| [Storyline] The wrong road will bring me somewhere | |
|
30 Actief
| |
| Onderwerp: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere wo 7 mei 2014 - 19:20 | |
| Lastpaw is een apprentice van bijna 8 moons. Ze heeft nog geen mentor en zit in de ShadowClan. Maar ik heb al wat voor haar verzonnen. De titel zegt het al,Last zal het verkeerde pad opgaan omdat ze al haar familie is verloren,haar zusje,moeder,vader. Ze weet niet of ze nog andere familie heeft en is best depressief.
But,hier volgt de storyline...
- Story:
Lastkit werd geboren,zij en haar zusje waren de enigste die overleefde. Haar moeder dacht dat zij de laatste kitten was en daarom kreeg ze de naam Lastkit. Zodra Lastkit haar 6 moons bereikte werd ze apprentice,helaas kreeg ze geen mentor. Een maand later stierf haar moeder en haar zusje stierf aantal dagen later omdat ze aangevallen was door een havik maar losgelaten werd. Lastpaw raakte in een depressie en begon katten te negeren of af te snauwen. Lastpaw is erg depressief en begint haar eigen weg te gaan. Lastpaw begint zich van alles en iedereen te afzonderen. De eenigste die ze nog een blik waar keurt en mee praat is haar beste vriendin. Als Lastpaw op een dag wegglipt volgt de vriendin van haar haar. Lastpaw merkt niks en gaat richting de twolegplace waar Lastpaw begint te rennen. De vriendin raakt Lastpaw uit het oog en gaat terug. De vriendin wacht haar op en zodra Lastpaw erg laat terug keert ondervraagt ze haar. Lastpaw ontwijkt grotendeels de vragen en word bang,wat zou er gebeuren als iemand erachter komt? Achter haar geheim?
Okay,het is niet echt erg makkelijk te begrijpen maar doordat Lastpaw depressief is gaat ze op een dag naar de twoleg place waar ze een BloodClanner tegen komt. De kater verleid haar en Lastpaw valt na een tijdje als een blok voor de kater. Maar wat ze niet weet is dat ze gebruikt word. Ondertussen begint haar beste vriendin te merken dat Lastpaw veel vaker het camp uit glipt in plaats van dat ze haar taken doet. Stilaan zal Lastpaw's beste vriendin er achter komen.
Wat zoek ik?: -BloodClan kater die haar verleidt. -De beste vriendin van Lastpaw,ze zit in de ShadowClan! -Eventueel gewoon Topic's en vrienden. -Misschien ook nog een beste vriend die een crush op haar heeft?
Dat was het momenteel c: |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere wo 7 mei 2014 - 19:26 | |
| Badum ik wil Petalpaw aanmelden als beste vriendin! Moet ik een lijstje invullen ofzo? Dit past eigenlijk ook wel deels bij een vl die ik voor Petal in m'n hoofd heb dus zou mooi uitkomen ook! ^^ Als je de vl wil weten moet je t ff zeggen dan stuur ik wel n pm. |
|
| |
30 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere wo 7 mei 2014 - 19:27 | |
| Ja een lijstje lijkt me wel handig,en de vl die je in gedachten had wil ik wel horen c: |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere wo 7 mei 2014 - 19:34 | |
| .:About Petal:. Name: Petalpaw Gender: Female Age: 8 moons Familie: Sister Thistlepaw Inside: Als kitten was Petal het tegenovergestelde van een ShC kat. Ze was altijd heel vrolijk en vriendelijk en kon het met ook echt iedereen goed vinden. Zodra ze apprentice werd leerde ze meer over de wereld en hoe hard deze kon zijn. Ze werd dus ook iets serieuzer en iets meer ShC-achtig. Als warrior is ze meer een typische ShC kat en is alleen nog maar vrolijk en vriendelijk tegen haar familie en vrienden. Outside: Een middellang harige seal point met helder blauwe ogen.
.:About me:. Name: Anouk Age: 15 years Gender: Female RPG experience: 1 year Motivation: Zoals ik al eerder zei: Dit past eigenlijk ook wel deels bij een vl die ik voor Petal in m'n hoofd heb dus zou mooi uitkomen ook! Omdat Petal meer vrienden nodig heeft en het met iedereen goed kon vinden als kit zou ze ook prima de bestie van Last kunnen zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------- Even iets anders: wat word Lastpaw's warrior naam? |
|
| |
12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere wo 7 mei 2014 - 21:57 | |
| Hier komt een aanmelding voor de bloodclan kater! |
|
| |
Hanna (2) 315 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere do 8 mei 2014 - 9:27 | |
| Misschien een topic (+ misschien vrienden)? |
|
| |
Niemand 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere do 8 mei 2014 - 17:12 | |
| Name: Bloodfang Age: 26 moons Clan: Bloodclan Gender: Kater Role: De verlijdende kater Motivation: Ik wil graag beginnen met een topicje.. Dit is dus een kansje voor me! :3 Inside: Houd van kattinetjes versieren. Is erg goed daarin. Verder kan hij slecht of goed zijn. Outside: Zwart met witte grote kater.
|
|
| |
Dani 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere do 8 mei 2014 - 22:53 | |
| Ik wil Burnedpaw wel aanmelden. Een Lijstje komt. Ik meld me aan omdat Burnedpaw zelf ook in een depressie zit op het moment.(Reden staat in lijstje die komt.) En het lijkt me leuk dat ze toch een vriendin heeft, en dat ze depressiever als ze mekrt dat haar vriendin ook niet blij is.
KOMT LIJSTJE. |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 107 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere vr 9 mei 2014 - 19:29 | |
| een topicje Last x False? :3 |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere zo 11 mei 2014 - 17:13 | |
| Ik wil even melden dat je nog tijd hebt om aan te melden tegen volgende week vrijdag 16/5/14 Dan zal het sluiten en als alles goed is krijg je ofwel die vrijdag de uitslag te horen,anders zaterdag of zondag c: |
|
| |
Anouk 186 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere ma 19 mei 2014 - 18:30 | |
| Gaat dit nog door? Zo ja wanneer gaat er dan worden gekozen? De deadline is al lang geweest en gisteren zou de uitslag er moeten zijn... |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere | |
| |
|
| |
|