|
|
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 0:49 | |
| Zit je me nu te verwarren met andere Esmee, want ik zei echt wel Facebook-vriend en ik heb jou niet op Fb xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 0:57 | |
| I know, ik heb ook helemaal geen Facebook maar zei dat gewoon omdat ik besta xD
Wow.. Mijn ouders komen thuis met vrienden.. En gaan fat bottomed girls zingen en nodigen ons uit om mee te doen! |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 0:58 | |
| Ook goed xD Dankje om me niet alleen te laten >3
Dat is random xD - Als ik kon zou ik nu driehonder kilometer lopen om die foxdung mousebraintrut tegen haar hoofd te gaan meppen. She pissed me off. Niemand gaat zagen over wat ik wel en niet zeg en niemand gaat zagen over een vriend. Urgh |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:08 | |
| Ja he! Precies wat ik dacht!
Wat? Oh no… Someone made Esmee angry guys.. This is not good! What did she do? |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:14 | |
| Lastig uit te leggen .. Ik ken haar van een site en nu begint ze te zagen over hoe open we ( we zitten met een stuk of 5, hecht groepje) tegen elkaar zijn en nu gaat ze die vriend van daarstraks uitschelden voor haat verlaten, ze schold hel totaal uit en hij is gekwetst en nee, lukt niet om uit te leggen. Laten we zeggen dat ze me zo kwaad heeft gekregen dat ik tril en iets wil meppen. Liefst haar --" Maar maakt niet uit, ooit zal ze spijt krijgen >~<
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:35 | |
| Oef.. Gewoon negeren tot je haar ziet I guess… Dat soort mensen >3
Oke… Ik houd van mijn familie!! We gingen dance battles doen in de keuken!!! Lang leve Wham, Michael Jackson en Marco Borsato xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:37 | |
| Dance Battle om twintig voor 2 xD Y not xD
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:38 | |
| Mijn familie is gek I guess xD Het was echt lol, mijn vader blijkt dus ziek goed te zijn in dansen xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:40 | |
| Meh, iedereen slaapt hier, en ik durf niet naar beneden xD Ik lig hier mooi op zolder, zoeken naar het raam, bloedheet hier xD EDIT; het raam is vanaf nu kapot >~< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 1:47 | |
| xD Heb je het gemold? Nicely done *is te lui om haar smileys nog uit te gaan typen* Zoo, morgen er weer om half acht uit om mijn amerikaanse vriendin uit te zwaaien.. Ze was hier maar twee dagen en daarvoor had ik haar nog nooit gezien, maar ze is zo gaaf!! Ik wil niet dat ze gaat >3 |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:04 | |
| Jaah .. Misschien, stom raam, en dankuwel ~ xD
Awhstom voor je :/ Niet dat dit erg helpt dus, sorry xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:10 | |
| Graag gedaan xD midden in de nacht je raam mollen, nou daar heb ik diep respect voor >3
Tsja, ik zal ermee moeten leren leven I guess, gelukkig heeft ze nog meegedanst battled xD ze lachte zich slap! Ze is namelijk backpacking en slaapt overal waar ze mensen zeg maar kent, en ons 'kende' ze via vrienden van ons, en mijn ouders waren echt zo van, sure! Ze kan blijven slapen! Nu gaat x moren dus door naar Zwitserland naar andere mensen, maar ze zei ons nog dat ze waarschijnlijk nergens meer zo'n gave dance battle zou hebben xD |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:13 | |
| Je bent de eerste die me als een idioot doet lachen vannacht XD Leuk is het niet, het is kapot denk ik en wil niet meer mooi afsluiten, maar open is 'ie ook niet ens het is nog steeds snikheet xD
Ohwzo, maar dat is waar, ze zal die te gekke dansnacht met Emma vast nooit vergeten ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:20 | |
| Oh hellep.. Je hebt het zo weten te breken dat het raam nog steeds dicht is?? O.o dat moet de eerste keer zijn dat iemand een Raam (je weet wel, zo'n breekbaar ding van glas) breekt zonder het open te maken xD dat is echt gewoon... hoe heb je het gebroken dan? Ik bedoel.. Als ik een raam breek gaat er iets mis en breekt het glas.. Raam open! Jij breekt het raam, zonder het te breken!
Ik ben happy dat ik je heb laten lachen :') dat soort dingen maken mij happy!!
Hell yeah!! En haar morgen dus wegbrengen en uitzwaaien, en dan maar m'n ouders lief aankijken of we haar kunnen opzoeken in Amerika >3 |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:23 | |
| Het hout zei nou wel .. krak xD Ik weet niet wat er mis is, maar het is niet goed >~<
Goed idee >3 Try puppyeyes ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:25 | |
| Haha xD het hout ging gewoon ineens *krak*! Nu kan je altijd nog zeggen dat het houtwormen waren >3
I Will! Of die ogen van de gelaarsde kat ui Shrek xD |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:27 | |
| Jaah, mijn tante vergeeft me toch wel hoop ik als ik niets zeg merkt niemand wat xD
Die ogen, ohhh, of die van Mavis uit Hotel Transylvania als ze vleermuis is >~< |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:29 | |
| Haha! Gewoon nieeeets zeggen xD het raam kapot? Nee niet gezien!xD
Jaa! Dat zal ik doen! Ik heb trouwens nog een vraag, is Castle op Netflix?? |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:31 | |
| My sister did is, for sure xD
Ik zie het al voor me xD ongeveer toch xD -overdosis 'xD', sorry ..- Euhm, ik kijk/keek het altijd op Vier, heb tbh nog nooit van Netflix gehoord >~<
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 18 mei 2014 - 2:34 | |
| Ten eerste.. Wat betekent tbh?? Ten tweede..... Je hebt nog nooit van Netflix gehoord??!!!!??! En ten derde, you rule! De zus heeft het altijd gedaan ;D ik heb het makkelijker though, ik kan kiezen uit drie verschillende daders xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|