Better [+ *Icypaw]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Better [+ *Icypaw]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Forestrain
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 22:25

Toen Forestpaw s'ochtends wakker werd in de apprentice den voelde hij meteen dat het een goede dag zou worden. De vogels floten en het was best warm, ookal was de zon niet zichtbaar achter de donzige wattenwolken. Hij keek rond naar de nog slapende apprentices en begon zichzelf een korte wasbeurt te geven. Toen stond hij op en vloog bijna het hol uit. Snel keek hij om zich heen en keek of er misschien iets interessants gebeurde in het kamp. De meeste katten sliepen nog, of werden net wakker. Natuurlijk waren er ook vroege vogels zoals hij, die al op waren om hun poten eens te gaan strekken. Forestpaw besloot dat het niet heel interessant was allemaal en nam zijn toevlucht naar het bos. Daar begon hij maar wat prooi te verzamelen. Het eerste wat hij in zicht kreeg was een vink. Een flink dikke, die zich deze leafbare waarschijnlijk had volgepropt met Twoleg eten. Forestpaw sloop voorzichtig dichterbij de vogel. Op het moment dat Forest uit de struiken kwam zetten vloog het vogeltje op van een ander geluid. In een reflex haalde Forest uit naar het vogeltje in de lucht. Hij bleef met zijn klauwen haken in het vleugelgewricht en haalde het beestje naar beneden. Toen hij het had gedood keek hij nog eens om zich heen, op zoek naar het geluid waar het vogeltje van was geschrokken. Toen pikte hij de geur op van een andere ShadowClankat.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Better [+ *Icypaw] 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:


Laatst aangepast door Forestpaw* op ma 23 jun 2014 - 14:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 22:37

Icepaw liep in de ochtend door het bos, het was haar ochtend wandeling die ze wel vaker deed. Ze hoorde wat en liep er heen, blijkbaar maakte ze nog al wat geluid want ze hoorde een vogel opvliegen en daarna de doodskreten van het diertje, ze was meteen op haar hoede, wat als het een vijandige kat was? Ze ontspande wat toen ze ShadowClan rook, geen vijandige kat. Icepaw liep richting de geur en zag een kater met een dode, zeldzaam dikke vogel. "Hoi" zei ze vrolijk, niet in staat haar moeheid te verbergen "Vroege jacht?"


Better [+ *Icypaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 23:39

Uit de struiken kwam een, voor Forestpaw bekende, poes aanwandelen. Het was Icepaw, een ShadowClan apprentice, net als hijzelf was. "Hoi!" zei ze vrolijk. Ze leek opgewekt maar Forest kon zien dat ze nog moe was. "Vroege jacht?" vervolgde ze. Forestpaw knikte. "Ik dacht dat ik maar beter iets nuttigs kon gaan doen." antwoordde hij. "En ik wilde voor de middagsdrukte beginnen. En toen had ik de mazzel deze hier te vinden." Hij wierp een blik op de mollige vink. "Hij was me bijna ontsnapt." gaf hij een beetje schoorvoetend toe. Toen keek hij Icepaw eens aan. "En wat ga jij doen vandaag?" vroeg hij. Hij vond het altijd interessant om te horen van anderen wat ze gingen doen, ookal was vaak het antwoord: 'een beetje jagen,' of, als hij het aan apprentices vroeg, 'dat moet ik nog aan mijn mentor vragen,'. Toch was hij benieuwd. Hij keek naar Icepaw en wachtte op haar antwoord.


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Better [+ *Icypaw] 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimeza 17 mei 2014 - 11:38

"Ik denk dat ik inderdaad ga jagen, want ik wil Ashdrizzle, mijn mentor, wat tijd gunnen met zijn pasgeboren kittens." Icepaw gaapte en keek naar Forestpaw, ze had hem wel eens gezien maar nog nooit echt gesproken. Ze geeuwde even en keek Forestpaw aan "Heb je anders zin om samen te jagen? Samen sta je sterker.. en volgens mij moeten we sinds de verrotte prooistapel nog wel wat vangen." Icepaw rekte zich uit, even de slaap uit haar spieren krijgen.


Better [+ *Icypaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimema 19 mei 2014 - 21:26

Toen de zwarte poes aanbood om samen te jagen, knikte Forestpaw blij. "Maar natuurlijk!" zei hij glimlachend. Alleen jagen was nooit zijn favoriete taak geweest en gezelschap kon hij wel gebruiken. Hij volgde Icepaws voorbeeld door zich even uit te rekken en liep toen op zijn dooie gemak het bos verder in. Zo zacht mogelijk lopend door de rotte bladeren, nog nat van de dauw, scande Forestpaw constant de lucht af naar prooi. De geur van een waterrat kwam hem tegemoet en in hij liet zich in een sluiphouding zakken. Het beestje zat nietsvermoedend aan een nootje te knagen. Voor hij ook maar een kik kon geven had Forestpaw zijn keel opengereten en hing het bruine diertje dood in zijn bek. Hij legde het voorzichtig neer en gooide er wat zand en bladeren overheen. Toen draaide hij zich om naar Icepaw en glimlachte verlegen. Hij wilde liever niet opschepperig overkomen, en hij had het gevoel dat hij wel zo deed tegenover haar. Hij liep langs haar heen, weliswaar nog steeds glimlachend. "Hoe oud ben jij nou eigenlijk?" vroeg hij maar, enkel om de stilte te verbreken die was gevallen.
(Tags: *Icepaw ~ Words: 189 ~ Notes: None)


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Better [+ *Icypaw] 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimedi 20 mei 2014 - 21:55

Icepaw keek toe toen Forestpaw een waterrat ving, hij had snelle reflexen. Ze was blij dat hij mee ging jagen, ze rook of er nog meer prooi was maar er was niks dicht in de buurt, leafbare was streng geweest. "Hoe oud ben jij nou eigenlijk?" Icepaw schrok op "O, ik ben 8 manen oud en jij?" Ze keek hem aan en toen weer even naar de bosjes, bewoog daar wat? Het was vast niks, ze keek weer naar Forestpaw en wachte even, de slaap was nog niet helemaal weg.


Better [+ *Icypaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Forestrain
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Age: • 36 moons •
Gender:
Rank:
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimevr 23 mei 2014 - 21:25

Icepaw leek op te schrikken uit haar gedachten. "Oh, ik ben acht manen oud, en jij?" antwoordde ze. Ze keek even naar Forestpaw, voor ze haar blik afwendde richting de bosjes. Even leek het alsof ze daar iets had gezien, maar ze draaide haar kop al snel weer naar de zwarte kater, wachtend op een antwoord. "Ik ben negen manen." zei Forestpaw. "Ik ben niet de beste voor mijn leeftijd, maar ik ben op weg. Ik kan jagen en daar ben ik al blij genoeg mee." Forestpaw glimlachte naar de blauwogige poes en snoof toen diep de boslucht in, voor de zoveelste keer. Ondanks het feit dat ze niet zo hard spraken, ving hij toch geen prooigeuren meer op, wat hem speet. Hij had best nog wel even willen jagen, maar zonder prooi om op te jagen was er natuurlijk niks aan. Hij groef zijn watterratje maar weer op. "Ik ruik hier niks meer. Kom, laten we teruggaan. Misschien is het kamp nog blij met de prooi die we hebben." zei Forestpaw, voorheens hij hun geurspoor volgde terug naar de plek waar hij de vink had begraven.

(Tags: *Icepaw ~ Words: 187 ~ Notes: None)


Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Better [+ *Icypaw] 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Better [+ *Icypaw] DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitimezo 25 mei 2014 - 20:06

Icepaw knikte en wachte tot Forestpaw de vink had. Ze liep alvast een paar meter vooruit en rook, soms begreep ze de andere clans wel want het was best zuur, en tot haar verbazing rook ze een konijn. Was die de grens over gegaan? Want normaal hadden ze geen konijnen in het territorium, maar ja ze kon deze kans niet voorbij laten gaan en ze volgde het geurspoor. Daar zat het, het beestje snuffelde aan een bessenstruik, Icepaw sloop er heen, lette er op dat ze gunstig stond en sprong op het diertje, ze beet de nek door en keek om zich heen. Waar was Forestpaw? Icepaw volgde haar eigen geurspoor en vond de geur van de kater, maar waar was hij?


Better [+ *Icypaw] Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Better [+ *Icypaw]   Better [+ *Icypaw] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Better [+ *Icypaw]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp-
Ga naar: