You can't hold me! {OPEN}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scorpionpaw
Member
You can't hold me! {OPEN} DPKsfdL
Daan.
9
Actief

CAT'S PROFILE
Scorpionpaw
BerichtOnderwerp: You can't hold me! {OPEN}   You can't hold me! {OPEN} Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 20:16

De jonge RiverClan kater liep met redelijk grote passen door het territorium heen. Een lage grom verliet zijn bek toen hij voor de zoveelste keer achter een bosje bleef hangen met zijn lange, zwarte vacht. Scorpionpaw vernauwde zijn ogen en trippelde toen weer snel verder. Hij stond niet echt bekend als een van de vriendelijkste katten, maar hij was eerder wat stil en bleef liever op de achtergrond. En mocht je dan een gesprek met hem hebben, dan was deze kater altijd erg bot en snauwerig. Zijn goudkleurige ogen stonden een tikkeltje duister, gezien de kater niet bepaald in een goede bui was vandaag. Hij had een tweetal muizen gevangen, maar voor de rest was hij nutteloos geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: You can't hold me! {OPEN}   You can't hold me! {OPEN} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 11:06

Met grote ogen keek ze recht in het bijna helder water en zag zo nu en dan een paar zilveren visjes wegschieten voor haar schaduw. Hoe vingen katten die ooit? De calico Apprentice liet haar witte voorpootje voor een moment in het water zakken, maar geschrokken trok ze deze weer terug toen de kou door haar pootje heen schoot. Brr, nee, liever in een wat warmer seizoen. Snel stond ze weer op en hopte een overblijfsel van sneeuw heen. Niet lang hierna zou ze met de Clan moeten verhuizen, daar had ze wel eens Nursery verhalen over gehoord, maar.. hoe gingen ze dat doen en wanneer mochten ze weer terug naar huis? Zou WindClan het niet bedreigend vinden als de hele Clan plots op de vlakten tegenover hun gebied zou zitten? Helemaal in haar gedachten verzonken botste ze plots tegen iemand aan en viel bijna achterover. "Oh! Sorry." Antwoordde ze snel en keek schuldig naar de zwarte Apprentice.

OOC; May I? :3
Scorpionpaw
Member
Daan.
9
Actief

CAT'S PROFILE
Scorpionpaw
BerichtOnderwerp: Re: You can't hold me! {OPEN}   You can't hold me! {OPEN} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 12:31

De nacht zwarte kater spotte een klein vogeltje wat tussen de resten van de sneeuw zocht naar voedsel. Hij zakte meteen in de jachthouding en besloop het diertje geruisloos. Scorpionpaw maakte zich klaar voor de sprong, maar opeens werd hij overgelopen door 't een of ander. Een geschrokken blaas verliet zijn mond en hij zette zijn haren overeind. Het vogeltje keek geschrokken op en fladderde snel weg. "Oh! Sorry." miauwde de calico apprentice die hem over had gelopen: Quietpaw als hij het goed had. De kater bromde iets wat onverstaanbaar was, maar niet bepaald erg vriendelijk klonk. Hij richtte zijn blik op de lucht en zag dat het vogeltje al ver was, en in de richting van WindClan territorium vloog. Hij richtte zijn blik nu op de andere apprentice, iet wat verveeld en geïrriteerd.
Quietpace
Member
Soof Bender<3
614
Actief

CAT'S PROFILE
Quietpace
BerichtOnderwerp: Re: You can't hold me! {OPEN}   You can't hold me! {OPEN} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 16:18

Pas nadat ze haar excuusje had gemompeld, merkte ze het gefladder van een vogel op en begon zich direct nog schuldiger te voelen. Ze had iemands jacht verpest, maar natuurlijk. Een wat geïrriteerd gebrom kwam voort uit de kater en een schokje van angst schoot door haar lijfje heen. Natuurlijk zou niemand daar blij mee zijn.. "Het.. spijt me echt, sorry." Nerveus beet ze op haar lip en liet haar voorpootje over het groene gras gaan. Straks zou hij voor altijd boos op haar blijven en ze wilde liever geen ruzie met haar Clangenoten.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You can't hold me! {OPEN}   You can't hold me! {OPEN} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: