[Storyline] The wrong road will bring me somewhere

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lastpaw
Member
[Storyline] The wrong road will bring me somewhere DPKsfdL
30
Actief

CAT'S PROFILE
Lastpaw
BerichtOnderwerp: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:20

Lastpaw is een apprentice van bijna 8 moons. Ze heeft nog geen mentor en zit in de ShadowClan. Maar ik heb al wat voor haar verzonnen. De titel zegt het al,Last zal het verkeerde pad opgaan omdat ze al haar familie is verloren,haar zusje,moeder,vader. Ze weet niet of ze nog andere familie heeft en is best depressief.

But,hier volgt de storyline...
Story:

Okay,het is niet echt erg makkelijk te begrijpen maar doordat Lastpaw depressief is gaat ze op een dag naar de twoleg place waar ze een BloodClanner tegen komt. De kater verleid haar en Lastpaw valt na een tijdje als een blok voor de kater. Maar wat ze niet weet is dat ze gebruikt word. Ondertussen begint haar beste vriendin te merken dat Lastpaw veel vaker het camp uit glipt in plaats van dat ze haar taken doet. Stilaan zal Lastpaw's beste vriendin er achter komen.

Wat zoek ik?:
-BloodClan kater die haar verleidt.
-De beste vriendin van Lastpaw,ze zit in de ShadowClan!
-Eventueel gewoon Topic's en vrienden.
-Misschien ook nog een beste vriend die een crush op haar heeft?

Dat was het momenteel c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:26

Badum ik wil Petalpaw aanmelden als beste vriendin!
Moet ik een lijstje invullen ofzo?
Dit past eigenlijk ook wel deels bij een vl die ik voor Petal in m'n hoofd heb dus zou mooi uitkomen ook!
^^ Als je de vl wil weten moet je t ff zeggen dan stuur ik wel n pm.
Lastpaw
Member
30
Actief

CAT'S PROFILE
Lastpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:27

Ja een lijstje lijkt me wel handig,en de vl die je in gedachten had wil ik wel horen c:
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 19:34

.:About Petal:.
Name: Petalpaw
Familie: Sister Thistlepaw
Inside: Als kitten was Petal het tegenovergestelde van een ShC kat. Ze was altijd heel vrolijk en vriendelijk en kon het met ook echt iedereen goed vinden. Zodra ze apprentice werd leerde ze meer over de wereld en hoe hard deze kon zijn. Ze werd dus ook iets serieuzer en iets meer ShC-achtig. Als warrior is ze meer een typische ShC kat en is alleen nog maar vrolijk en vriendelijk tegen haar familie en vrienden.
Outside: Een middellang harige seal point met helder blauwe ogen.

.:About me:.
Name: Anouk
RPG experience: 1 year
Motivation: Zoals ik al eerder zei: Dit past eigenlijk ook wel deels bij een vl die ik voor Petal in m'n hoofd heb dus zou mooi uitkomen ook! Omdat Petal meer vrienden nodig heeft en het met iedereen goed kon vinden als kit zou ze ook prima de bestie van Last kunnen zijn.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Even iets anders: wat word Lastpaw's warrior naam?
Vapor
Member
12
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 21:57

Hier komt een aanmelding voor de bloodclan kater!
Icepaw
Member
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 9:27

Misschien een topic (+ misschien vrienden)?
Bloodwhisper
Member
Niemand
60
Actief

CAT'S PROFILE
Bloodwhisper
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 17:12

Name: Bloodfang
Clan: Bloodclan
Role: De verlijdende kater
Motivation: Ik wil graag beginnen met een topicje.. Dit is dus een kansje voor me! :3
Inside: Houd van kattinetjes versieren. Is erg goed daarin. Verder kan hij slecht of goed zijn.
Outside: Zwart met witte grote kater.

Petalrose
Member
Dani
41
Actief

CAT'S PROFILE
Petalrose
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 22:53

Ik wil Burnedpaw wel aanmelden.
Een Lijstje komt.
Ik meld me aan omdat Burnedpaw zelf ook in een depressie zit op het moment.(Reden staat in lijstje die komt.)
En het lijkt me leuk dat ze toch een vriendin heeft, en dat ze depressiever als ze mekrt dat haar vriendin ook niet blij is.

KOMT LIJSTJE.
Falsefaith
Member
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!')
107
Actief

CAT'S PROFILE
Falsefaith
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 19:29

een topicje Last x False? :3
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimezo 11 mei 2014 - 17:13

Ik wil even melden dat je nog tijd hebt om aan te melden tegen volgende week vrijdag 16/5/14 Dan zal het sluiten en als alles goed is krijg je ofwel die vrijdag de uitslag te horen,anders zaterdag of zondag c:
Petalstorm
Member
Anouk
186
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Petalstorm
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitimema 19 mei 2014 - 18:30

Gaat dit nog door? Zo ja wanneer gaat er dan worden gekozen? De deadline is al lang geweest en gisteren zou de uitslag er moeten zijn...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [Storyline] The wrong road will bring me somewhere   [Storyline] The wrong road will bring me somewhere Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: