|
|
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan zo 11 mei 2014 - 21:39 | |
| Naam: Warsong Leeftijd: 38 moons Geslacht: Male Rang: Warrior Innerlijk: Zachtaardige maar rechtvaardige krijger. Is niet dol op vechten, maar als het moest zou hij zich niet inhouden. Uiterlijk: Een zwart-witte kater (beetje zoals mijn ava, dat is eigenlijk een vrouwtje, maar dat maakt niet uit) Extra: Zodat Moorkit geboren kan worden, als jullie het tenminste goed vinden. |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan ma 12 mei 2014 - 18:01 | |
| Ik vind het een leuk idee! |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan ma 12 mei 2014 - 18:34 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 13 mei 2014 - 19:20 | |
| Volgens mij is Frostfeather pas geband ofzo... Ze heeft zoiets gezegd tegen mij... Ik heb haar accs overgenomen x: Meeh :/ |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan za 17 mei 2014 - 21:44 | |
| Frostfeather is geband ja |
|
| |
x 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan za 7 jun 2014 - 12:21 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan zo 8 jun 2014 - 12:11 | |
| |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 1:35 | |
| Naam: Ebonytail Leeftijd: 18 moons Geslacht: Poes Rang: Young warrior Innerlijk: Ebonytail lijkt een zacht karakter te hebben, maar dat is niet bepaald zo. Ze kan snel uitvliegen, zegt altijd wat ze denkt en kan behoorlijk koppig zijn. Natuurlijk heeft ze ook zachte en goede kantjes. Ze is een uitmuntende jager en verdediger, en zal ook altijd haar clangenoten beschermen. Uiterlijk: Diep zwarte poes met een korte vacht Extra: Kittens heeft ze nog nooit gehad. Het is ook niet echt iets waar ze direct aan denkt. Ze wil zich eerst bewijzen en omhoog werken in de clan. Al kan ze 'ongelukjes' niet altijd voorkomen.
Laatst aangepast door Silvercloud op za 6 sep 2014 - 17:30; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Ikram 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 2:16 | |
| Naam: Dreamnight. Leeftijd: 24 moons Geslacht: Poes Rang: Warrior Innerlijk: een (gewone) snelle, slime en sterke krijger. Uiterlijk: sneeuw witte poes met baby blauwe ogen Extra: ze jaagt beter dan een normale krijger, ze is altijd happy en is nooit boos, als het oorlog is is ze super loyaal en wilt ze altijd haantje de voorste zijn om de rest te beschermen. jagen doet ze het liefst in der vrije tijd, ze vindt het leuk om het te doen al vondt ze toen ze leerling was het zielig en moest ze steeds bijna huilen omdat die dood ging. ze heeft geen broers/zussen en heeft der ouders nooit gekend. hopelijk wordt ze geaccepteerd
Laatst aangepast door Dreamkit op di 22 jul 2014 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
De luiaard >=D 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 8:53 | |
| Naam: Sharkpaw Leeftijd: 7 moons Geslacht: vrouwelijk Rang: apprentices Innerlijk: opzichzelf, respect tegen over andere, rustig, neemt haar tijd over beslissinge, behulpzaam Uiterlijk: zwart met lings een blauw oog en aan rechts een rood oog Extra: kan je nog aanmelden of kan dat niet meer? |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 10:47 | |
| Wel, ik neem aan dat dat nog kan. Ik denk dat ik ff voor de aanmeldingen ga zorgen. In dat geval zijn jullie accepted. @Dreamkit; ik heb liever niet dat katten bepaalde dromen krijgen die uitkomen. Dat is meer iets voor de Medicine cats. @Lester; Kunnen katten rode ogen hebben? |
|
| |
Ikram 12 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 10:48 | |
| Oké, haal ik dat weg :-) ik dacht miss is het wel grappig bij der naam XD |
|
| |
De luiaard >=D 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 16:58 | |
| - Crowpaw' schreef:
- Wel, ik neem aan dat dat nog kan. Ik denk dat ik ff voor de aanmeldingen ga zorgen. In dat geval zijn jullie accepted. @Dreamkit; ik heb liever niet dat katten bepaalde dromen krijgen die uitkomen. Dat is meer iets voor de Medicine cats.
@Lester; Kunnen katten rode ogen hebben? jup ^^ *kijkt naar een paar katten profielen* |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan di 22 jul 2014 - 18:21 | |
| Hmm, accept in dat geval, beide |
|
| |
Yanthe 617 Actief "I've no need of mighty deeds, when I feel your arms around me."
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan za 6 sep 2014 - 17:26 | |
| Ik heb mijn karakter een andere naam en uiterlijk gegeven, Silvercloud is dus nu Ebonytail c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: EchoClan | |
| |
|
| |
|