|
| {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 | |
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 14 mei 2014 - 21:10 | |
| Ik denk dat Zwart wit wel kan ja. Als Nightspark zwart is, dan is het aannemelijk dat Snowynight onder dat wit zwart draagt. ^-^ |
| | | The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 14 mei 2014 - 21:11 | |
| |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 14 mei 2014 - 21:27 | |
| Name; Ivykit Future names; Ivypaw - Ivywing Meaning; Ivy - ze zal een soort van vernoemd worden naar de oude mentor van Thrushdive, Ivyleaf. wing - gezien ze heel snel kan rennen, lijkt het soms alsof ze vliegt. Gender; Female Age; Still ageless
Clan; ShadowClan Leader; Shrewstar -> Grandma! I wanna be like you! Deputy; Innerghost -> You have the same eye color as me. Med. cat; Littlestream -> You're just so cool. Med. cat apprentice; Frostpaw -> How can you remember al that herbs? Rank; Kitten Future ranks; Apprentice - Warrior - Elder - Medicine cat apprentice - Medicine cat - Deputy - Leader
Mom; Snowynight Dad; Thrushdive Siblings; ? Grandmothers; Shrewstar Grandfathers; Wolftail Uncles; Nightspark, Shadewolf, Sharppaw, Falconscreeth, Tallpaw, Lightningpaw, Timepaw Aunts; Strugglebug, Saltdale, Cinnamonpaw, Runningpaw Other; Unknown
Outside; Ivykit zal een evenbeeld van haar moeder worden. Ze heeft een prachtige sneeuwwitte vacht, al is die misschien ietsjes korter dan die van haar moeder, maar ook weer niet zo kort hals de vacht van haar vader. Ze heeft blauwe ogen die soms ook wel worden vergelijken met ijskristallen. Haar neusje en pootkussentjes zijn allemaal rozig. Ivykit is niet heel slank, maar ook weer niet erg gespierd, het langt er eigenlijk gewoon een beetje tussenin, maar dan toch net weer iets meer naar slank toe nijgend. Dit komt onder andere dat ze redelijk hoog op haar pootjes staat, dat geeft haar ook automatisch een wat slanker uiterlijk. Verder heeft ze witte snorharen die net wat langer zijn dan die van de gemiddelde kat. Aan haar rechter voorpoot heeft ze geen klauwen, iets wat later wel voor problemen kan gaan zorgen. Maar om dat wel een beetje goed te maken heeft StarClan haar wel vlijmscherpe tandjes gegeven.
Inside; [Careful & curious] Het zal al snel duidelijk worden dat Ivykit een kitten is die altijd erg voorzichtig doet, wat dus ook tot gevolg heeft dat ze niet zo snel in een val of hinderlaag zou lopen. Gezien ze soms best nieuwsgierig kan zijn, is dit ook wel een goede eigenschap die dit ook een beetje in balans kan houden. Ivykit zou dus graag dingen willen ontdekken, maar dan niet zonder de nodige voorzichtigheid.
[Quick runner] Ivy zal later echt bekend gaan staan om een snelle renster. De een zal dit erg positief opvatten, en zou dan zeggen dat dit handig zou zijn om later berichten snel over te kunnen brengen tussen patrouilles en het kamp. Echter denkt een ander hier heel anders over en vergelijkt haar met een WindClan kat. Soms zal Ivy hierdoor dus een beetje gepest kunnen worden in de toekomst.
[Not good at hunting and fighting] Gezien Ivy aan haar rechter voorpoot haar klauwen mist, zal ze niet zo goed kunnen jagen en vechten als de meeste andere katten. Hierover zal ze erg teleurgesteld zijn en zichzelf als een mindere gaan zien tijdens haar apprentice tijd. Ze zal periodes hebben waarbij ze alleen maar negatief denkt over zichzelf.
[Fragile] Ivykit probeert zichzelf altijd groot te houden tegenover anderen, maar eigenlijk is ze van binnen heel erg breekbaar en teer, een beetje zoals haar moeder eigenlijk. Ze kan er niet goed tegen als anderen grapjes maken en denkt hier dan meestal al snel negatief over. Ivykit probeert voor zichzelf op te komen, maar het lukt haar gewoon niet altijd om te voldoen aan wensen van andere katten. Later, wanneer ze ouder is, zal ze zichzelf meer leren begrijpen en zal dan ook minder snel denken dat iemand bij elk woord negatief over haar praat. Maar toch zal Ivy altijd erg snel gekwetst en gebroken zijn.
[Hates lies] Ivykit heeft er echt een hekel aan als er iemand tegen haar liegt, of nog erger, als ze tegen iemand anders moet liegen. Ze gelooft er in dat als je liegt, je meteen een kat bent die thuishoort in de Dark Forest. Ze geloofd dan ook heilig in StarClan en zou nooit de warrior code willen verbreken.
Name; Daan. Most known accounts; Fawnstep, Frostlake, Bravesoul, Sparrowpaw. Experience; 2 years hire - 1 year noobtime Motivation; Toen ik dit topic zag sloeg mijn hart serieus een slag over, gezien ik hier al gewoon maanden op zit te wachten <3 Na al het gedoe tussen Snowy, Thrush, Ash en Fawn, krijgen ze dan toch allemaal kittens, in dezelfde tijd dan nog wel. Het leek me gewoon super awesome om een kitten van Snowy en Thrush te spelen, gezien ik altijd hun topics stalk van achter de schermen en ik echt gewoon al maanden zit te duimen op dit topic. Verder schoot me opeens het idee van Ivykit te binnen. Ze is dan ook gebaseerd op Thrushdive's oude mentor, Ivyleaf. Het leek mij wel een goede naam voor deze kitten, zodat ze lekker nieuwsgierig aan haar vader kan gaan vragen wie die Ivyleaf dan wel niet is. Ik heb haar ook een groot deel van Snowynight's karakter meegegeven omdat ik die gewoonweg awesome vind. Verder hoop ik dus gewoon dat ik een kansje maak om hier gekozen te worden met mijn kleine Ivy <3 |
| | | Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 14 mei 2014 - 21:50 | |
| ||General||Name: Lovekit Former names: - Future names: Lovepaw-Lovewhisper-Lovestar? Perfix meaning: Love: Ze geeft haar vrienden en familie veel liefde. Suffix meaning: Whisper: Door haar verlegenheid. Age: She's not born yet Gender: She-cat Birthplace: ... Season of birth: Newleaf/Greanleaf Bloodline: 100% ShadowClan Parrents: Snowynight×Thrushdive Siblings: ... Clan: ShadowClan Leader: Shrewstar Deputy: Innerghost Med. cat: Littlestream Med. cat apprentice: Frostpaw ||Inside||Lovekit heeft een zacht karakter. Ze heeft een zwak voor haar familie, en zou echt alles voor ze doen. Ook kan ze nooit lang boos op iemand blijven, op zijn langst misschien een dag, maar het meeste van de tijd dat niet eens. Ook deelt ze heel gemakkelijk haar gevoelens met haar familie en goede vrienden. Maar echter is ze heel verlegen, en stapt ze niet snel op vreemde katten af. Door haar verlegenheid is ze stil en houd ze zich een beetje afwezig. Al is ze altijd wel in voor een spelletje. Maar dan zou iemand het toch wel aan haar moeten vragen. Later trekt haar verlegenheid wel wat weg. Al is Lovekit verlegen, betekent dat niet dat ze onzeker is. ||Outside||Lovekit heeft een lange, sneeuwwitte vacht, net zoals haar moeder. Maar haar oogkleur heeft ze van haar vader, namelijk grijsblauw. Ze is tamelijk kleine kitten, ook is ze niet zo sterk. http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/092/e/e/white_ragdoll_kitten_by_venomxbaby-d4ur7jx.jpg||Skils||Hunting: ++++ Fighting: +++ Runing: ++++ Climbing: +++ Swimming: + Herbs knowledge: ++ Social: ++ Feelings: +++ ||The Person Behind||Name: Elfje (Elvira) Age: 12 Years Gender: Female RPG-Expirience: About 2 Years ||Motivation||Het leek me gewoon awesome om een kitten van dit koppel te spelen en en ik echt gewoon al maanden zat te wachten op dit topic net zoals veel andere mensen. Ook zat ik al een tijdje met Lovekit in mijn hoofd. I hope dat ik word gekozen, al zal dat wel niet, maar ik probeer het gewoon.
Laatst aangepast door Lola op za 24 mei 2014 - 18:25; in totaal 4 keer bewerkt |
| | | Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 14 mei 2014 - 22:03 | |
| Ik vind er al leuke aanmeldingen tussen zitten.
Heel veel succes iedereen, en ook hier zal het kiezen moeilijk worden <3 |
| | | Dieuw~ 386 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 14 mei 2014 - 22:03 | |
| Ugh, mensen, wat doen jullie me aan ;w; Aanmelding komt in ieder geval ;D |
| | | Lianne 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 do 15 mei 2014 - 8:27 | |
| Grapjassen met al die leuke nestjes Maar ik houdt me in, met pijn in mijn hart. Succes allemaal! |
| | | Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 do 15 mei 2014 - 11:02 | |
| Bedankt voor alle aanmeldingen tot nu toe. <3 Ja, we houden ervan jullie te pesten. Kidding |
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 do 15 mei 2014 - 20:51 | |
| OMG, hier moet ik mij echt voor aanmelden! <3333 Hier kan je zeker en vast voor aanmelden! [Deze post staat hier zodat ik dit niet uit het oog verlies.. x$] |
| | | <Lilith> 401 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 do 15 mei 2014 - 20:55 | |
| φ Petrichorbrittle φ Name φ Petrichorkit Apprentice name φ Petrichorpaw Warrior name φ Petrichorbrittle Meaning φ Petrichor Na het regenen geeft de aarde een bepaalde geur af. Toen hij geboren werd, rook hij ongeveer zo. Brittle Hij kan erg breekbaar doen. Gender φ Male Age φ 0 moons Dream φ Medicin cat worden.
Clan φ ShadowClan Leader φ Grandma ♥ Deputy φ Innerghost φ Je bent echt eng. Medicin cat φ Littlestream φ Wow, je bent echt awesome.
{Medicin cat apprentice φ Frostpaw φ Je bent wel oké}
Dad φ Thrushdive φ Je bent stoer. Mom φ Snowynight φ Je hebt troost nodig, en ik ben bereid om die te geven. Slibings φ ? φ Ik ben de beste, en jullie staan onder mij. Maar ik bescherm jullie wel graag. Bloodline φ 100% ShadowClan
Smell φ 4/4 Hear φ 3/4 Fight φ 2/4 See φ 3/4 Hunt φ 1/4 Social φ 4/4
Inside φ Petrichorkit heeft een erg groot ego. Hij houd van zichzelf en bovenal van zijn blauwe ogen. Hij vind blauw de overheersende kleur van alles en iedereen. Daarom is hij erg trots dat zijn moeder dat ook heeft. Hij kan ook geweldig goed toneelspelen, en kan daardom ook erg goed gekwetst kijken en doen. Hij zal niet erg vaak huilen, daar is hij te trots voor, maar hij kan het erg goed naspelen. Petrichor is dominant naar poezen en zijn slibings toe. Hij is ook gewoon vriendelijk en vrolijk, zoals elke kitten.
Outside φ Tot zijn eigen irritatie is Petrichor helemaal wit. Zijn vachtje is pluizig en warrig. De weersomstandigheden leggen er vaak klitten in, wat erg vervelend is. Op de rest is hij wel erg trots. Hij heeft mooie helderblauwe ogen, vind hij, en hij is ook redelijk gespierd gebouwd. Wat hij wel dan weer is, is dat hij erg klein is. En pas aan het einde van zijn kittentijd een echte 'groeischeut' krijgt. Hij heeft een schattig roos neusje en zijn pootkussentjes zijn ook roze. Verder is hij helemaal normaal; op het vlak van tandjes, enzovoort.
Name φ Lilith Age φ 14 jaar Gender φ Vrouw RPG experience φ 3 en een half jaar schat ik. Motivation φ Thrush x Snowy is gewoon awesome. Al had ik eerder Ash verwacht x'D. Maar verder heb ik ook wat posts geschreven met hem en een andere kat, en ik moet eerlijk toegeven. Hij post heerlijk en met veel inspi, maar op het einde toch ook wat moeilijk. Dat vind ik al helemaal top, omdat ik mezelf moet uitdiepen. Ik ben ook helemaal verliefd op zijn karakter. En het zal sowieso een awesome nestje worden. Ik wens dus iedereen veel geluk. {En laat de kansen immers in je voordeel zijn. x'D}
Laatst aangepast door .Wolfpaw op di 27 mei 2014 - 19:04; in totaal 10 keer bewerkt |
| | | Denise 842 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 vr 16 mei 2014 - 16:32 | |
| Skywing.X General X.Name: Skykit Future Names: Skypaw - Skywing/bird/feather/wish - Skystar(?) Meaning: Sky; een heel witte vacht, als die van een witte hemel. Wing; het past mooi op het voorvoegsel. Gender: Tom-Cat Rang: Unborn Future Rangs: Kit - Apprentice - Warrior - Deputy(?) - Leader(?) - Med. Cat Apprentice(?) - Med. Cat(?) .X Clan and Bonds X.Clan: ShadowClan Leader: Shrewstar Deputy: Innerghost Med. Cat: Littlestream Med. Cat Apprentice: Frostpaw Mother: Snowynight Father: Thrushdive Sliblings: unknown Other Family: unknown X. Inside .Xnieuwsgierig Skykit is vanaf jong al heel nieuwsgierig, hij zal snel op avontuur willen gaan en word daarom vaak betrapt als hij weer eens het kamp uitsluipt. druk Sky is heel erg druk, hij lijkt nooit moe te worden en houdt van spelen en op avontuur door zijn eindeloze energie. Dit kan hem wel soms in de problemen brengen. aardig Al is hij erg druk, houd hij heel veel van andere katten. Skykit denk dat geen een kat gevaarlijk is en ziet daarvan het tegengestelde als hij een Apprentice is. Als hij Warrior word gaat dit verloren. brommerig Dit komt pas als hij Warrior is, nu hij heeft gezien dat niet iedereen 'aardig' is gaat Sky brommerig worden en houdt hij niet meer van andere katten, alleen zijn familie. X. Outside .Xhttps://2img.net/h/oi61.tinypic.com/9r4ra9.jpg - https://2img.net/h/oi62.tinypic.com/2zdyjrk.jpgX. About Me .XNaam: Denise RPG ervaring: ongeveer 1,5 jaar Motivatie: als eerste vind ik dit een awesome couple <3 ik vind het ook helemaal geweldig van jullie dat er geen kader/postsheet/al die andere dingen verboden is want zo krijgt iedereen en kans! Ik ben nog nooit gekozen voor kitten van een setje dus ik kan niet wachtten op de uitslang ^.^
Laatst aangepast door Stormysoul op do 22 mei 2014 - 8:59; in totaal 5 keer bewerkt |
| | | Aimée 559 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 vr 16 mei 2014 - 23:11 | |
| -Ten eerste ben ik erg blij met jullie besluit- LilackitA little talk{General}
Name LilackitBen dus vernoemt naar een plant
Gender She-catMaar geen echte dame
Sexuality HeteroZeker te weten
Futured Names Lilacpaw Lilacseed
Warrior name meaning Lilac betekend Sering, oftewel een plant met witte bloemen. Seed is als achtervoegsel omdat het erg goed bij haar karakter past.Goed of slecht dan?
Rank KittenZolang als het duurt...
Futured Ranks Apprentice.Dat moet geen probleem worden, toch? Warrior'Dat wordt een ramp Elder. Hopelijk niet te vroeg {Medicine cat apprentice} Don't think so {Medine Cat} Nee...Waarschijnlijk niet {Deputy}Als het sneeuwt in Greenleaf... {Leader} Als egels kunnen vliegen
Parents SnowynightMom! TrushdiveDad!
Siblings Still unknown. Make me crazy, crazy, crazy
Other Family Nog onbekend voor mij
Clanleader ShrewstarOma!
Deputy InnerghostKen haar niet goed
Clan ShadowclanWas je waarschijnlijk al bekend
Futured Clans StarclanNiet te vroeg... Dark Forest Hoop van niet
How I do look{Appearance}
Appearance Een witte kitten die door haar grootte erg opvalt en ook haar oogkleur valt al vlug op, erg donkere ogen zijn het. Haar neusje en kussentjes zijn lichtroze en vallen voor haar gelukkig weer minder om. Ze is half langharig en heeft een erg pluizige staart als kitten. Ondanks haar grote is ze toch erg mooi en wordt ze helaas door veel katten aangebeden. De rest van haar bouw is toch wel slank en ze lijkt soms ook wat te mager, maar dat is maar schijn. Ik haat m'n uiterlijk
Short Wit. Langharig. Donkerblauwe ogen. Slank, bijna mager. Groot. Roze neus. Roze kussentjes.
How I am{Caracter}
Caracter Lilackit is een erg verlegen kitten, die alles aan haar een groot nadeel vindt. Ze verstopt zich altijd in hoekjes van het camp en ligt vaak in elkaar gedoken. Haar witte vacht en grote verafschuwt ze en ze is jaloers op donkerkleurige en vooral kleine kittens. Haar grote is altijd al een probleem geweest , want het zorgt er ook voor dat ze erg onhandig is. Ze valt vaak of doet iets stoms. Als ze iets doet waar ze zich voor schaamt gaat ze vlug liggen en beet zichzelf in de poot, soms tot bloedens toe. Lilackit is niet erg sociaal en gaat moeilijk op andere af, hoewel ze wel graag vrienden wilt. Van vriendengroepjes kan ze een jaloers gevoel krijgen en zich eenzaam voelen. Lilackit leeft in haar eigen wereld waar alles perfect is en denkt daar graag over naar. Ze kan zichzelf prima vermaken en heeft geen vrienden nodig eigenlijk. Ze propt al haar verdriet op en enkel bij erge gevallen verwond ze zichzelf door middel van te bijten of soms zelfs te krabben. Deze zelfverwonding doet ze omdat ze niet wilt opvallen en dat gebeurd zeker als ze gaat huilen of schreeuwen, dus is de verwonding een uitgangspunt voor haar. Ze verbergt de wonden onder haar vacht en likt ze goed schoon in de hoop dat niemand het merkt, maar soms wordt er wel wat van gezegd. Dan liegt ze over het, wat ze dan ook al vlug goed leert. Lilackit is erg vrolijk in zichzelf indien er niks is en kan dan de hele dag met een grote glimlach rondlopen terwijl ze is haar dromenwereld is. Ze is in haar sociaal gedrag da wel niet goed maken met contacten, ze is wel erg vriendelijk en rafelt een gesprek niet zomaar af, wel blijft ze verlegen doen en je moet je best doen om het ijs te breken bij haar. Lilackit vertrouwt wel iedereen omdat niemand haar ooit iets heeft aangedaan in haar ogen en ze geeft iemand niet vlug de schuld van iets. Het stomme is dat ze alles heel goed doorheeft, maar dat ze dit verbergt en dus dommer handelt dan ze is. Nu ken je me dus, wat denk je nu
Likes Fantasie. Haar eigen wereld. Katten met begrip. Iedereen die lief en aardig is. Rust.
Dislikes Vriendenclubjes. Schaamte.(Iets stoms doen dus) Katten met onbegrip. Gemene katten. Drukte. Vrienden. Vijanden hebben. Opvallen. Haar vacht en bouw.
So many things I hate....
Skills
Legend: 0/5. Hoe groter het getal hoe beter.
Hunting 3/5 Beter dan je zal denken
Fighting 2/5 Genoeg voor mij
Running 4/5 Een vluchter
Swimming 0/5 Nooit geleerd
Climbing 5/5 Verstop me graag in de bomen
Social 1/5 Dubbel gevoel over dat
Honesty 2/5 Ik moet wel liegen...
Loyalty 3/5 Gemakkelijk in mijn geval
Kindness 3/5 Het beste gewoon...
Appearance#2{Pictures}
https://2img.net/h/oi60.tinypic.com/zxwj2t.jpg
Meer komt.
The one behind me{Me}
How am I Ik ben Aimée dus, 15 jaar inmiddels en ik rpg inmiddels bijna vier jaar. Ik ben begonnen op Warrior Cats en daar eigenlijk ook geëindigd , aangezien ik enkel op deze rpg zit nog. Mijn posten zijn meestal rond de 200-400 woorden, maar meer of minder kunnen vaak ook. Ik heb als ik ga posten erg veel wilskracht om er wat van te maken, maar ik maak net zo lief vlugge postjes als het moet. Soms kan ik wat inactief zijn en dit meld ik dan niet omdat dit vaak van het ene moment op het andere gebeurd en ik het dus niet zie aankomen. Dit heeft niet erg veel invloed, tenzij er juist in mij afwezigheid veel gebeurd.
Motivation Ik wil al een tijdje een kitten van een nestje bespelen eigenlijk, en deze twee katten ken ik al een beetje van hun posts, vooral Sowynight eigenlijk. Het lijkt me erg leuk om Lilackit te bespelen omdat ze erg op mij lijkt en ze past gewoon goed bij haar moeder. Ze is ook lichtjes gebaseerd op haar moeder, omdat Snowynight een mooi en toch eenvoudig karakter heeft.
En voor de rest ben ik erg slecht in dit motivatie gedoe....
|
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 vr 16 mei 2014 - 23:14 | |
| Bedankt voor alle aanmeldingen tot nu toe <3 Hier ben ik met nieuws. We hebben een deadline gekozen!
De Deadline zal als volgt zijn: Zondag 25 mei om 18:00 <3.
Dat is dus over een week en twee dagen~! |
| | | Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 za 17 mei 2014 - 12:48 | |
| Windbreaker Flowers flutter in the wind it's a beautiful view from here you can see the petals It's simply beautiful! Algemeen>>Naam: Windkit >>Volgende namen: Windpaw, Windbreaker, Windstar?, ??? >>Vorige namen: / >>Reden naam: Wind: vanwege de winderige dag waarop ze geboren is. Breaker: Ze is iemand die altijd rotsvast achter haar besluit staat, en niet snel zal afwijken van haar beslissingen. >>Geslacht: Poes {She-cat} >>Leeftijd: Unborn >>Rang: Kitten >>Volgende rangen: Apprentice, Warrior, Medicine cat apprentice?, Medicine cat?, Deputy?, Leader?, Elder >>Orientation: Bisexual Clan>>Clan: Shadowclan -Best clan ever! >>Leader: Shrewstar -Grandmother! >>Deputy: Innerghost -I think you are nice. >>Medicine cat: Littlestream -You are a really good medicine cat! >>Medicine cat apprentice: Frostpaw -You will be a really good medicine cat!
Familie>>Moeder: Snowynight -Mommy, I love you! >>Vader: Trushdive -Daddy, you are the best warrior ever! >>Siblings: ??? -You are my friends! >>Grootmoeders: Shrewstar & Featherfall -I hope you will tell lots of stories! >>Grootvaders: Wolftail & Shadedash -You are cool! >>Tantes: Saltdale, Struglebug, Runningpaw & Cinnamonpaw -I love you all! >>Ooms: Nightspark, Tallpaw, Lightningpaw, Falconscreech, Timepaw, Shadewolf & Sharppaw -A great, happy family! >>Overige familie: ??? -Everyone else!
Relaties>>Kennissen: Nog geen -I hope I can get to know you better! >>Vrienden: Nog geen -My best fiends! >>Vijanden: Nog geen -I'm not done with you! >>Crush: Nog geen -I love you, I think.. >>Partner: Nog geen -We will stay forever together! >>Kittens: Nog geen -Little cute fluffyballs >>Exen: Nog geen -Don't you love me anymore? >>Mentor: Nog geen -You have to learn me everything! >>Vroegere mentoren: Nog geen -I think you was a good mentor! >>Apprentice(s): Nog geen -I will learn you everything! >>Vorige apprentices: Nog geen -You was a good apprentice! >>Overig: Nog geen -Everyone else!
Uiterlijk>>Vachtkleur: Bruin >>Vachtpatroon: Tabby >>Vachtlengte: Kort >>Oogkleur: Grasgroen >>Bouw: Redelijk groot en breed, maar hoog op haar poten. >>Staartlengte: Normaal >>Littekens: Nog geen >>Extra: Niets >>Beschrijving: Windkit is een redelijk grote, bruine tabby kitten. Ze lijkt sprekend op haar grootvader, Wolftail, maar haar ogen zijn net zo groen als die van haar grootmoeder. Haar grootouders zijn dan ook haar grote idolen, en vooral Shrewstar dan. Daarom is ze trots op haar groene ogen. Haar vacht is redelijk kort en ze staat hoog op haar poten. Ze is ook redelijk breed gebouwd. Ze lijkt eigenlijk meer op een kater dan een poes, maar dat is in bijna alles zo. {Foto} Innerlijk>>Houd van: Haar familie, spelen, dingen ontdekken, haar gelijk >>Houd niet van: Katten die haar bang maken, leugens, haar ongelijkheid >>Is bang van: Bloodclan, spoken, hoogtes, moordenaars, grote onbekende katten >>Sleutelwoorden: Timide, familiaal, koppig, 'mannelijk', overenthousiast >>Beschrijving: Windkit is een heel timide kitten. Ze is bang van zo ongeveer alles. Later zal dit wat minderen, maar nog steeds zal ze niet op haar gemak zijn. Haar grootste angst zijn spoken, waar ze altijd in zal blijven geloven. Daardoor slaapt ze soms niet goed, waardoor ze de volgende dag heel moe is. Als hele kleine kitten heeft ze er nog niet zo veel last van, tot er haar iemand eens een griezelverhaal verteld. In haar kittentijd is Windkit dan ook grotendeels een redelijk normale kitten, die houd van spelen en ontdekken, en bang is van Bloodclan. Ze houd heel erg van haar familie, en zou alles voor hen doen. Ze is dan ook graag bij haar familie, bij haar broertjes en zusjes, en zal niet snel op iemand anders afstappen. Maar als ze dat wel doet, is ze niet verlegen; verre van zelfs. Zodra ze haar angst naar onbekenden overwonnen heeft, zal ze gewoon doen alsof ze elkaar al ene heel leven lang kennen. Verder is Windkit iemand die niet graag haar ongelijkheid toegeeft, en dat dan ook nooit vrijwillig zou doen. Als ze een idee heeft zal ze dat altijd naar voren brengen en uitvoeren, zelfs als het haar uitdrukkelijk verboden word. Als ze iets in haar kopje heeft, kun je haar er onmogelijk vanaf brengen. Ook is Windkit dan wel een poesje, ze doet vaak alsof ze een katertje is. Later zal ze op poezen vallen, en eigenlijk wil ze vaak dat ze geboren was als kater. (jammer genoeg bestaan er voor wilde katten geen geslachtsoperaties c; ) Als iemand haar zegt dat ze ene poes is, en geen kater, zal ze dat hevig ontkennen en er niet naar willen luisteren. Dit zal nooit beteren. Als ze ooit zwanger zou raken, zou dat dan natuurlijk ook een groot probleem zijn, omdat ze niet zal toegeven dat ze zwanger is, zelfs al zegt de medicine cat dat het wél zo is. Misschien dat ze dan zelfs de kittens zou achterlaten in het territorium in de hoop dat ze gevonden worden en door iemand anders opgevoed worden (maar dat zien we dan nog wel c: ) Nog ene klein puntje is dat ze altijd véél te enthousiast is als ze iets hoort; iemand heeft zijn eerste prooi gevangen: Awesome! maar dat kan ook veel verder gaan; Iemand heeft gedronken; Geweldig! Vooral in haar kittentijd zal ze dat vaak doen, later mindert dat steeds meer, maar nog altijd zal ze redelijk vrolijk reageren op normale dingen. Ik>>Naam: >D >>Bijnaam: Bunny, Bunbun, Kuksie, Bunbun, emperor of the rabbits {kies maar ^^) >>Leeftijd: Bijna 14 jaartjes c: >>Geslacht: Poes Vrouwelijk c: >>RPG-ervaring: Ongeveer een jaartje >>Bekendste account(s): Dyingblack & Whitelion >>Andere actieve accounts: Daykit", Goldenpaw*, Dovekit, & Forcepaw, I think c: >>Motivatie: Alle deze coole nestjes cx Ik kan het gewoon niet laten om me aan te melden als leuke accountjes samen een nestje krijgen c: Ik weet dat ik zo goed als nooit gekozen word, maar ik kan het maar proberen. Altijd als ik tijd had/heb probeer ik wat topicjes van Snowy & co te lezen, en te proberen het wat te volgen c: wat niet altijd helemaal lukt x'd Verder heb ik al veel inspiratie voor kleine wind, de poes die geen poes is cx
Laatst aangepast door Daykit" op zo 18 mei 2014 - 15:31; in totaal 3 keer bewerkt |
| | | 456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 za 17 mei 2014 - 15:46 | |
| ''One mischievous little woodpecker Another day, pecking your holes Ruining the woods, tree wrecker The angry old forest god turned your poor beak into a poison knife''
»GENERAL« »Name ♦ Woodkit »Future names ♦ Woodpaw, Woodpecker »Name origin ♦ Van Deadman Wonderland, zijn echte naam is dan Ganta Igarashi. De naam Woodpecker komt van de vogel specht in het engels. »Gender ♦ TOM-cat »Orientatiön ♦ Heterosexual »Rang ♦ Not born »Age ♦ Not born »Season born ♦ Not born »Clan ♦ Shadowclan
»FAMILY« »Mother ♦ Snowynight »Father ♦ Thrushdive »Siblings ♦ ? »Friends ♦ ? »Enemies ♦ ? »Mentor ♦ ?
»CHARACTER« »Personality ♦ {Actief} Woodpecker is een serieuze kater die veel uitdaging zoekt. Hij wil zijn brein constant gebruiken, en wilt dan ook niet verveeld raken. Zijn motivatie om dan ooit apprentice te worden is dan ook groot. Op die manier kan hij uit het kamp opzoek naar meer uitdaging. Het leuke van de natuur is dat er altijd wel weer een nieuwe uitdaging of verandering plaatsvindt. Het blijft nooit hetzelfde. Hij houd ervan om in bekende omgevingen te blijven waar hij zich op zijn gemak voelt. {Koppig} Als kitten is hij al heel snel koppig en wil zijn eigen weg kunnen leiden. In de clan kan hij dat soms niet zo vinden door al die regeltjes. Al hoewel hij nooit wat zou doen om de clan te verraden, sniekt hij soms nog wel uit het kamp. Soms is zijn dwarse karakter een voordeel omdat hij nieuwe dingen uit probeert, maar soms ook een nadeel doordat hij nogal dwars is voor andere katten. {Snel & behendig} Door zijn lenigheid en lichtvoetigheid kan hij snel door de bossen heen rennen. Zelf vind hij het een perfecte manier voor als hij even alleen wil zijn. Bij het jagen geeft hem ook veel voordeel, hij schept er niet graag over op, maar hij kan er wel grapjes over maken. »Like ♦ Nature, challenge, comfort »Dislikes ♦ Know-alls, bullies, leafbare
»LOOKS« »Eyes ♦ Fel geel met een gloed van oranje. »Fur pattern ♦ Vlekken over zijn rug en staart. Zijn poten en onderbuik zijn nog wit, en een deel van zijn bek ook. Dat kan nog een beetje veranderen als hij groeit. »Fur color ♦ Zwart, wit »Scars ♦ None yet »Body ♦ Zijn lichaamsbouw is slank en lenig. Als kitten was hij al aan de slanke kant. Als woodkit geboren word blijkt dat zijn staart gebroken is, waardoor hij voor altijd een knak in zijn staart zal hebben. Als apprentice is hij klein voor zijn leeftijd, maar in korte tijd groeit hij veel en zal weer op hoogte zijn bij de warrior ceremonie. Bij 12 moons is hij op een normale hoogte, maar niet bijzonder groot en dat zal ook niet veranderen. Hij heeft dan de gemiddelde hoogte van een normale Shadowclanclan kater. Door zijn lenigheid kan hij snel en behendig het bos door rennen, wat hij zelf als prettig ervaart. »Picture ♦ - Klik hier!:
»SKILLS & KNOWLEDGE« »Agility ♦ ●●●●o ♦ »Fight ♦ ●●●oo ♦ »Hunt ♦ ●●●oo ♦ »Tast ♦ ●●ooo ♦ »Speed ♦ ●●●●o ♦ »Sight ♦ ●●●oo ♦ »Herbs ♦ ●●ooo ♦ »Social ♦ ●●ooo ♦ »Hearing ♦ ●●●oo ♦
»PERSON BEHIND« »Name ♦ Thessa »Contact ♦ Wolfgaze »RPG experience ♦ Ongeveer 1 jaar en 8 maanden. »Motivation ♦ Al eens eerder had ik een tekening op Deviantart van Snowy x Thrush x Ash gezien en er over gelezen. Nou zag ik dit topic en vond ik het een uitgelegen kans om me daarvoor aan te melden met Woodkit/ pecker. Ik heb misschien niet het hele verhaal gevolgd van Snowy x Thrush, maar desondanks zou ik nog steeds heel graag een kitten ervan willen spelen. De naam Woodpecker komt van de anime Deadman Wonderland. Ik ben daar al heel lang fan van en wilde daarom nog een account (ander is Wretchedegg) die daarmee te maken had, dat is dus Woodpecker. Op die manier kan ik ze ook het best actief houden, en heb ik plezier om met Woodkit te schrijven. Ik heb karakter van Woodpecker in de anime niet overgenomen omdat ik die wat minder leuk vond om te spelen. Veel geluk voor iedereen C;!
Ben slecht in motivaties schrijven xp
''Your nesting holes are all tainted, your food with toxins rife Touch your friends, and they all will die falling at your feet Oh, sad little woodpecker Poisonous tears, shining brightly, as they stream down your cheeks'' |
| | | Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 za 17 mei 2014 - 22:13 | |
| Ik ga me toch niet inschrijven, ik trek me terug ^^ Sorry!
Nouja, alleen maar makkelijker voor jullie om te kiezen :3 |
| | | Bunny 462 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 zo 18 mei 2014 - 15:32 | |
| Mijn aanmelding is af, en ik wel even iedereen vele succes wensen ^^ |
| | | Dieuw 157 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 zo 18 mei 2014 - 21:54 | |
|
∞ Embεrfrσsτ ∞ _________ Undo my sad Undo what hurts so bad Undo my pain Gonna get out, through the rain. ∞ τεη εεrsτε Hallo! Dit is mijn aanmelding voor het nestje van Snowynight x Thrushdive. Al vanaf het eerste moment dat dit koppeltje bestond was het speciaal. Vandaar dat ik wil dit ook een speciale aanmelding wordt. Toen ik las dat jullie een aanmelding wilden op zonder uitgebreide lay-out, had ik een plan. Om het lay-out loze idee wat te versterken ga ik zonder lijstje werken, enkel met tussenkopjes voor de overzichtelijkheid. _________
∞ gεηεrαl Bij de geboorte van deze kitten geeft zijn moeder hem de naam Emberkit, vanwege de warmte die hij afstraalde bij zijn geboorte. De kleine Emberkit wordt geboren in de Shadowclan Nursery, en zal als volgende namen Emberpaw en Emberfrost krijgen. Zijn Warrior-Prefix krijgt hij vanwege zijn ijsblauw ogen. Op het moment is het katertje nog ongeboren, en zodra hij geboren is zal hij natuurlijk de rang Kitten dragen. Vervolgens zal hij één Moon later dan normaal Apprentice worden, door zijn slechte fysieke staat. Hij zal echter wel op 12 Moons Warrior worden, aangezien hij erg hard zal gaan trainen. Of hij het ooit zal schoppen tot Medicine Cat, Deputy of zelf Leader is nog onbekend. Hij is Hetero, en heeft nu natuurlijk nog geen mate, crush of kittens.
∞ rεlατισηs Emberkit wordt geboren als zoon van Snowynight en Thrushdive. Hij houdt veel van zijn ouders, en is ze erg dankbaar. Soms heeft hij echter wel het gevoel dat hij een grote lat voor hen is. Zijn broertjes en zusjes zijn nog onbekend, maar ook van hen houdt hij erg. Toch voelt hij zich soms een beetje buitengesloten. Erg trots is Ember op zijn grootouders, Wolftail en Shrewstar. Ook houdt hij veel van zijn ooms en tantes, van zijn moeders en vaders kant. Momenteel heeft hij nog geen vrienden en vijanden, aangezien hij nog niet is geboren.
∞ αρρrεαηςε Het eerste wat opvalt aan Ember is zijn grootte. Door zijn zwakke immuunsysteem groeit hij erg langzaam, en blijft hij altijd vrij klein. Ook is hij zeker niet sterk gebouwd en ietwat klungelig. Zijn vacht is kort, waardoor hij het sneller koud heeft. Hij heeft twee mooie, ijsblauwe oogjes die altijd vrolijk staan. Erg soepel is hij niet, want hij heeft als hij jong is de kracht niet om het te trainen. Als hij ouder wordt gaat dit wel beter, en wordt hij ook veel sterker. Ember is een mix van Snowynight en Thrusdive. Hij heeft Thrush' vachtlengte, en Snowy's ogen. Ook qua vacht patroon is hij een mix. Hij is een tabby katertje met een wit buikje, witte pootjes en een wit befje. Hij heeft een schattig roze neusje, en pootkussentjes in dezelfde kleur. Plaatje en setje worden later toegevoegd.
∞ ιηsιδε Van zichzelf is Ember een vrolijke, hypere kitten vol energie. Hij is druk, altijd blij en energiek. Hij heeft bijna altijd een brede lach op zijn smoeltje, en zijn vrolijkheid is meestal erg aanstekelijk. Hij kan slecht tegen verdriet, en vermeid wrede dingen. Hij is jong en onervaren, en leeft met het idee dat hem en zijn naasten niets kan overkomen. Ook is hij erg nieuwsgierig, soms iets té nieuwsgierig, en steekt hij graag zijn neus in andermans zaken. Hij schaamt zich niet snel en voelt zich vaak al vrijwel meteen bij iemand op zijn gemak. Dit maakt hem populair onder de Warriors en Queens. De meesten van die vinden hem erg schattig, en bij de kittens is hij populair wegens zijn enthousiasme en aanstekelijke glimlach. Dit zal, helaas voor hem, wel minder worden. Ember heeft namelijk ernstige problemen met zijn gezondheid. Ten eerste heeft hij een erg zwak immuunsysteem. Hij heeft vaak een snotneus, en is erg vatbaar voor ziektes. Hij ligt vaak in de Medicine Cat Den, maar hij kan niet genezen worden. Verder kampt hij ook nog met een vrij erge vorm van Astma. Daardoor heeft hij een slechte conditie, en is hij snel moe. Als hij jong is heeft hij hier niet veel last van, maar naarmate hij ouder wordt begint hij het steeds meer te merken. Als hij Apprentice wordt baalt hij als een stekker, maar hij blijft de vrolijke Ember. Toch heeft hij het er wel moeilijk mee, en dat wordt alleen maar erger. Zijn toestand wordt steeds slechter. Steeds vaker ligt hij in de Medicine Cat Den, en het gaat slecht met zijn trainingen. Hij blijft steeds meer achter op zijn leeftijdsgenootjes, en na een tijdje beginnen de pesterijen. Kleine, vrolijke Ember wordt steeds stiller en in zichzelf gekeerd. Dit maakt zijn situatie er niet beter op, slechter zelfs. Hij baalt erg, en vraagt zich af waaraan hij dit verdient heeft. Uiteindelijk besluit hij dat het genoeg is. Hij komt voor zichzelf op, en begint harder te trainen dan ooit tevoren. Dit maakt heem veel sterker, fysiek en mentaal. Hij groeit, en het gaat steeds beter met zijn aandoeningen. Als de pesters merken dat het beter met hem gaat stoppen ze met pesten. Sommige ontwikkelen zelfs respect voor hem. Uiteindelijk, als Ember 12 Moons is, wordt hij Warrior en ontvangt hij de naam Emberfrost. Hij heeft er kei en kei hard voor gewerkt, en is erg trots op zichzelf. Wel blijft hij trainen. Hij wilt tenslotte niet weer in zo'n dip terecht komen. Dit verdient veel respect van zijn Clangenoten. Wel blijft hij vrolijk en energiek, net als vroeger. Hoe hij verder wordt wil ik liever in de RPG zien.
∞ sκιlls Door al zijn aandoeningen is Ember fysiek erg zwak, zeker als kitten. Hij is op zich wel snel, maar hij host het niet vol door zijn conditie. Hij is niet groot, en zeker niet sterk. Zijn reukvermogen is ook niet de beste, door zijn vrijwel altijd verstopte neus. Zijn zicht is vrij gemiddeld, net als zijn gehoor. Sociaal is Ember wel erg goed. Hij kan goed aanvoelen wanneer iemand behoefte heeft aan troost, of juist niet. Ook is hij goed gebekt en maakt hij snel vrienden. Hij schaamt zich niet en is erg nieuwsgierig. Als Ember ouder wordt gaat hij fysiek erg vooruit. Zijn zintuigen blijven hetzelfde, maar hij wordt wel sneller en een beetje sterker. Ook kan hij normaal goed jagen en klimmen. _________
∞ βεhιηδ Ik ben dus Dieuw, ik ben momenteel 12 jaar oud en wordt op 6 Juli al 13. Ik ben toen ik 9 was begonnen met RPG'en, maar ik ben er pas sinds mijn elfde/twaalfde echt serieus mee bezig. Ik denk dat mijn bekendste accounts op het moment Cherrypaw. & Rushleap zijn, en je kan me ook altijd op hen bereiken. Verder heb ik momenteel ook nog .Sorrowkit, Glacialvoice en Drizzlecave onder mijn hoede, en staan er nog een paar accountjes op de Account-Markt. Waarom wil ik zo graag gekozen worden met Ember? Ten eerste moet ik zeggen dat ik dit koppel vanaf het begin af aan al heb gestalkt. Ik heb bijna alle topics van Snowy, Thrush, Ash & Fawn gelezen, en was meteen fan van ze. Ook zijn er de laatste tijd zo veel awesome nestjes. Telkens wilde ik me wel aanmelden, maar toch hield ik me in. Tot nu. Ik bedoel, hoe zou ik me hier niet aan kunnen melden? Ook loop ik al een tijdje rond met Ember in mijn kop. Hij is best bijzonder voor me, aangezien ik hem op mijn zusje heb gebaseerd. Zij is geboren met een allergie voor koeienmelk en eieren, en een zware vorm van astma. Daar zit ze soms erg mee, maar ik heb echt respect voor haar, aangezien ze altijd zo vrolijk en enthousiast is. Ember heeft me echt geholpen om haar beter te begrijpen, en ik heb nu best wel spijt van al de keren dat ik jaloers op haar was.. Daarom is Ember dus erg speciaal voor me, en ik hoop echt dat hij gekozen word. Bedankt voor het lezen, en veel succes iedereen~!
|
| | | Lis 581 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 di 20 mei 2014 - 21:03 | |
| General Naam: Nightkit Toekomstige namen: Nightpaw - Nightdive - Nightstar (?) Betekenis: Night → Vanwege zijn helderblauwe ogen, die als het ware licht geven in de nacht. Ook vanwege het achtervoegsel van Snowynight. Dive → Hij houdt van zwemmen, en zo draagt hij ook wat mee van zijn vader. Leeftijd: Nog niet geboren Geslacht: Kater Ouders: Snowynight x Trushdive Clan: ShadowClan Rang: Nog niet geboren
Uiterlijk Nightkit is een bruin tabby katertje, met witte vlekken. Zijn borst, buik, poten en kop zijn allemaal gedeeltelijk wit. Zijn ogen zijn helderblauw. Qua bouw is Night vrij smal, voor een ShadowClan kater. Zijn poten zijn niet al te lang, wat dus betekend dat hij niet de grootste is. Hij is erg slank, en is niet zo zeer gespierd. http://500px.com/photo/53402156/yellow-eyes-by-yaroslav-kuryanovich?from=user_favorites&user_id=5094894 (ogen moeten nog blauw) http://500px.com/photo/64313429/i'm-going-fishing!-by-jenny-haritou?from=user_favorites&user_id=5094894 (ogen moeten nog blauw) http://500px.com/photo/36897792/the-origin-by-seiji-mamiya?from=user_favorites&user_id=5094894
Innerlijk Nightkit is meestal wel erg vrolijk. Hij probeert zo stoer mogelijk over te komen bij de anderen, en is ook erg trots op zichzelf. Soms is hij wat lui, maar dat komt ook omdat hij met het minste dat hij bereikt al blij is. Hij is dus vrij onverantwoordelijk, en zich nog niet echt bewust van de belangen rondom hem. Nightpaw begint in zijn Apprentice tijd de eerste verschijnselen te tonen van verliefdheid. Echter beseft hij dat hij niet op het vrouwelijke geslacht valt, maar op het mannelijke. Hij houdt het echter nog even voor zichzelf, en uit wanhoop probeert hij het te verdringen door met poezen te flirten. Toch gaat hij uiteindelijk met zijn ouders praten over zijn 'probleem', en dumpt alle meiden. Toch behoudt hij nog veel vriendinnen, omdat hij tot de vaststelling komt dat ze dol zijn op bi's. De rest wordt allemaal uitgewerkt in de RPG.
Ikzelf Naam: Lis Leeftijd: 13.5 jaar RPG-ervaring: Mijn eerste account (Twilightmoon) is hier 1 jaar en 11 maanden geleden geregistreerd, dus het zal ongeveer 1.5 jaar zijn. Motivatie: Al van toen ik hier nog maar net écht in de RPG was, vond ik Snowypaw en Trushpaw al leuk! Ik heb ook een aantal topic gevolgd van Snowy, Trush en Ash van toen ze al warriors waren. Ze hebben best een boeiend leven, en het zou me een eer zijn om daar deel van uit te maken! Dit lijkt voor mij echt een enorme kans omdat ik het gewoon een geweldig koppel vind, en ook jullie, Babs en Nath, zijn super leuke spelers! <3
Aanmelding is zo ongeveer af (:
Laatst aangepast door Frostpaw. op za 24 mei 2014 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 wo 21 mei 2014 - 12:53 | |
| Bedankt voor alle super aanmeldingen tot nu toe mensjes <3 Denk eraan, jullie hebben nog minder dan een week om het af te maken~! |
| | | | Onderwerp: Re: {Ƙιттєηѕ} Ƭняυѕнɗινє x Sησωуηιgнт <3 | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |