[GZ] Fi Fy Fo Fum †

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Fi Fy Fo Fum †

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snowbird
Dark forest
[GZ] Fi Fy Fo Fum † DPKsfdL
Lianne
230
Actief
Disconnect and self-destruct
One bullet at a time
What's your rush, now?
Everyone will have his day to die

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 13:10

Gegroet Gast!

Ik ga het kort houden, ik zoek een moordenaar voor Cinderfall! Ik kon even niet een originele manier bedenken waarop hij om het leven komt en een NPC zoals een das of een vos werd het gewoon niet. Maar het word tijd dat hij zich bij StarClan voegt (: Klik hier om naar zijn profiel te gaan zodat je kan zien hoe hij er uit ziet, leeftijd etc. Hij is dan wel oud maar hij is erg verzwakt.

Er is eigenlijk maar één eis en dat is dat je het een beetje interessant maakt. Dus niet meteen dat je op Cinderfall afloopt, hatsjikidee en hij is dood. Misschien is het ook leuk om een gegronde reden te bedenken waarom jouw kat nou precies mijn Cinderfall om het leven brengt.

Code:
[b]Naam:[/b]
[b]Naam account:[/b]
[b]Jouw motivatie:[/b]
[b]Motivatie van je kat:[/b]

Thank you and good night B(
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyingblack
StarClan
Bunny~
1451
Actief

CAT'S PROFILE
Dyingblack
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 13:46

Naam: Bunny
Naam account: Whitelion
Jouw motivatie: Ik wil Whitelion nog ene dood op zijn geweten laten hebben, en zorgen dat Windclan ook nog es problemen krijgt met Riverclan >D Misschien kunnen ze 'm dan wel es straffen, maar das juist het leuke~
Motivatie van je kat: Ten eerste is Whitelion een erg gewelddadige kat, die elke kans aanneemt om op de territoriums van andere clans te gaan en zovele mogelijk katten uit te roeien. Hij wil dat Windclan oppermachtig word, en doet zijn best om te tonen dat hij de enige is die ene oppermachtige Windclan zou kunnen leiden. Ook zal het zeker geen snelle dood worden. Whitelion is er goed in om eerst een hele tijd te spelen met zijn prooi, om vervolgens héél langzaam hem te vermoorden. Hij laat zijn slachtoffer niet alleen lichamelijk leiden, maar ook geestelijk.
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 15:48

Naam: Rebecca
Naam account: Otterflight
Jouw motivatie: Meer haat en nijd zaaien tussen RC en SC. Otterflight heeft al een Apprentice verwond, een warrior doden zal nog meer stof doen opwaaien (:
Motivatie van je kat: Otterflight is aan het veranderen, van de eerst zo lieve en aardige poes is bijna niks meer over na haar tweede moord. Ze veranderd langzaam maar zeker in een echte kille moordenaar.
Hedgepaw
Member
Loortje
21

CAT'S PROFILE
Hedgepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 15:56

Naam: Lore
Naam account: Comettail (Shadowclan)
Jouw motivatie: Comettail/Hellfire meer een moordenaar maken. Comettail heeft Dis, een persoonlijkheid stoornis. (klik) Zijn alter-ego heet Hellfire, een kille, moordlustige kat. Voor een mini verhalenlijntje met een andere kat, loopt het uit de hand voor Comettail.
Motivatie van je kat: Hellfire komt steeds vaker naar boven, en sinds hij lak heeft aan de regels, gaat en staat hij waar hij wilt. Hij is sterk, gewelddadig, en dol op bloed. Na een tijdje, als Comettail weer zichzelf is, herinnert hij zich niks meer, maar zal het bloed op zijn poten ontdekken. Later doet hij alsof er niks aan de hand is, met een schuldgevoel op zich. (Nog veel later loopt het echt uit de hand en zal hij uit de clan stappen.)
Mazelock
Member
[GZ] Fi Fy Fo Fum † FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 17:43

Naam:: Bo2
Naam account:: Mazelock
Jouw motivatie:: Well, ik heb eigenlijk een beetje de familie Lost x Cinder zitten stalken, gewoon, wat oppervlakkig, maar niet echt uitgesproken. Ik vond ze wel leuk enzovoort. Vooral met het idee dat Apple uit de clan is gestapt en dat Lost zich bij BC heeft gevoegd vind ik leuk. Ik moest meteen aan een motief denken toen ik zag dat je iemand zocht die hem moest vermoorden. Well, de rest zie je hieronder xD
Motivatie van je kat:: Eerst en vooral is Maze een verraderlijke kattin. Ze manipuleert en praat katten naar de mond toe. Ze is enkel op macht berust en zal hier alles voor doen. Nu zat ik dus te denken dat ze handlangers nodig heeft, non? Ze gaat katten uitkiezen -zoals Willowpaw, Ternpaw, Flowpaw, Graverobber, noem maar op- die ze gemakkelijk in haar klauw kan krijgen en kan gaan gebruiken. Natuurlijk zal ze dit niet meteen doen en zal ze uit haar fouten moeten leren. Het idee was dat ze Cinder aanziet voor een gemakkelijk iemand die ze dus voor een plan kan gebruiken. Ze zal hem aanspreken, meenemen buiten het kamp, en hem een voorstel doen -ik zie nog wel wat dat voorstel is in de RPG-. Uiteindelijk zal ze dan haar plan blootstellen aan Cinder als hij toegeeft en zeggen wat hij moet doen. Hij protesteert en het eindigt in een gevecht waar Maze bij wint door haar koppie te gebruiken.
Ik zie nog hoe alles mooi op zijn plaats zou vallen, omdat merendeels bepaald wordt door de RPG ^^
Coralwater
StarClan
Nynketjeeeeh
62
Actief

CAT'S PROFILE
Coralwater
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:01

Code:
Naam: Nynke
Naam account: Bloodwhisper
Jouw motivatie: Ik vind dat Bloodwhisper iets gewelddadigs moet doen. Ze is namelijk een Youg one van de BloedClan.
Motivatie van je kat: Bloodwhisper vind het leuk om katten te doden. Het liefst een clankat want daar kan ze nog mee vechten. Met een kittypet niet. Die rennen gewoon weg of staan verstijfd van angst.

Laatst aangepast door Coralwater op za 10 mei 2014 - 9:51; in totaal 1 keer bewerkt
Snowbird
Dark forest
Lianne
230
Actief
One bullet at a time
What's your rush, now?

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 18:26

Bedankt alvast voor de aanmeldingen allemaal! Fijn dat zo veel mensen het leuk vinden om accounts uit te moorden Smile Ik was vergeten er bij te zeggen dat Cinder al lang niet meer in de clan zit. Hij was meegenomen door tweebenen manen en manen geleden en is nu eindelijk terug in het territorium van de clans, hij is alleen nog blauw maar is geen lid meer van de clans n_n
Otterflight
StarClan
Rebecca
2487
Actief
Paint the sky, make it yours

CAT'S PROFILE
Rank:
Otterflight
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 20:46

Dat maakt niet uit, moorden is moorden en Rc blijft Rc c:
Mazelock
Member
[GZ] Fi Fy Fo Fum † FiB5aEE
Bo II
333
Actief
You don't know now who you are, you don't know now what love is for. The mirror face you see is strange; there's no one here to share your pain.

CAT'S PROFILE
Rank:
Mazelock
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 21:36

Hmm, ok, ik zal het zo snel mogelijk aanpassen ^^
Hedgepaw
Member
Loortje
21

CAT'S PROFILE
Hedgepaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 21:47

Hell maakt het niks uit, hij moordt elke kat. C:
(Evilness >3)
Lionbeat
StarClan
[GZ] Fi Fy Fo Fum † Giphy
Bo ~
766
Actief
And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionbeat
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 18:24

Naam: Bo ~
Naam account: Lítill
Jouw motivatie: Ik vind het wel interessanter als Lítill wat meer moorden pleegt, als leader van BloodClan moet hij zijn eer hoog houden, en als Lítill weet dat hij de (ex?) partner van Lostvoice is... x'D
Motivatie van je kat:
Lítill ... mja, Lítill is een kater die snel boos word. Maar wat mij nou leuk leek, is dat Lítill is van; "Ah, je weet het vast wel van Lostvoice.." en dat hij er zo achterkomt dat Cinder de partner van Lostvoice was. Echter wou hij natuurlijk niet dat Lostvoice erachter kwam dat hij 'terug' was - hij is erg beschermend voor haar, ookal zal hij dat niet super erg laten blijken x'D - en na al zijn werk Lostvoice toch weg ging. Hierdoor zou hij Cinder eerst leugens voor tellen dat hij de nieuwe partner s van Lostvoice - maar dit is natuurlijk niet waar :') - en daarna aanvallen. En we weten hier allemaal hoe dat afloopt gezien hierboven :'D En misschien -Als Q in stemt? - kan Lítill haar vertellen dat Cinder Lítill eerst aanviel, en als hij hem niet vermoorde, Cinder hem had vermoord? Idk, random idee en Q moet het goed vinden als Lítill evt gekozen word x'D
Snowbird
Dark forest
Lianne
230
Actief
One bullet at a time
What's your rush, now?

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowbird
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimedo 8 mei 2014 - 18:53

Bo2; Sure, doe maar rustig hoor, het heeft geen haast Smile
Bo1; Ex, ex .. Nah je kan het ex noemen. Voor Cinder is het nooit over en uit gegaan, arme ziel .. :'I
Iedereen ander; De deadline loopt tot zaterdagmiddag ergens ;D
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 22:56

Naam: Quinty
Naam account: Lostvoice, his beloved partner >D
Jouw motivatie: Well, actually, het leek me best wel een strak plan dat Cinder gewoon door zn eigen partner zou worden vermoord, ook omdat Losty niet echt bij zinnen is atm.
Motivatie van je kat: Ik wilde het plan met Bo combineren met die een van mijzelf. Dus dat Cinder eerst in gesprek raakt met Lítill, waarin hij aan Cinder verteld dat ze partners zijn. Daaruit komt een gevecht, waarbij Losty op het laatste moment binnen komt vallen. Het enige wat ze op dat moment ziet is dat Lítill onder een andere kat ligt en besluit in te grijpen. Ze valt de kater, Cinder dus, aan en geeft m de genadeklap. Later ziet ze dan dat ze haar eigen [ex? xD] partner heeft vermoord en vlucht weg. [Een beetje Sweeney Todd ish xD]
Frostpaw.
Member
Lis
581
Actief

CAT'S PROFILE
Frostpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 11:33

Naam: Lis
Naam account: Shysong
Jouw motivatie: Ik zou graag wel eens 'serieus' gaan doen in de RPG met Shy. Dit is iets wat niemand van haar zou verwachten, dus kan ze het ook goed verbergen. Ik had het idee van Shysong te laten crushen op Cinderfall, maar dat hij haar dan afwijst. Ze is er kapot van en wilt wraak! >3 Daarna schaamt ze zichzelf voor haar daden, en wordt nog Shy'erer dan dat ze al was. :3
Motivatie van je kat: My inner me is my enemy. Enough said~!
Honeyspots
StarClan
[GZ] Fi Fy Fo Fum † RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 11:46

Aww man, jullie maken het me niet gemakkelijk met al die leuke en goede aanmeldingen ): Anyhow ik sluit ze nu en ga eens vandaag peinzen wie ik toch moet gaan kiezen :I Bedankt allemaal voor de aanmeldingen! Very Happy

Sorry dat ik hem iets vervroegt sluit, mochten er nog mensen zijn die zich wilde aanmelden Wink
Cinderfall
StarClan
433

CAT'S PROFILE
Cinderfall
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 20:38

Serieus, de beslissing was erg moeilijk :I Zo veel mensen die ik wilde nemen maar ik kon er maar eentje kiezen. Twee in dit geval. Lítill en Lostvoice gaan Cinder vermoorden. Maar ik hou zeker sommige andere mensen in gedachten voor andere accounts ;D Sorry folks, maar Lostvoice ligt te dicht bij Cinderfall n_n
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Fi Fy Fo Fum †   [GZ] Fi Fy Fo Fum † Icon_minitime

[GZ] Fi Fy Fo Fum †
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: