aardetijger is zeer hartstochtelijk als hij verliefd is. Hij vindt het heerlijk om te verleiden en verleid te worden. Hij is speels en verstaat de kunst zijn partner mee te slepen in fantastische liefdesspelletjes. Hij is betrekkelijk trouw en oprecht en wil liever niks horen over de ontrouw van zijn partner; maar hij wil ook niet voor de gek gehouden worden. Een Aardetijger kan zo uit een slechte verhouding weglopen, zonder ook maar de minste spijt. Hij moet er zeker van zijn dat de liefde geheel en al wederzijds is voordat zijn hart het wint van zijn hoofd. Onbeantwoorde liefde lijkt een jammerlijke verspilling van zijn kostbare tijd. De gezondheid van de meeste Aardetijgers gaat op en neer maar in wezen zijn zij sterk. Ze komen onverwachts in gevaarlijke situaties terecht; toch doorstaan ze zware beproevingen en komen meestal weer op hun pootjes terecht. Ze nemen snel het voortouw, maken graag plezier en kennen geen genade voor mensen die grienen uit zelfmedelijden. De Aardetijger houdt zich aan zijn verplichtingen en heeft er veel voor over om zijn overtuigingen en idealen trouw te blijven. Wordt hem echter onrecht aangedaan dan kan hij zich meedogenloos en onnoemlijk wreed gedragen. Hij heeft altijd een bepaald doel voor ogen en hecht sterk aan zijn onafhankelijkheid. Deze laatste eigenschap kan inderdaad een tekortkoming zijn omdat de Aardetijger vaak op gedecideerde wijze en koppig bij zijn mening blijft en vasthoudt aan zijn gevoel zonder anderen ruimte te geven; hun wens om van hem te houden kan nooit zo sterk zijn als zijn wens om een zekere afstand te bewaren.
Lol xD |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:36 | |
| - Tallpaw schreef:
- Linn, Hell yeah! Met mijn sexyness natuurlijk xD
Jamie, We can connect, I feel a connection >3
Box Bo! Box Jamie! Maar ik neem de wereld over >3 *Box* I feel it to xD Spyco powers >D |
| | | HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:37 | |
| - Dustkit schreef:
- Alright voor emma:
Uw beste kleur is grijs bloem is de roos geur is shalimar boom is de populier smaak is pittig geboortesteen is saffier geluksgetal is vier
Uw favoriete eten is vis dier is de eekhoorn specerij is peper drank is bordeaux muziekinstrument is piano metaal is brons kruid is dragon
De kat is Yin Het motto van de kat is 'Ik trek me terug' {Alles hierboven geldt trouwens voor alle katten ;p}
De aardekat Observerend gedrag en een scherp gevoel voor stijl kenmerken de aard van de Aardekat. Hij is ook inventief, in staat tot indrukwekkende creatieve daden en draagt vaak de verantwoordelijkheid voor de planning en uitvoering van de meest uiteenlopende esthetische projecten. Hij is zeer scherpzinnig en hij weet zijn verstand altijd ten eigen voordele te gebruiken. Hij is een leiderstype, afwachtend en terughoudend maar hij regeert met ijzeren poot. De Aardekat is te kritisch en behoudzuchtig. Zijn pietluttige kritiek op mensen in zijn directe omgeving geven hem het gevoel buitengesloten te zijn. Daarom is het voor hem zo lastig sociaal geaccepteerd te worden. Daarom houdt hij ook zo van reizen of gaat hij zelfs in het buitenland wonen .De gemiddelde Aardekat probeert dan ook altijd wortel te schieten om een plek of in een gemeenschap die beter past bij zijn voorkeuren en behoeften. Hij denkt dat het leven er aangenamer op wordt als hij maar ergens kan wonen waar hij naar zijn gevoel thuishoort, begrepen wordt en minder onder druk gezet om altijd en overal een bepaalde schijn te moeten ophouden. De Aardekat moet zijn voor zijn evenwicht het leven realistisch blijven benaderen. Hij heeft er geen plezier in iets na te streven wat niet duidelijk is. Hij is openhartig in woorden en daden en weegt zijn woorden niet op een gouden schaaltje zoals vele andere katten. Aardekatten willen graag nadenken over de betekenis van de dood. Hij weet zeker dat het na de dood niet afgelopen is. Hij gelooft oprecht in een leven na de dood. Hij leest in zijn vrije tijd het liefst over ervaringen na de dood, over reïncarnatietheorieën en zo. Het esoterische boeit hem en wellicht ook metafysica en buitenzintuiglijke gewaarwordingen. De Aardekat is de meest sexy kat. Hij heeft duidelijk niet de seksuele gedrevenheid van geiten of de ronde liefrijke sensualiteit van varkens. Maar de Aardekat heeft de reputatie van een seksuele schrok-op. Hij heeft misschien een wat oppervlakkige stijl omdat hij geen zin heeft in al te grote betrokkenheid. Hij is niet het type dat zich helemaal laat gaan maar hij kan prat gaan op een indrukwekkende lijst van veroveringen. Positief is dat de Aardekat altijd bereid is te luisteren en te leren van zijn eigen tekortkomingen. Het zou hem beter vergaan als hij reeds op jeugdige leeftijd professionele hulp zou krijgen om wat van zijn neuroses weg te nemen voor hij als volwassene echt verkeerde keuzes maakt.
Zeg zelf maar of er dingen in zitten waar je jezelf in kunt vinden xD
- Vuur Os:
Uw beste kleur is donkerblauw bloem is de chrysant geur is shalimar boom is de peer smaak is zoet geboortesteen i lapislazuli geluksgetal is 1
Uw favoriete kruid is salie eten is stoofschotel van rundvlees dier is de beer drank is sterke thee muziekinstrument is de tuba specerij is koriander metaal is koper
De os is Yin Het motto van de os is 'Je maintiendrai'
De Vuuros De beste beschrijving van de Vuuros hoort te beginnen met de waarschuwing dat Vuur met een Os hetzelfde doet als met dynamiet, vliegtuigen en met helium gevulde luchtballonnen. Het Vuurelement versterkt sluimerende krachten, wat tot excessen en mogelijk rampen kan leiden. De Vuuros is, hoe afwijkend van andere Ossen, ongeduldig: evenals zij wil hij alsmaar verdergaan en iets bereiken, maar met de lange termijn heeft hij het moeilijk. Een Os neemt niet vaak het risico dat hij voor gek kan staan. De meeste Vuurossen zijn geboren planners, ze bekijken liever eerst van een veilig afstandje wat er zou kunnen gebeuren voordat ze van start gaan. Zoals de meestel Ossen beseft ook deze dat hij van nature superieur is. Geen enkele aarzeling: de Vuuros is beter en verdient het succes, geld en alles wat hij ziet, wil en pakt dan ook meer dan een ander. Aan de beminnelijke zelfverzekerheid van de Os voegt de Vuuros morele starheid toe. Vuurossen zijn voor niets bang en zullen met leuzen strooien alsof ze voor eeuwig getrouwd zijn met al die morele terechtwijzingen, bekerende praatjes en verlichte plannetjes. Iedereen vervelend of iets zichzelf vernietigend, de Vuuros gaat door, zwaaiend met zijn fakkel en zich vaak belachelijk makend. De andere kant van deze hartstochtelijke handicap is het feit dat de Vuuros dijkwijls een genie is, buitengewoon succesvol en veelal trefzeker in de keuze van zijn doelen. Warren Beatty, Robert Redford, Jack Nicholson, Bill Cosby, Dustin Hoffman en Mary Tyler Moore, tuk voor stuk ongekend vrijmoedige karakters die op ongebruikelijke terreinen van de showbusiness het uiterste van hun talenten gevraagd hebben en met wie het allemaal prima is afgelopen. De kracht van de Os in combinatie met de passie van het element Vuur baart een fabelachtige doelmatige Vuuros met een ongelooflijk uithoudingsvermogen. Daar hij 't geluk heeft dat hij denkt het altijd bij het juiste eind te hebben, kan hij ook nonchalant en onhandig zijn. Hij is idealistisch en niet echt oneerlijk. Hij is een echte knokker en zal tegen de stroom in opkomen voor iets waarin hij gelooft. Hij is eerder doortastend dan slim, eerder eigenzinnig dan op de hoogte van wat er echt aan de hand is. Voor deze Os is het gevecht het beste deel van de oorlog. Enige glorie wijst hij niet af, maar hij is niet echt uit op de grote slag van zijn leven die hem in staat zou stellen zich verder met zijn gezinnetje bezi te houden. Voor de Vuuros is de oorlog pas afgelopen als Magere Hein met zijn zeis zwaait. Helaas wordt deze onverzettelijke ziel vaak gerespecteerd, maar zelden bemind. Hij mist subtiliteit en weet niet altijd hoe hij met mensen moet omgaan. Hij is bovendien gewetenloos: zolang het hem schikt hemelt hij alles op wat met traditie te maken heeft om vervolgens de loftrompet te steken over iets nieuws wat hij dan traditioneel gaat noemen. De beste manier om deze aantrekkelijke actieveling aan te pakken is allereerst vastberadenheid - dus minimaal een Tijger of een Draak of zo'n 'kan me geen bliksem schelen' van een Haan - en meteen je kracht laten zien. Zet je Vuuros bij tijd en wijle weer eens op het rechte pad. Zijn bijziendheid kun je er niet mee genezen, maar misschien dat zijn ego net genoeg door elkaar geschud wordt om hem duidelijk te maken hoever hij afgedwaald is. Kietel anders zijn voetzolen eens. Daar heeft-ie een hekel aan, maar bedenk, dwaze, onschuldige liefde is en blijft de beste kuur voor mensen die, als de Vuuros, zichzelf te serieus nemen. Ondankz zijn onophoudelijke activiteit is de Vuuros een gezinsmens: hij voelt zich zeer verantwoordelijk voor het welzijn van zijn echtgenote en kroost. Hij zal hun leven dirigeren en geen weerwoord dulden, maar toch is hij een aardige en genereuze ouder. Omdat gevoelens niet zijn sterkste wapen zijn, heeft hij het misschien niet erg op kinderen die klagen of hem hun problemen voorleggen. Maar als iemand een familielid aanvalt, en dat kan zelfs die leegloper van een zwager zijn die geen fatsoenlijke baan kan vinden en te veel drinkt, dan staat hij er.
Oh en ja, soms worden er wat negatieve dingen genoemd. Maar dat kan niet erger zijn dan wat ik over de aarde tijger gelezen heb xD Het begon al meteen met; velen van ons sterven jong. NOU BEDANKT :'D
Veel plezier met lezen nog, wilt iemand nog iets weten over iets? xD wat ben ik? :'3 1-8-2000 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:37 | |
| Linn, dat is awesome xD
Jamie, Hell yeah! -misschien moet ik inderdaad eens Skype aanmaken..- |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:39 | |
| - Tallpaw schreef:
- Linn, dat is awesome xD
Jamie, Hell yeah! -misschien moet ik inderdaad eens Skype aanmaken..- Mijn Skype is dood D: Ik krijg hem niet meer gedownload dus ik moet nu via mail :'D Ik geef niet op >3 |
| | | Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:40 | |
| - Ravenmask schreef:
- Dustkit schreef:
- Alright voor emma:
Uw beste kleur is grijs bloem is de roos geur is shalimar boom is de populier smaak is pittig geboortesteen is saffier geluksgetal is vier
Uw favoriete eten is vis dier is de eekhoorn specerij is peper drank is bordeaux muziekinstrument is piano metaal is brons kruid is dragon
De kat is Yin Het motto van de kat is 'Ik trek me terug' {Alles hierboven geldt trouwens voor alle katten ;p}
De aardekat Observerend gedrag en een scherp gevoel voor stijl kenmerken de aard van de Aardekat. Hij is ook inventief, in staat tot indrukwekkende creatieve daden en draagt vaak de verantwoordelijkheid voor de planning en uitvoering van de meest uiteenlopende esthetische projecten. Hij is zeer scherpzinnig en hij weet zijn verstand altijd ten eigen voordele te gebruiken. Hij is een leiderstype, afwachtend en terughoudend maar hij regeert met ijzeren poot. De Aardekat is te kritisch en behoudzuchtig. Zijn pietluttige kritiek op mensen in zijn directe omgeving geven hem het gevoel buitengesloten te zijn. Daarom is het voor hem zo lastig sociaal geaccepteerd te worden. Daarom houdt hij ook zo van reizen of gaat hij zelfs in het buitenland wonen .De gemiddelde Aardekat probeert dan ook altijd wortel te schieten om een plek of in een gemeenschap die beter past bij zijn voorkeuren en behoeften. Hij denkt dat het leven er aangenamer op wordt als hij maar ergens kan wonen waar hij naar zijn gevoel thuishoort, begrepen wordt en minder onder druk gezet om altijd en overal een bepaalde schijn te moeten ophouden. De Aardekat moet zijn voor zijn evenwicht het leven realistisch blijven benaderen. Hij heeft er geen plezier in iets na te streven wat niet duidelijk is. Hij is openhartig in woorden en daden en weegt zijn woorden niet op een gouden schaaltje zoals vele andere katten. Aardekatten willen graag nadenken over de betekenis van de dood. Hij weet zeker dat het na de dood niet afgelopen is. Hij gelooft oprecht in een leven na de dood. Hij leest in zijn vrije tijd het liefst over ervaringen na de dood, over reïncarnatietheorieën en zo. Het esoterische boeit hem en wellicht ook metafysica en buitenzintuiglijke gewaarwordingen. De Aardekat is de meest sexy kat. Hij heeft duidelijk niet de seksuele gedrevenheid van geiten of de ronde liefrijke sensualiteit van varkens. Maar de Aardekat heeft de reputatie van een seksuele schrok-op. Hij heeft misschien een wat oppervlakkige stijl omdat hij geen zin heeft in al te grote betrokkenheid. Hij is niet het type dat zich helemaal laat gaan maar hij kan prat gaan op een indrukwekkende lijst van veroveringen. Positief is dat de Aardekat altijd bereid is te luisteren en te leren van zijn eigen tekortkomingen. Het zou hem beter vergaan als hij reeds op jeugdige leeftijd professionele hulp zou krijgen om wat van zijn neuroses weg te nemen voor hij als volwassene echt verkeerde keuzes maakt.
Zeg zelf maar of er dingen in zitten waar je jezelf in kunt vinden xD
- Vuur Os:
Uw beste kleur is donkerblauw bloem is de chrysant geur is shalimar boom is de peer smaak is zoet geboortesteen i lapislazuli geluksgetal is 1
Uw favoriete kruid is salie eten is stoofschotel van rundvlees dier is de beer drank is sterke thee muziekinstrument is de tuba specerij is koriander metaal is koper
De os is Yin Het motto van de os is 'Je maintiendrai'
De Vuuros De beste beschrijving van de Vuuros hoort te beginnen met de waarschuwing dat Vuur met een Os hetzelfde doet als met dynamiet, vliegtuigen en met helium gevulde luchtballonnen. Het Vuurelement versterkt sluimerende krachten, wat tot excessen en mogelijk rampen kan leiden. De Vuuros is, hoe afwijkend van andere Ossen, ongeduldig: evenals zij wil hij alsmaar verdergaan en iets bereiken, maar met de lange termijn heeft hij het moeilijk. Een Os neemt niet vaak het risico dat hij voor gek kan staan. De meeste Vuurossen zijn geboren planners, ze bekijken liever eerst van een veilig afstandje wat er zou kunnen gebeuren voordat ze van start gaan. Zoals de meestel Ossen beseft ook deze dat hij van nature superieur is. Geen enkele aarzeling: de Vuuros is beter en verdient het succes, geld en alles wat hij ziet, wil en pakt dan ook meer dan een ander. Aan de beminnelijke zelfverzekerheid van de Os voegt de Vuuros morele starheid toe. Vuurossen zijn voor niets bang en zullen met leuzen strooien alsof ze voor eeuwig getrouwd zijn met al die morele terechtwijzingen, bekerende praatjes en verlichte plannetjes. Iedereen vervelend of iets zichzelf vernietigend, de Vuuros gaat door, zwaaiend met zijn fakkel en zich vaak belachelijk makend. De andere kant van deze hartstochtelijke handicap is het feit dat de Vuuros dijkwijls een genie is, buitengewoon succesvol en veelal trefzeker in de keuze van zijn doelen. Warren Beatty, Robert Redford, Jack Nicholson, Bill Cosby, Dustin Hoffman en Mary Tyler Moore, tuk voor stuk ongekend vrijmoedige karakters die op ongebruikelijke terreinen van de showbusiness het uiterste van hun talenten gevraagd hebben en met wie het allemaal prima is afgelopen. De kracht van de Os in combinatie met de passie van het element Vuur baart een fabelachtige doelmatige Vuuros met een ongelooflijk uithoudingsvermogen. Daar hij 't geluk heeft dat hij denkt het altijd bij het juiste eind te hebben, kan hij ook nonchalant en onhandig zijn. Hij is idealistisch en niet echt oneerlijk. Hij is een echte knokker en zal tegen de stroom in opkomen voor iets waarin hij gelooft. Hij is eerder doortastend dan slim, eerder eigenzinnig dan op de hoogte van wat er echt aan de hand is. Voor deze Os is het gevecht het beste deel van de oorlog. Enige glorie wijst hij niet af, maar hij is niet echt uit op de grote slag van zijn leven die hem in staat zou stellen zich verder met zijn gezinnetje bezi te houden. Voor de Vuuros is de oorlog pas afgelopen als Magere Hein met zijn zeis zwaait. Helaas wordt deze onverzettelijke ziel vaak gerespecteerd, maar zelden bemind. Hij mist subtiliteit en weet niet altijd hoe hij met mensen moet omgaan. Hij is bovendien gewetenloos: zolang het hem schikt hemelt hij alles op wat met traditie te maken heeft om vervolgens de loftrompet te steken over iets nieuws wat hij dan traditioneel gaat noemen. De beste manier om deze aantrekkelijke actieveling aan te pakken is allereerst vastberadenheid - dus minimaal een Tijger of een Draak of zo'n 'kan me geen bliksem schelen' van een Haan - en meteen je kracht laten zien. Zet je Vuuros bij tijd en wijle weer eens op het rechte pad. Zijn bijziendheid kun je er niet mee genezen, maar misschien dat zijn ego net genoeg door elkaar geschud wordt om hem duidelijk te maken hoever hij afgedwaald is. Kietel anders zijn voetzolen eens. Daar heeft-ie een hekel aan, maar bedenk, dwaze, onschuldige liefde is en blijft de beste kuur voor mensen die, als de Vuuros, zichzelf te serieus nemen. Ondankz zijn onophoudelijke activiteit is de Vuuros een gezinsmens: hij voelt zich zeer verantwoordelijk voor het welzijn van zijn echtgenote en kroost. Hij zal hun leven dirigeren en geen weerwoord dulden, maar toch is hij een aardige en genereuze ouder. Omdat gevoelens niet zijn sterkste wapen zijn, heeft hij het misschien niet erg op kinderen die klagen of hem hun problemen voorleggen. Maar als iemand een familielid aanvalt, en dat kan zelfs die leegloper van een zwager zijn die geen fatsoenlijke baan kan vinden en te veel drinkt, dan staat hij er.
Oh en ja, soms worden er wat negatieve dingen genoemd. Maar dat kan niet erger zijn dan wat ik over de aarde tijger gelezen heb xD Het begon al meteen met; velen van ons sterven jong. NOU BEDANKT :'D
Veel plezier met lezen nog, wilt iemand nog iets weten over iets? xD wat ben ik? :'3 1-8-2000 Durf het amper te vragen, maar wat ben ik x3 13-2-2001 |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:43 | |
| - Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Jamie, Hell yeah! -misschien moet ik inderdaad eens Skype aanmaken..- Mijn Skype is dood D: Ik krijg hem niet meer gedownload dus ik moet nu via mail :'D Ik geef niet op >3 xD Heb je Whapp?? |
| | | Bo ~ 595 Actief Don’t cry, don’t cry little bird
Though you are scared and you’re hurt
You’re gonna wake up
It’s only a dream
And why do dreams make people scream
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:43 | |
| JA EMMA JA. DAT MOET JE WEL DOEN JA :') |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:47 | |
| - Tallpaw schreef:
- Acepaw schreef:
- Tallpaw schreef:
Jamie, Hell yeah! -misschien moet ik inderdaad eens Skype aanmaken..- Mijn Skype is dood D: Ik krijg hem niet meer gedownload dus ik moet nu via mail :'D Ik geef niet op >3 xD Heb je Whapp?? I have xD |
| | | Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 14:58 | |
| Littlespark [0] Trustleaf [0] Hopefeather [0]
Guys help, voor een Snow bengal |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 15:00 | |
| Littlespark [0] Trustleaf [0] Hopefeather [1]
|
| | | Ezz 907 Afwezig
| |