| Blacktail X Oakheart kittens | |
|
|
3
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 16:44 | |
| In het echt hebben kittens tijdens de geboorte blauwe ogen en veranderen ze later =3 Dus dat doe ik nu ook, vind je dat erg? =3 |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 16:46 | |
| - Frostkit schreef:
- In het echt hebben kittens tijdens de geboorte blauwe ogen en veranderen ze later =3
Dus dat doe ik nu ook, vind je dat erg? =3 Nee ;3 Omg ik ben echt dom bezig, ik wist dat niet eens.... en ik zit nog wel op een katten forum XD |
|
| |
3
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 16:47 | |
| Als je hele jonge kittens opzoekt hebben ze dat allemaal. Mijne hadden het ook toen ze klein waren maar nu zijn ze veranderd. (a) |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 17:00 | |
| worden de kittens dan nu geboren? Ik heb er echt zin in!! Oja, in welke volgorde worden ze geboren?? |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 17:05 | |
| de volgorde is 1 Tigerkit 2 Frostkit 3 Oceankit 4 Hawkit ;D we moeten de datum nog een beetje afspreken want ik ga binnenkort een week op vakantie dus dan kan ik even niet meer reageren :C |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 17:08 | |
| - Frostkit schreef:
- Als je hele jonge kittens opzoekt hebben ze dat allemaal.
Mijne hadden het ook toen ze klein waren maar nu zijn ze veranderd. (a) Hetzelfde bij mij. Mijn kat Mickey had eerst blauwe en nu bruin/amber xD |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 17:09 | |
| Kunnen ze in deze week al worden geboren?
Ik heb er echt zin in!!!!!!!!!! sorry ben hyper bezig, I know |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 17:30 | |
| - Oceankit schreef:
- Kunnen ze in deze week al worden geboren?
Ik heb er echt zin in!!!!!!!!!! sorry ben hyper bezig, I know Light eraan ;P Als Tigerkit word aangemaakt wel denk ik |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 17:44 | |
| yeeeeeeeeeeeeeeys!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
18
| |
| |
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 19:19 | |
| |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens ma 4 apr 2011 - 19:21 | |
| |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens do 14 apr 2011 - 15:25 | |
| Oke , de kits komen er zondag of maandag aan hangt er van af , ik zit nu in frankrijk op een internetplaats waar ik veel te veel voor betaald heb dus ik kan nu op niets reageren omdat het internet ook zo brak is. sorry voor mijn droogheid maar ik ben niet echt blij ,ik heb mijn voet stevig verstuikt met het skien (^^") en het doet verschrikkelijk veel pijn :C . het enige voordeel daaraan is waarschijnlijk als ik terug thuis ben dat ik dan heel veel op de computer mag ;D x Blacktail |
|
| |
189
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens do 14 apr 2011 - 17:27 | |
| Ai hoop dat je voet beter word D: Btw, Tigerkit is nog steeds niet geboren...ik heb Ravenwing al 2 berichten gestuurd. Ik ben niet boos, maar we kunnen wel weer iemand anders voor Tigerkit vinden. Ik vind het zo'n leuk karaktertje, anders zijn er bijna geen kittens die op Oakheart lijken xD (Oceankit lijkt op jou en Frostkit ook, Hawkkit heeft een donkere vacht dan Oakheart) |
|
| |
18
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens do 14 apr 2011 - 21:35 | |
| YEEEEEEEEEEEEEEEY!!!! Ik blijf erbij om te kijken wanneer ze geboren worden XD Hoe gaat het topic heten?? Ik heb er zin in!! Wordt er dan iemand anders Tigerkit?? Wie dan?? Veel plezier verder nog mensjes sorry ik heb er zin in!!!! Blacktail veel succes met je voet!!!! |
|
| |
151
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens za 16 apr 2011 - 17:19 | |
| Ik ben eindelijk thuis !! ^^ ja het is al wat beter met mijn voet Ik denk wel dat Ravenwing nog online gaat komen want hij is op dit moment zelf kits aan het krijgen dus hij zal toch wel een on moeten komen -.-" Ik denk dus niet dat we iemand anders moeten zoeken ; Toch is het wel een probleem want Tigerkit moet eerst geboren worden. De Topic gaat waarschijnlijk "it's time" ofzo noemen ik weet het nog niet echt maar ik begin er zo snel mogelijk aan .
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Blacktail X Oakheart kittens | |
| |
|
| |
|