|
| |
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] wo 2 jul 2014 - 17:57 | |
| - Fernkit' schreef:
- Aurorakit schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Acidpaw lijkt me wel wat ^^ Zou dat mogen?
Damn you, je was me voor xD Same here, ik was nog aan het beslissen, maar ik weet zeker dat jij hem actief zal maken. Of kan ik een bod op hem doen, en vechten we het uit met een voorbeeld post? XD
Damn Oh gawd I feel bad now xD Overkomt mij ook altijd. I dunno... we kunnen het ook uitvechten met ideeën voor zijn karakter xD Of gewoon niet uitvechten :'3 *zakt door grond* Noh, je was gewoon de slimme van ons drie door gelijk te posten xD |
| | | jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] wo 2 jul 2014 - 18:02 | |
| - Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Aurorakit schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
Damn you, je was me voor xD Same here, ik was nog aan het beslissen, maar ik weet zeker dat jij hem actief zal maken. Of kan ik een bod op hem doen, en vechten we het uit met een voorbeeld post? XD
Damn Oh gawd I feel bad now xD Overkomt mij ook altijd. I dunno... we kunnen het ook uitvechten met ideeën voor zijn karakter xD Of gewoon niet uitvechten :'3 *zakt door grond* Noh, je was gewoon de slimme van ons drie door gelijk te posten xD Dankje ;'D So it is decided then? :3 |
| | | Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] wo 2 jul 2014 - 18:08 | |
| - Fernkit' schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Aurorakit schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
Damn Oh gawd I feel bad now xD Overkomt mij ook altijd. I dunno... we kunnen het ook uitvechten met ideeën voor zijn karakter xD Of gewoon niet uitvechten :'3 *zakt door grond* Noh, je was gewoon de slimme van ons drie door gelijk te posten xD Dankje ;'D So it is decided then? :3
We zullen maar wachten op Q aangezien die hem weggeeft. Als die een voorbeeld post wilt of hem aan jou geeft aangezien je eerst was ^-^ |
| | | jojo ★ 276 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] wo 2 jul 2014 - 18:11 | |
| - Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Aurorakit schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
Damn Oh gawd I feel bad now xD Overkomt mij ook altijd. I dunno... we kunnen het ook uitvechten met ideeën voor zijn karakter xD Of gewoon niet uitvechten :'3 *zakt door grond* Noh, je was gewoon de slimme van ons drie door gelijk te posten xD Dankje ;'D So it is decided then? :3
We zullen maar wachten op Q aangezien die hem weggeeft. Als die een voorbeeld post wilt of hem aan jou geeft aangezien je eerst was ^-^ Yea, ik bedoelde ook tussen ons XD Anders zijn jullie waarschijnlijk aan de beurt. |
| | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] wo 2 jul 2014 - 18:13 | |
| - Fernkit' schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
- Aurorakit schreef:
- Acepaw schreef:
- Fernkit' schreef:
We zullen maar wachten op Q aangezien die hem weggeeft. Als die een voorbeeld post wilt of hem aan jou geeft aangezien je eerst was ^-^ Yea, ik bedoelde ook tussen ons XD Anders zijn jullie waarschijnlijk aan de beurt. Kweenie, laten we wachten op Q, en op haar oordeel. XD |
| | | Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] wo 2 jul 2014 - 21:24 | |
| - Nightspark schreef:
- Wachtwoord komt in jouw richting, Viktor~
Heel erg bedankt! (: |
| | | Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Giveaway! [AG] do 31 jul 2014 - 21:15 | |
| Is er een acc. waarvan ik uiterlijk,history,... mag veranderen |
| | | 53 Actief
| |