|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } za 14 mei 2016 - 16:17 | |
| |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } za 14 mei 2016 - 16:40 | |
| Ja hoor ^^ Heeft ze nog speciale uiterlijke kenmerken ofzo? Littekens, extra patroon die dingen? :"D |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } za 14 mei 2016 - 17:00 | |
| Whiffle is een pluizige flame-point kat met diep blauwe oogjes en groene spikkels. |
|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } ma 16 mei 2016 - 23:18 | |
| Hij is af maar ik kan hem woensdag pas posten omdat ik dan in kan scannen op school :')
Maar dit betekend dat ik weer open sta voor een nieuwe kat om te schilderen :"D Dus graag de naam van de kat, uiterlijke kenmerken en nog wat extra ideetjes als je ze hebt xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } ma 16 mei 2016 - 23:29 | |
| Oeh, awesome! Ik ben benieuwd. Dat wordt een leuk "engels examen-gehad cadeautje" ;p Gezien ik mijn Engels Examen heb, woensdag c: |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } di 17 mei 2016 - 0:49 | |
| Betekent dat dat ik Jamie mag lastig vallen? :'D Well well Ik zou graag Kestrelwing/mijn eigen overleden kat ja die zien er 't zelfde uit :p geschilderd hebben. Aangezien ik vrij veel plaatjes heb van mijn overleden kat hoef ik niet echt moeilijk te doen met een hele uitleg over het uiterlijk denk ik zo c; - Spoiler:
Jah, hij heeft een wit puntje in zijn staart |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } wo 18 mei 2016 - 11:10 | |
| Hier is het "engels examen-gehad cadeautje" voor Nath :"D Hopelijk vind je hem leuk xD Dit ging even heel erg uit mijn comfort-zone met vrolijke pastel kleurtjes en geen zwart. Niks, op zijn max wat grijs bij de neus en ogen maar verder niks xDDD I'm a bit proud :"D
- Whiffle:
Verder nog even een random Ace om mee te oefenen, zijn pose is all over the place en zijn snuit is wat te lang waardoor hij meer op een wilde kat lijkt xD Maar toch C:
- Acepoef:
En natuurlijk mag je me lastig vallen Esmee <'333 Ik zal er zo snel mogelijk aan beginnen :"D Mijn projecten lopen nu wat rustiger dus ik moet vast wel plek vinden voor je knappe kat :3
Aangezien ik in de bus ga werken aan de schetsen gooi ik even de slotjes open tot 3 katten xDDD Uiteindelijk kan dan iedereen aan de beurt komen met een tekening :"D
Laatst aangepast door Acefray op ma 23 mei 2016 - 23:36; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 11:09 | |
| Sorry voor de dubbelpost :c
Maar hier is Kestrel~ zijn vacht is er een beetje wild uit gekomen en ik heb wat gespeeld met het formaat :') Ik zoek nu nog steeds katten om te tekenen xD
- Kestelwing:
|
|
| |
♆ Loïs 94 Actief Touch me again and I'll end you. In a non-criminal way.
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 11:16 | |
| omg jamie teken mij! misschien Cross? Naam account: Crosskit Vachtkleur/patroon: Wit met bruine tabby op zijn kop, staart en deels op zijn rug Oogkleur: Fel gifgroen Bijzonderheden: Hij is niet een heel leuk karakter, dus je kunt hem een onaardige houding geven hehe. Eventueel plaatje voor reference: Well, als je zijn ava + os ziet kun je zijn uiterlijk wel zien, als je naar zijn profiel gaat zie je ook op wie hij gebaseerd is (John Murphy van the 100) en je kan zijn houding een beetje overnemen c: |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 11:16 | |
| Kan je Bronzemask maken? Ze is een Torbie (tabby tortoiseshell, zie avatar en signature) poes met geelgroene ogen. De houding enzo mag je zelf verzinnen . |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 12:17 | |
| - Acefray schreef:
Sorry voor de dubbelpost :c
Maar hier is Kestrel~ zijn vacht is er een beetje wild uit gekomen en ik heb wat gespeeld met het formaat :') Ik zoek nu nog steeds katten om te tekenen xD
- Kestelwing:
Omg thanks x) <3 |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 13:15 | |
| Je mag voor mij Glowstick wel maken <'3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 14:30 | |
| Als ik een tip mag geven? Natekenen van kattenplaatjes werkt echt! In het begin leken mijn katten ook erg op honden/wolven, omdat ik die altijd tekende. Toen ben ik een poosje maar gewoon katten gaan overtrekken om eraan te wennen. Ik zie dat de snuiten meestal nog wat lang zijn en de oren wat puntig etc. waardoor de kat overall heel spits wordt. Je talent zit t m zeker niet in, maar meer de gewennig denk ik xD Ze komen er een beetje uit als van die exotische katten, omdat alles redelijk smal is met spitse snuit, maar kattenhoofdjes kunnen juist heel lekker bol zijn. Das absoluut niet om t af te kraken, want ze zijn wel heel mooi en ik zou dat nie kunnen met waterrverf?, zeker alle kleurwisselingen etc niet. Maar ik dacht k geef je n tip aangezien je beter katten wil tekenen ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } do 19 mei 2016 - 15:12 | |
| Ik zal vandaag weer verder gaan c:
Heel erg bedankt Waz :"D Ik ben nu ook aan het proberen vanaf foto's te kijken maar het is idd enorm wennen xD Normaal teken ik alleen hondachtige, paarden of andere dieren met meer scherpere gelaatstrekken :') Hopelijk gaat het na een tijdje oefenen wat beter, waar wc wel erg mee helpt, maar ik ben heel erg blij met het advies ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } vr 20 mei 2016 - 11:05 | |
| - Crosskit:
- Bronzemask:
- Glowstick:
Laatst aangepast door Acefray op vr 20 mei 2016 - 11:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } vr 20 mei 2016 - 11:14 | |
| holy shittttt cross is zooo mooi! <3 dankje Jamie <333 |
|
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } vr 20 mei 2016 - 11:20 | |
| Wauw! Ze zien er echt super uit zeg! Zou je ook Sweetheart voor me willen maken? <33
Seal bicolor Ragdoll Langharig (om der nek heeft ze extra dik vacht als een soort tja.. Leeuwenmanen :'3) Linkeroog; Licht blauw Rechteroog; Mintgroen Klauwspoor over haar rechteroog en een kras over haar neusbrug
Kan je haar maken alsof ze net een kat heeft vermoord? :'D ze is een beetje gestoord dus leef je uit eheh <3
Laatst aangepast door Sweetheart op vr 20 mei 2016 - 14:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } vr 20 mei 2016 - 11:25 | |
| Mag ik vragen hoe je op het idee van de pijl erbij doen kwam? Ik vind hem echt gEWELDIG erbij en ik vraag me af hoe heb je de ingeving gekregen? Zag je een plaatje of was het gewoon een creatieve inval? Idk, die pijl maakt het helemaal af <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } vr 20 mei 2016 - 11:35 | |
| Thanks mensen <'333 Ik zal binnenkort die van Sweetheart maken :'D
Loïs, Nouw, ik heb die van Cross het laatste van het groepje gemaakt omdat ik er niks voor wist xD en toen had ik de kat geschetst en leek het me leuk om een pijl, of een pijl/kogel spoor achter hem langs te laten gaan. Omdat Cross me deed denken aan "crossbow" dus tjah :") Uiteindelijk wou ik de achtergrond zo leeg laten dus besloot ik enkel de pijl zo dun te houden xD
|
|
| |
| Onderwerp: Re: { Jamie's Artdump } | |
| |
|
| |
|