|
|
| |
Mattijn 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week do 15 mei 2014 - 13:26 | |
| - Tallpaw schreef:
- Dat is het 'm nou juist xD Naar mijn idee zouden die topics niet moeten kunnen bestaan, aangezien er in zulke drukke clans als hier, altijd wel iemand in de buurt is die het kan horen~ Maar nogmaals, gewoon een uitgetypt idee wat nog lang niet af is, met jullie help kan het misschien iets worden wat we allemaal leuk vinden :'D
Eigenlijk vind ik de open topics veel leuker maar bijna niemand reageert daar op. |
| | | Lianne 131 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week do 15 mei 2014 - 17:19 | |
| Ik vind het een goed idee Er kunnen inderdaad wel wat dingetjes verandert worden, zoals Honeydew's idee van die stamp 'Verhaallijn: please don't disturb'. Geldt niet alleen voor Prelude Of Darkness of zo iets maar ook gewoon je eigen verhaallijntje neem ik aan? Er zullen vast wel topics zijn die echt wel open kunnen voor andere, toch? |
| | | ☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week do 15 mei 2014 - 17:20 | |
| Dat is waar, maar nu de anderen het zo zeggen valt daar ook wel wat voor te zeggen ^^ Ik denk dat ikzelf eerst maar ga proberen zoveel mogelijk van mijn eigen topics opener te krijgen want dat bleek ik al lastig genoeg te vinden xD |
| | | Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week do 15 mei 2014 - 19:00 | |
| Als sommige mensen een week te veel vinden, kunnen we ook 1 keer in de maand/week (Of meer >3) Een open topic dag Maken? Later kunnen we het altijd nog meer maken, maar gewoon als beginnetje. ^^ |
| | | Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week do 15 mei 2014 - 19:01 | |
| |
| | | Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week do 15 mei 2014 - 19:18 | |
| Ik denk eigenlijk dat een dag dan weer te kort is. Dan kan je naar mijn gevoel beter drie dagen of iets in die richting doen (': |
| | | | Onderwerp: Re: [Idee] Open Topic Week | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |
|