|
|
<Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit wo 21 mei 2014 - 18:28 | |
| 1) Ik zeg te veel 'sorry' 2) Ik heb vervelende tics {bv mijn tenen kraken of heel de tijd snuffen} 3) Ik slaap nog met een knuffel x'D 4) Ik schrijf echt slordig 5) Ik ben gewoon slordig en daardoor moet ik mijn kamer elke week weer oprommelen 6) Ik ben een echte strever xD 7) Ik steek te vaak mijn vinger op in de klas 8 ) Ik praat tegen mijn hond en tegen random paarden 9) Ik ben te traag 10) Ik heb te veel enthousiaste fantasie ^^ 11) Ik ben echt niet goed in sporten
Volgens mij kan ik eeuwig doorgaan x'D |
|
| |
Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit wo 21 mei 2014 - 19:58 | |
| Wat geweldig dat dit zo aanslaat! Nog maar een paar van mij dan...
1) Soms praat ik tegen mezelf (Ik klink nu echt geschift) Als ik me verveel. 2) Als ik nagellak op heb, krabbel ik het er gelijk weer af. 3) Telefoonhoesjes mollen 4) Door warriorcats scrollen, met het voornemen te posten, en vervolgens een uur lang niks doen. 5) Niet opruimen ;-; 6) Ik zing op de fiets, hard en vals, en kom er dan achter dat er iemand achte/voor me fietst. 7) Elke avond een rozenkwarts in mijn hand houden en warm maken, om vervolgens onder mijn kussen te leggen. 8) T-shirts in mijn kast over hoop halen.
Waarschijnlijk komen er nog meer.... |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit wo 21 mei 2014 - 20:10 | |
| 1.Ik was en ben nog steeds een nagelbijter 2.Als ik op WC zit moet ik altijd naar het toilet en zit ik altijd te wiebelen op mijn stoel omdat ik niet wil gaan 3.Ik twijfel altijd bij alles en zeg altijd "ik weet het niet" 4.Ik bijt altijd in mijn duim en dan komen er velletjes aan zodat ik eraan kan prullen en trekken 5.^Ik zeg blijkbaar altijd altijd XD |
|
| |
Sara 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit wo 21 mei 2014 - 20:14 | |
| - Lightfur schreef:
- 1.Ik was en ben nog steeds een nagelbijter
2.Als ik op WC zit moet ik altijd naar het toilet en zit ik altijd te wiebelen op mijn stoel omdat ik niet wil gaan 3.Ik twijfel altijd bij alles en zeg altijd "ik weet het niet" 4.Ik bijt altijd in mijn duim en dan komen er velletjes aan zodat ik eraan kan prullen en trekken 5.^Ik zeg blijkbaar altijd altijd XD +1 |
|
| |
Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit wo 21 mei 2014 - 20:17 | |
| - Gloriouspaw schreef:
- 1. Alles uitstellen. Echt alles :c
2. Ik slaap nog met een knuffel (lach me maar uit!) 3. Een post schrijven op WC en hem daarna helemaal deleten omdat hij 'slecht' is 4. Als ik een nieuwe interesse ontwikkel zoek ik er net zo lang dingen over op totdat ik er werkelijk alles over weet zonder er zelf ervaring mee te hebben (ratten, fretten, Akhal-Tekes, Doctor Who, random universum stuff...) 5. Tegen mijn huisdieren praten 6. Overal voor spinnen checken You're not alone :'D En nog een van mij: Spastische hoofd en hand-bewegingen maken als ik dubstep luister. |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit vr 30 mei 2014 - 17:38 | |
| 1] Ik ga zeker om de twee dagen in bad, wat soms dus kan oplopen tot 4 keer per week in bad gaan. Anders ga 'k in de douche. :') 2] Ik onthoud dingen snel. Ja, dit lijkt handig, maar geloof me, soms echt hélemaal niet. 3] Ik knuffel ratten. |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit vr 30 mei 2014 - 23:12 | |
| 1 Ik ben heel rommelig en slordig 2 Ik kan me niet goed aan regelmatige dingen houden (het lukt me bijvoorbeeld bijna nooit om een serie af te kijken) 3 Ik ben heel strikt wat afspraken betreft, ik hou me er zelf heel goed aan en raak geïrriteerd als anderen dat niet doen 4 Ik heb de neiging dingen te laten liggen als ik ze niet belangrijk genoeg vind 5 Ik vind ontspanning belangrijker dan school 6 In de loop der jaren heb ik niet genoeg uitdaging gekregen wat school betreft, waardoor ik ongelofelijk lui ben geworden wat schoolzaken betreft 7 Ik kan volgens mij best afstandelijk zijn 8 Als ik iets opkrop reageer ik dat af op mijn ouders 9 Meestal heb ik dat ik het ene moment bijvoorbeeld super actief RPG en een week later heel veel Game (en dan nog wat meer verschillende dingen) (komen we toch terug op punt 2)
Ik denk dat dat het wel was ^^
Edit: Oh
10 Soms ga ik tijdens het douchen met mezelf een discussie in het Engels voeren of improviseer ik liedjes (in het Engels weer) |
|
| |
7 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit za 31 mei 2014 - 16:55 | |
| - ik praat heel veel - ben toch afstandelijk. ik praat dus wel veel maar zeg helemaal niks (diep aan het doen hier wooow) - ik typ vaak geen hoofdletters - ik eet enorm veel aardbeien (als m'n ouders ze kopen en ze zijn 's avonds niet op, zet ik ze in de koelkast zodat ik ze bij het ontbijt nog op kan eten) - als ik de tijd heb doe ik uren over aankleden/douchen - ik heb het altijd koud. altijd. nu ook en het is 18 graden en ik zit hier in een dik vest - tumblr verslaafd??? woeps - oja die ?????????????????? doe ik altijd sorry not sorry - 8) is mijn meest gebruikte smiley ooit - ik doop mijn koekje altijd in mijn thee - IK DRINK HEEL VEEL THEE - ik ben vaak sarcastisch en dan ga ik glimlachen. umm klinkt raar maar zo ongeveer: |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit za 31 mei 2014 - 20:44 | |
| -Ik ben bang voor wespen -Ik drink veel thee -Ik hou van popcorn, chips en cola x3 -Strawberries are my everything! -Ik reageer bijna altijd met een droge reactie -> Dat houdt o.a. in dat ik alleen 'wauw' zeg bij een stomme actie van iemand -Ik ga nóóit voor 12 uur slapen, meestal ook niet voor 1 uur -Ik wil graag veel goed doen, maar ben toch te lui om het ook echt te laten lukken -Ik kan me helaas niet goed aan afspraken houden, maar voltooi altijd dingen zoals een stukje voor Mddkw -Ik heb heel veel fantasie en luister dan niet echt als jouw verhaal me niet intresseerd. Soms vragen leraren me dan iets en dan weet ik het dus niet... Oeps x'D |
|
| |
Anouk 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit za 31 mei 2014 - 21:06 | |
| Oke ik had een lijst van zo'n beetje 50 dingen {en dan ben ik serieus} maar nu laat ik het even bij deze: Als ik mega veel tekst heb getypt vergeet ik het ergens op te slaan en druk per ongeluk op het verkeerde knopje en ben alles kwijt.... |
|
| |
Cynthia 917 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit za 31 mei 2014 - 21:08 | |
| 1. Ik ben panisch voor wespen 2. Ik hou ook niet echt van bijen en hommels en alles wat er op lijkt 3. Ik bijt nagels, ook al probeer ik er op dit moment mee te stoppen 4. Ik kan niet slapen op maar één kussen, ik moet er altijd wel een paar op elkaar gestapeld hebben om te kunnen slapen 5. Ik slaap nog met knuffels 6. Ik onthoud bijna alles dat met cijfers te maken heeft, alleen juist niet als het om woorden namen of dat soort dingen gaat 7. Ik heb een slecht richtingsgevoel 8. Ik heb een hekel aan te laat komen en kom dus meestal ruimschoots op tijd 9. Ik moet altijd een verhaal verzinnen om mezelf in slaap te helpen, want anders kan ik niet slapen 10. Ik zeg meestal 'wat?' voor het echt tot me doordringt wat de andere heeft gezegd 11. Ik irriteer me soms mateloos aan de kleinste geluiden 12. Als ik zenuwachtig ben ga ik snel praten of klap ik helemaal dicht
Er zijn er vast nog wel meer, maar die kan ik zo snel even niet bedenken. |
|
| |
Anouk 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit za 31 mei 2014 - 21:14 | |
| Ik heb nog wel dit wat ook allemaal bij mij klopt {stond op een andere site} best grappig als je het gaat checken X'D
Wij meiden::: - Lopen tijdens het tandenpoetsen door het huis. - We lezen de shampoo flessen onder de douche. - We lachen om onze eigen grappen voordat we ze verteld hebben. - We hebben geen horloge nodig, we hebben een GSM. - We kunnen een zin 10x lezen, zonder het te snappen. - We duwen tegen deuren waarop met dikke vette letters TREKKEN staat. - We vragen: "wat" ?? terwijl we alles verstaan hebben! - We kijken 10x per dag in de koelkast, zonder iets te eten. - We kunnen 10x dezelfde film kijken. - We moeten onze GSM bellen, om hem te vinden. - We kunnen op de klok kijken, zonder daarna te weten hoe laat het is. - We staan in de supermarkt voor de koeling, en weten niet meer wat we gingen kopen. - We draaien ons hoofdkussen om, zodat we op de koele kant kunnen liggen. - We zetten onze wekker eerder, om langer te kunnen blijven liggen. - Als we ’s avonds naar bed gaan, tellen we hoeveel uur we nog kunnen slapen. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit do 26 jun 2014 - 16:47 | |
| @Flamepaw bij mij klopt alles XD
Mijn vreemde/slechte gewoontes;
1. Ik blijf altijd wakker tot 2 uur WAT IK OOK PROBEER. 2. Ik wil s' avonds altijd cola waardoor ik niet kan slapen. 3. Als ik muziek luister ga ik altijd in mijn hoofd een hele nieuwe muziek video bedenken xD 4. Ik ben druk rond mijn vrienden 5. Als ik in een boot zit (speedboot zo'n kleine) wil ik ALTIJD of achter het stuur of in de punt ^^ 6. Ik klim altijd in bomen 7. Ik kijk altijd horror en 's nachts kan ik daardoor niet slapen, want het is het enige waar ik dan aandenk. 8. Ik slaap met 5 knuffels -.- 9. Ik schrik meer van enge soundeffects in horror games/films dan van het monster of zo wat achter je aan zit. 10. Ik haal nooit 5 sterren met just-dance >.< 11. Ik laat andere mensen altijd voor me rekenen als ik niet op school ben. 12. Ik heb iets met het woord kaas. 13. Ik kauw altijd op sleutels, niet goed voor me, i know XD 14. Ik kan heel lang met iets prutsen zonder het door te hebben 15. Ik ben slim, maar dom 16. Ik ben snel afgeleid 17. Ik kijk in de koelkast maar pak niks 18. Ik heb bijna altijd honger 19. In de ochtend wil ik altijd slapen maar s avonds nooit 20. S nachts en savonds heb ik meer energy 21. Ik vind het altijd heel awesome als het volle maan is 22. Als het regent en ik ben op school denk ik; OMG HEEY HET REGENT!! Maar thuis denk ik; alweer regen. |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit vr 27 jun 2014 - 11:02 | |
| 1. Ik blijf veel te laat op 2. Ik woel teveel in bed 3. Ik doe teveel stiekeme dingen 4. Ik pest m'n broertje achter de rug van m'n moeder 5. Ik slaap met knuffels 6. Ik ben bang in het donker 7. Ik kan niet tegen spookverhalen 8. Ik zeg te vaak: "Oh, wauw," 9. Ik lach te hard en te vaak 10. Ik heb geen humor 11. Ik kan me voor geen meter op mijn huiswerk concentreren 12. Mijn kamer is een ZOOI (dat is de eerste zin die begint met mijn :3) 13. Ik eet teveel 14. Ik ben te vaak melig 15. Ik ben ALTIJD mijn fietssleutels kwijt 16. Als ik mijn horloge niet om heb en de tijd wil weten kijk ik op mijn pols -.- 17. Ik ben heel agressief 18. Ik wil altijd het laatste woord hebben 19. Ik maak teveel accounts aan >=) 20. Ik praat door films heen als ik ze ken en dan zeg ik zinnen voor x)) 21. In de les doe ik teveel andere dingen (eerste zin die begint met in :3) 22. Met koekjes of snoepjes weet ik nooit welke eerst te eten -.- 23. Als ik iets moet regelen op internet voor school en ik sla mijn iPad open is het eerste wat ik opzoek WC -.- 24. Ik sorteer mijn boeken op uitgever x3 25. Velletjes bij m'n nagels bijt ik dood (yep Lianne x3) 26. Ik praat tegen alles (planten, dieren, de theepot, de wattenstaafjes, noem maar op) 27. Ik schrijf te langzaam -.- 28. Ik stel altijd alles uit -.- 29. Ik denk altijd over hoe een conversatie die ik heel graag zou voeren zou verlopen (bijv. met mijn crush :3) 30. DIE DINGEN DENK IK ALTIJD IN HET ENGELS 31. Ik maak te lange lijstjes (as you can see x3) 32. Ik kan nooit kiezen 33. Ik ga huilen als ik ook maar iets verkeerd had ingeschat (drama queen in action ^^) 34. Als ik het volume van mijn tv bijstel wil ik het altijd op een vijf- of tiental hebben staan (dus op 35 of 40) 35. Zo ook met lijstjes ^^ 36. Ik ben veels te jaloers (ook al als mensen beter kunnen tekenen dan ik... Zoals de meesten hier) 37. Ik vind het leuk als ik mensen kan irriteren 38. Ik ga bij kittenaanmeldingen zelf berekenen hoeveel kans ik heb en dat vind ik echt heel vals van mij 39. Ik heb een obsessie met katten: *kat loopt over straat* ik: "POESJEEE!!" *loopt eropaf met handen vooruit* 40. Ik heb nooit een camera bij me als ik dat wil
Yay dit is één van mijn lijstjes die op een tiental eindigt :3 |
|
| |
Sara 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit vr 27 jun 2014 - 12:08 | |
| - Forestpaw* schreef:
- 1. Ik blijf veel te laat op
2. Ik woel teveel in bed 3. Ik doe teveel stiekeme dingen 4. Ik pest m'n broertje achter de rug van m'n moeder 5. Ik slaap met knuffels 6. Ik ben bang in het donker 7. Ik kan niet tegen spookverhalen 8. Ik zeg te vaak: "Oh, wauw," 9. Ik lach te hard en te vaak 10. Ik heb geen humor 11. Ik kan me voor geen meter op mijn huiswerk concentreren 12. Mijn kamer is een ZOOI (dat is de eerste zin die begint met mijn :3) 13. Ik eet teveel 14. Ik ben te vaak melig 15. Ik ben ALTIJD mijn fietssleutels kwijt 16. Als ik mijn horloge niet om heb en de tijd wil weten kijk ik op mijn pols -.- 17. Ik ben heel agressief 18. Ik wil altijd het laatste woord hebben 19. Ik maak teveel accounts aan >=) 20. Ik praat door films heen als ik ze ken en dan zeg ik zinnen voor x)) 21. In de les doe ik teveel andere dingen (eerste zin die begint met in :3) 22. Met koekjes of snoepjes weet ik nooit welke eerst te eten -.- 23. Als ik iets moet regelen op internet voor school en ik sla mijn iPad open is het eerste wat ik opzoek WC -.- 24. Ik sorteer mijn boeken op uitgever x3 25. Velletjes bij m'n nagels bijt ik dood (yep Lianne x3) 26. Ik praat tegen alles (planten, dieren, de theepot, de wattenstaafjes, noem maar op) 27. Ik schrijf te langzaam -.- 28. Ik stel altijd alles uit -.- 29. Ik denk altijd over hoe een conversatie die ik heel graag zou voeren zou verlopen (bijv. met mijn crush :3) 30. DIE DINGEN DENK IK ALTIJD IN HET ENGELS 31. Ik maak te lange lijstjes (as you can see x3) 32. Ik kan nooit kiezen 33. Ik ga huilen als ik ook maar iets verkeerd had ingeschat (drama queen in action ^^) 34. Als ik het volume van mijn tv bijstel wil ik het altijd op een vijf- of tiental hebben staan (dus op 35 of 40) 35. Zo ook met lijstjes ^^ 36. Ik ben veels te jaloers (ook al als mensen beter kunnen tekenen dan ik... Zoals de meesten hier) 37. Ik vind het leuk als ik mensen kan irriteren 38. Ik ga bij kittenaanmeldingen zelf berekenen hoeveel kans ik heb en dat vind ik echt heel vals van mij 39. Ik heb een obsessie met katten: *kat loopt over straat* ik: "POESJEEE!!" *loopt eropaf met handen vooruit* 40. Ik heb nooit een camera bij me als ik dat wil
Yay dit is één van mijn lijstjes die op een tiental eindigt :3 +1 :3 |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit vr 27 jun 2014 - 14:05 | |
| hem m'n lijstje bijgevuld c:
1. Ik bijt heel de dag door op mijn onderlip 2. Ik ben gemeen >:3 (niet altijd of tegen iedereen huwr^-^) 3. Ik ben lui 4. Ik kan m'n eigen geschrift bijna niet lezen 5. Ik maak ook veel te veel acc's aan XD 6. Ik ben vreselik vergeetachtig, serieus, ik leg m'n zwemzak naast me neer, als ik nog geen halve minuut later wil vertrekken, vergeet ik hem o.O 7. Altijd als iets ga zoeken in mijn kamer, vergeet ik wat ik zocht als ik binnenkom, maar herrinner het oppeens als ik weer buiten sta :'3 8. Ik stel ALLES uit (studeren, taken, etc) 9. Ik heb absoluut GEEN zelfvertrouwen 10. Als ik iets voor school op de computer moet doen, ga ik altijd even op Wc en ben zo direct weer afgeleid. 11. Ik ruim zo goed als nooit m'n kamer op, anders ziet alles er zo netjes en onpersoonlijk uit :'3 mijn mening 12. Ik ben asociaal 13. Mijn humeur is erg veranderlijk (zeker als m'n moeder me om de acht maanden zegd dat ik m'n kamer moet opruimen, of ze pakt de pc van me af) 14. Ik teken op m'n werkboeken, mappen en etc...(maar niet op mijn handboeken, dan krijg ik ze niet meer verkocht) 15. Ik kan gewoon geen 'nee' zeggen wanneer iemand op school me vraagd of ik zijn/haar huisdier wil tekenen maar absoluut geen zin heb. 16. Ik heb voorduurend last van book hangovers :'3 (wanneer je juist een goed boek hebt gelezen en je niet in een ander boek kan beginnen omdat je met je hoofd nog altijd bij het andere verhaal zit) 17. Ik ben slordig 18. 'Opruimen' is voor mij alles gewoon even op mijn bureau leggen, in de kast proppen en etc... 19. Ik irriteer me aan iedereen in m'n klas die, wat ik een domme vraag noem, steld 20. Ik bijt op de binnenkant van m'n wang
...en vast nog veel meer :'3
|
|
| |
| Onderwerp: Re: My bad/weird habbit | |
| |
|
| |
|