{GZ} Zus Lightning

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

{GZ} Zus Lightning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
{GZ} Zus Lightning Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 17:58

Heey,

Well, sinds Hopepaw een nieuwe eigenaar heeft en ik straks klaar ben met mijn examens en dus tijd heb, dacht ik dat het misschien ook tijd werd om een nieuwe zus voor Lightningrush te zoeken. Dit was eerst Lilythorn, maar nadat Mim haar heeft weggegeven is ze nooit meer actief geworden. Ik dacht dat het wel leuk was om er een nieuw iemand voor te zoeken.

Light en haar zus moeten een hele sterke band hebben met elkaar. Sinds hun ouders zijn vermoord door onbekende katten, heeft Lightning de rol van ouder overgenomen. Nu is dat natuurlijk niet echt meer nodig gezien ze volwassen zijn, maar ze blijft protective over haar zusje. Ik heb verder niet echt eisen voor dr zus, maar het zou wel leuk zijn als ze wel een beetje op Serah uit de games leek. Dus vriendelijk karakter, zorgzaam, etc. en niet slecht of wat dan ook. Als je meer info wil hebben dan kun je het aan mij vragen.

Bestaande katten mogen ook aangemeld worden, als er maar niet al te veel mee is gedaan en het er een beetje in past. Dus niet iemand met al een hele familie ofzo.
Lightningrush is een flame point met blauwe ogen.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Naam kat:[/b]
[b]Leeftijd:[/b] 13 manen
[b]Uiterlijk:[/b]
[b]Persoonlijkheid:[/b]
[b]Extra:[/b]

Laatst aangepast door Firestar op zo 18 mei 2014 - 17:34; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Thistlepaw.
Member
{GZ} Zus Lightning DPKsfdL
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 21:19

Naam: Loortje
Naam kat: Sunnyspell (Betekent opklaring^^)
Leeftijd: 13 manen
Uiterlijk: (ik weet niet precies hoe Light er uit ziet, maar dit wat wat ik in gedachte had ^^)
Een bruine tabby poes, met een witte onderkant. een gevlekte neus, en twee frisgroene ogen sieren haar gezicht. Ze is slank gebouwd, en niet al te sterk, maar wel ongelooflijk snel.
Persoonlijkheid:
Sunnyspell is een echte goedzak, en leeft bij het motto: Wie goed doet, goed ontmoet. Ze is behoorlijk naïeve, wat haar een makkelijk doelwit maakt. Ze is goedgelovig, en trapt in elke val. (Wordt afgemaakt)
Extra:

Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 17:36

Was ik vergeten erbij te zetten. Lightning is zelf een flame point met blauwe ogen.
{GZ} Zus Lightning Miozfb

Hun ouders zijn echter geen bestaande katten, dus tabby kan wel.
Sandpaw.
Member
Le AA(Amy)
36
Actief

CAT'S PROFILE
Sandpaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimezo 18 mei 2014 - 17:39

Naam:Amy maar bekend als AA
Naam kat:Goldfish
Uiterlijk:Flame point poes met best wat ros aan haar gezicht en staart,blauwe ogen en toch wel wat wit.
Persoonlijkheid:Goldfish is een vriendelijke poes. Gold is erg rustig en behulpzaam. Ze staat klaar wanneer nodig is en vertrouwd niet snel iemand maar zelf kun je haar wel vertrouwen. Gold is loyaal aan de Clan en de krijgerscode is alles voor haar. Haar zus komt op de eerste plaats net als de Clan. Ze maakt zich sneller zorgen over anderen dan over zichzelf.
Extra:
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 17:39

Naam: Isa(2)
Naam kat: Tawnyfrost
Uiterlijk: Een tabby kat met veel wit in haar kortharige vacht. Ze is wat breekbaar gebouwd maar heeft wel een gemiddelde lengte. Haar ogen zijn blauw - groen.
Plaatjes:
Als dit uiterlijk niet mogelijk is qua ouders en genen enzovoort kan het ook nog worden aangepast ^^

Persoonlijkheid:
Tawny is een persoon die nooit opgeeft en altijd hoop blijft houden. Als ze haar doel wil halen zal ze altijd blijven doorgaan totdat dit is bereikt. Ook is ze zeer vriendelijk, ze maakt snel contact met andere katten en ziet daar niet echt het gevaar van in. Vandaar ook dat ze een tikkeltje naïef is, ze vertrouwd katten te snel.

Daarnaast is het een poes die wat meer op de achtergrond blijft, ze houdt niet van aandacht of in de spotlights staan. Als dit op een bepaalde manier wel gebeurd wordt ze verlegen en gaat ze zich ongemakkelijk voelen, vandaar dat ze zulke situaties zoveel mogelijk vermijd.

Extra: Oehh, Serah, I like her <'3 Ondanks dat ik de games nooit heb gespeelt ben ik wel al een lange tijd een soort "fan" van haar geweest.

Laatst aangepast door Softvoice op ma 2 jun 2014 - 17:50; in totaal 2 keer bewerkt
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimema 2 jun 2014 - 17:09

Ya all still interested? Want ik wil binnenkort wel gaan kiezen denk ik.
@Isa: Je maakt meer kans als ze toch wat meet op Serah lijkt qua karakter. Ik zeg het maar even voor het geval je eventueel bereid bent om wat te veranderen mocht je dr zo graag willen. Het is namelijk zo dat het beter werkt als de zusjes juist n beetje tegenovergesteld zijn qua karakter. Dat vind ik persoonlijk veel interssanter, omdat je dan zowel spanning als aanvulling hebt tussen de twee.
Softvoice
Member
Isa
831
Actief

CAT'S PROFILE
Softvoice
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimema 2 jun 2014 - 17:54

Ik doe nog steeds mee :3
En ik wilde dus een paar puntjes aan haar karakter toevoegen om dat van Serah er meer in terug te laten komen, maar ik vond het toch niet zo goed bij elkaar passen. Uiteindelijk heb ik de persoonlijkheid dus helemaal aangepast ^^
Thistlepaw.
Member
Lore
332
Actief

CAT'S PROFILE
Thistlepaw.
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitimema 2 jun 2014 - 18:40

Ik doe nog steeds mee, ik maar hem zo af. :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {GZ} Zus Lightning   {GZ} Zus Lightning Icon_minitime

{GZ} Zus Lightning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: