|
|
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 19:56 | |
| - Snowypaw schreef:
- Wauw, soms zie je mensen van 13 die echt falen in een stukje typen (RPG, en ook qua taalfouten). Ben ik nou zo vroeg begonnen (ik was 9 bij mn eerste RPG) of ben ik gewoon slim? xD
Nouja slim... Misschien kan wat je zegt een beetje gemeen overkomen voor net nieuwe mensen die nog niet zo goed kunnen posten. Zij doen ook gewoon hun best ^^Maar het ligt denk ik gewoon aan ervaring. Als je net bent begonnen dan weet je meestal nog niet zo goed hoe je moet posten enzovoort. Maar je bent ook vast gewoon een ontzettend slim kind hoooor x'D |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 206 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 19:59 | |
| - Snowypaw schreef:
- Wauw, soms zie je mensen van 13 die echt falen in een stukje typen (RPG, en ook qua taalfouten). Ben ik nou zo vroeg begonnen (ik was 9 bij mn eerste RPG) of ben ik gewoon slim? xD
Nouja slim... je bent vroeg begonnen :'3 |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:00 | |
| - Softvoice schreef:
- Snowypaw schreef:
Nouja slim...
Misschien kan wat je zegt een beetje gemeen overkomen voor net nieuwe mensen die nog niet zo goed kunnen posten. Zij doen ook gewoon hun best ^^ Maar het ligt denk ik gewoon aan ervaring, als je net bent begonnen dan weten mensen nog niet zo goed hoe ze moeten posten etc. Maar je bent ook vast gewoon een ontzettend slim kind hoooor x'D Euh... Mijn eerste post ever was over de 500 woorden x3 Soms ligt het in ervaring, soms in gevoel en soms in talent ^^ Mensen met een groter fantasie en oog voor detail zullen sneller weg zijn met RPGen denk ik ^^ Just saying ~Okay... Ik moet... Gaan... Posten.... Maar... Maar.... Euh... :c |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:00 | |
| Sorry, bedoelde het ook op andere RPGs xD True :3 Naja slim in wiskunde ben ik in elk geval niet ghehe
|
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:02 | |
| - Nevermind schreef:
- Softvoice schreef:
- Snowypaw schreef:
Nouja slim...
Misschien kan wat je zegt een beetje gemeen overkomen voor net nieuwe mensen die nog niet zo goed kunnen posten. Zij doen ook gewoon hun best ^^ Maar het ligt denk ik gewoon aan ervaring, als je net bent begonnen dan weten mensen nog niet zo goed hoe ze moeten posten etc. Maar je bent ook vast gewoon een ontzettend slim kind hoooor x'D
Euh... Mijn eerste post ever was over de 500 woorden x3 Soms ligt het in ervaring, soms in gevoel en soms in talent ^^ Mensen met een groter fantasie en oog voor detail zullen sneller weg zijn met RPGen denk ik ^^
Just saying ~
Okay... Ik moet... Gaan... Posten.... Maar... Maar.... Euh... :c Wat...! Mijn eerste post ever was ongeveer 5 zinnen en echt te flut voor woorden x'D |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:21 | |
| Mijn eerste posts kan je zien op mijn eerste account: Lightheart <3 |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:28 | |
| Over het onderwerp hierboven Iedereen moet ergens beginnen, niet waar? C: |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:29 | |
| - Dustkit schreef:
- Over het onderwerp hierboven
Iedereen moet ergens beginnen, niet waar? C: +1 ^^ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:29 | |
| - Dustkit schreef:
- Over het onderwerp hierboven
Iedereen moet ergens beginnen, niet waar? C: That's right x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:31 | |
| meh, ik denk dat het maar eens tijd word dat ik dat 'real name' vakje invul :'3 'anoniem' zijn is leuk, maar heel de tijd met 'Ravenmask' aangesproken worden, niet^-^ |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:33 | |
| - Ravenmask schreef:
- meh, ik denk dat het maar eens tijd word dat ik dat 'real name' vakje invul :'3
'anoniem' zijn is leuk, maar heel de tijd met 'Ravenmask' aangesproken worden, niet^-^ Oehh *Wacht in smart* Ik wil het weten~! xD |
|
| |
Bregje 217 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:36 | |
| - Softvoice schreef:
- Ravenmask schreef:
- meh, ik denk dat het maar eens tijd word dat ik dat 'real name' vakje invul :'3
'anoniem' zijn is leuk, maar heel de tijd met 'Ravenmask' aangesproken worden, niet^-^ Oehh *Wacht in smart* Ik wil het weten~! xD Niet te hoopvol, het is Hanna maar |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:36 | |
| - Softvoice schreef:
- Ravenmask schreef:
'anoniem' zijn is leuk, maar heel de tijd met 'Ravenmask' aangesproken worden, niet^-^ Oehh *Wacht in smart* Ik wil het weten~! xD tja, nu kan je het zien XD |
|
| |
Babs 962
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:37 | |
| Miss dat ik actief met 'm wordt in Starclan. x'D |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:37 | |
| Hananas, ik wist dat jij achter Raven zat, Ik WIST het >D
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:39 | |
| - Forcepaw schreef:
- Hananas, ik wist dat jij achter Raven zat, Ik WIST het >D
ben ik zo herkenbaar? :'3 |
|
| |
Isa 831 Actief
| |
| - Ravenmask schreef:
- Softvoice schreef:
- Ravenmask schreef:
'anoniem' zijn is leuk, maar heel de tijd met 'Ravenmask' aangesproken worden, niet^-^ Oehh *Wacht in smart* Ik wil het weten~! xD tja, nu kan je het zien XD Wow, op een of andere manier had ik dit niet verwacht x'D |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| - Ravenmask schreef:
- Forcepaw schreef:
- Hananas, ik wist dat jij achter Raven zat, Ik WIST het >D
ben ik zo herkenbaar? :'3 Ergens wel c: |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:41 | |
| Om gewoon random ook wat te melden over dit onderwerp wat lang geleden bleek te zijn? Een van mijn eerste posts was 1397 woorden ~
Anyways.. Kent iemand hier Reese's??? Amerikaans Peanutbuttercup merk, zoooooo lekker <'3 Vrienden uit Amerika hebben het voor ons meegenomen :')
Babs, Jaaaa! Das gaaf, dan wordt Starclan weer leven in geblazen -dat klinkt vreemd als je je bedenkt dat het dode katten zijn xD- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 17 mei 2014 - 20:42 | |
| @Bunny, goed om te weten :'3 @Emma, noi NOOIT van gehoord XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |