mijn paint groepstekening!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
~Shinypaw
Member
mijn paint groepstekening! DPKsfdL
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 17:03

ik heb een groepstekening gemaakt met een paar fankatten uit de RuïneClan: mijn paint groepstekening! Runeclan

De katten (met rang) van links naar rechts: op de grond: Bloempoot (leerling), Stormblad (medicijnkat), Langklauw (commandant), Sneeuwstorm (krijger/moederkat)
Op de steen: Spitsster (leider)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw~
Member
143

CAT'S PROFILE
Lionpaw~
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 18:23

Ik vind m best wel knap gedaan! n.n
~Shinypaw
Member
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 18:28

ik heb er heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang over gedaan, ik weet alleen niet hoelang...

één tip voor het maken van tekeningen op paint: teken eerst met één kleur de omtrek en zorg ervoor dat die kleur geselecteerd blijft, klik dan met de rechtermuisknop op de kleur die de omtrek moet worden (wel eerst pipetje selecteren anders werkt het niet!) klik dan op de gum en dan met de rechtermuisknop in gedrukt over de tekening gaan en voila! alles van de geselecteerde kleur word een andere kleur!
Xana
Member
199

CAT'S PROFILE
Xana
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 4 maa 2011 - 23:02

Prachtig! Ook die nét iets donkerdere lijnen langs de katten, gewoon echt fab!
Spitsster is de mooiste kat -hé, vind ik Razz-
~Shinypaw
Member
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 16:36

de Engelse namen vind ik toch wat leuker: Bigstar, Flowerpaw, Stormleaf, Longclaw, Snowstorm.

ik ga, denk ik, ook een tekening van de hele Clan maken. Dat word zeker weten erg lang tekenen...
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 16:52

Super leuk gedaan! :3

Met een tablet, of muis?
En wel vet dat jij dat kunt op Paint, ik bak er niks van 8D
~Shinypaw
Member
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 17:35

ik teken 100% met mijn muis. (muis: *piept*)

heb al nieuwe naam: Steelfur/Staalvacht.

Laatst aangepast door Shinykit op do 10 maa 2011 - 18:14; in totaal 2 keer bewerkt
Night
Member
846

CAT'S PROFILE
Night
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 18:57

HOE EPIC! =D
~Shinypaw
Member
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 19:10

PREVIEW:
Spoiler:

van links naar rechts: Blackface, Whiteheart, Snowstorm & Bluekit, Steelfur.
Honeybee
Member
25

CAT'S PROFILE
Rank:
Honeybee
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 19:28

HOW CUTE!
~Shinypaw
Member
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 19:29

man, calico katten tekenen is moeilijk!
Littlewish
Member
Maaike
1518
Actief

CAT'S PROFILE
Littlewish
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimedo 10 maa 2011 - 19:32

Knap gedaan zeg, je hebt er echt talent voor!
Ik vind vooral Snowstorm en Bluekit schattig zo samen. xd
Whiteheart's kop en ogen vind ik niet kloppen in verhouding met zijn lichaam, die is ietwat te groot. Maar, verder is het echt heel goed gedaan. Ga zo door! Very Happy
~Shinypaw
Member
178

CAT'S PROFILE
~Shinypaw
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 7:03

2e prieview:
Spoiler:
Quickfur
StarClan
67

CAT'S PROFILE
Quickfur
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 19:28

*vloekt even* Redclaw, een kat die ik aan het teken was is mislukt Sad Razz! Nu moet ik hem helemaal overnieuw tekenen Sad...
Owlfrost
StarClan
Soof
477

CAT'S PROFILE
Owlfrost
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimevr 11 maa 2011 - 20:01

Super knap! Ik zou het niet kunnen..
Quickfur
StarClan
67

CAT'S PROFILE
Quickfur
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 5:44

ik denk niet dat ik de hele clan erop ga zetten, te veel werk. Maar er zijn wel al minstens 10 katten.

SCREENSHOT: (pas op, gigantish plaatje Razz)
Spoiler:
Sunpelt
Member
Moontje ;)
438

CAT'S PROFILE
Sunpelt
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 10:46

Ziet er goed uit ^^
mag ik vragen, doe je het met de muis of tekentabled?
Quickfur
StarClan
67

CAT'S PROFILE
Quickfur
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 11:43

muis (had ik al eerder gezegd)...

/me is boos op broertje omdat hij computerheeft uitgezet en daardoor tekening verpest is...

ik was in codestemming -> Gast haat Quickfurs broertje X3

Laatst aangepast door Quickfur op zo 13 maa 2011 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
Xana
Member
199

CAT'S PROFILE
Xana
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:50

Xana?

Nog steeds super mooi!♥
Brokenstar
StarClan
216

CAT'S PROFILE
Brokenstar
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitimeza 12 maa 2011 - 19:53

Heel leuk gemaakt! Echt knap dat je dat met paint kwam, ik ben maybe pro in Adobe Flash en Photoshop, maar snap echt niks van paint xD
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: mijn paint groepstekening!   mijn paint groepstekening! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: