We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep ma 12 mei 2014 - 20:43
Swirlingkit || Kitten || ShadowClan
~ General info ~ ————————————————
Name: Swirlingkit --> Swirlingpaw --> Swirlingstorm Age: Unborn Prefix explanation: Swirling --> Ze is een zeer onrustig poesje. (Suffix explanation: Storm --> Ze is heel snel.) Gender: Female Rank: Kit Future ranks: Apprentice, Warrior Clan: ShadowClan Bloodline: Fully ShadowClan Sexuality: Heterosexual Season born: Greenleaf
~ Looks ~ ————————————————
Build: Ze heeft een smal en klein lichaam, maar is lenig en snel. Fur: Swirlingkit heeft een spierwit en dik vachtje, wat ze zelf erg vervelend vindt. Immers blijven er vaak bladeren of bloemknoppen in haar vacht hangen en moet ze deze er zelf uit halen. Eyes: Haar ogen hebben een mooie grijsblauwe tint. Meestal hangt er een felle schittering in, maar ze kan ook zeer kil en bedreigend uit haar ogen kijken. Nose: Haar neus en pootkussentjes zijn roze, maar worden omrand door een beetje zwart. Scars: Die heeft ze nog niet. Kitten:
Spoiler:
Grown-up:
Spoiler:
~ Personality ~ ————————————————
Characteristics: Swirling is een wisselvallig en beweeglijk poesje met een sterk eigen willetje. Ze gaat het liefst haar gang en wil dan liever niet gestoord worden. Ze heeft genoeg wilskracht om een krijger te worden, en wil supergraag leren. Ze verlangt echt naar het krijgerschap. Ze is echter druk en onrustig en drijft haar eigen zin door. Ze is niet bang om te vechten, maar doet het toch eigenlijk liever niet. Ze zou alles doen om de katten die ze vertrouwt te beschermen en is bereid haar leven te geven voor haar Clan. Ze zou het verschrikkelijk vinden als ze één van haar maatjes of familieleden zou verliezen. Ze is erg geïnteresseerd in de liefde en verlangt er naar de ware te vinden. History: Die heeft ze nog niet... Future: Die komt nog... Theme:
Spoiler:
~ Skills ~ ————————————————
Speed and agility ××× --> Swirling is klein en snel en door haar fijngevormde tengere lichaam kan ze overal doorheen, hoe smal de doorgang ook is. Hunting × --> Swirling is niet de beste jager, aangezien ze net niet het geduld kan opbrengen om stil in een bosje te zitten. Climbing ×× --> Al jong begon Swirling met het beklimmen van kleine rotsen en gevallen bomen in het ShadowClancamp. Ze heeft dit goed onder controle. Fighting ××× --> Swirling is een natuurtalent in close combat. Vanaf jongs af aan deed ze schijgevechtjes met haar broertjes en zusjes en keek altijd gefascineerd naar de schijngevechten die de warriors in het camp af en toe met elkaar deden. Stealth × --> Hetzelfde als bij hunting. Swimming × --> Swirling heeft een bloedhekel aan water en heeft zelfs niet willen leren zwemmen. Fishing ×× --> Gek genoeg kan ze dit dan weer wel. Als ze er maar één of twee poten in hoeft te zetten vindt ze water niet het ergste wat er bestaat. Ze heeft de juiste reflexen om een langsschietende forel op tijd in haar klauwen te kunnen nemen. Quality ears × --> Dit komt deels doordat ze wit is met blauwe ogen. Meestal zijn deze katten doof en ze heeft geluk dat ze wel kan horen, al is het misschien slechter dan andere katten. Quality eyes ××× --> Omdat haar gehoor zo slecht is is haar zicht zich beter gaan ontwikkelen. Daarom is haar zicht erg goed. Quality nose ××× --> Hetzelfde als bij quality eyes.
~ Family ~ ————————————————
Fawnstep, mother --> <3 I love you, mommy, and I will make sure you're going to be proud at me. Ashdrizzle, father --> Love you too, dad. I will be the best warrior and I'll do it all for you!
-, siblings --> I love all of you guys, and I hope we all will remain together forever
~ Myself ~ ————————————————
Name: Evelynn Nicknames: Evy, Ev, Evyn Age: 170 moons --> veertien jaar, twee maanden en negen dagen Experience: Ik RPG sinds ongeveer anderhalf jaar. Pas ongeveer vijf dagen zit ik op deze site, maar ik RPG al wat langer op andere sites. Motivation: Ik wilde ook graag weten hoe het is een kitten te spelen, daarom was dit een uitgelezen kans voor mij, die ik niet zomaar aan mijn neus voorbij laat gaan!
Fawnstep
Member
Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 13:37
Fawnstep schreef:
Morgen om 16:00 sluiten de aanmeldingen en kan er dus niet meer aangemeld/aangepast worden! Hierna zullen Soof en ik gaan beslissen.
-Daan
mag ik eventueel mijn aanmelding nog later afwerken? ik was de laatste tijd nogal druk en ik was van plan om m'n aanmelding vandaag af te werken, maar dan blijkt het dat me vader thuis werkt, en dat hij niet klaar zal zijn voor 17.00...
Fawnstep
Member
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 16:00
DE AANMELDINGEN ZIJN GESLOTEN! @Hanna, het spijt me, maar we gaan al bespreken als Soof thuis is straks, en jullie hebben zat tijd gehad so ;D Je zal 't er mee moeten doen denk ik, maar ik moet ook dat overleggen met Soof.
Fawnstep
Member
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 19:23
!We hebben gekozen! Na iets meer dan een uur vergaderen zijn we er dan toch eindelijk uitgekomen! Het was moeilijk, zeker met het kiezen van de laatste kitten, omdat er gewoon zo veel leuke aanmeldingen waren ingezonden, wat het voor ons echt extreem moeilijk was om uit te moeten kiezen, gezien we niet zo'n groot nest wilde voor deze periode van het jaar, gezien alle prooischaarste en kou. Wij hebben dus gekozen voor 4 kittens. Deze vielen bij ons gewoon het beste in de smaak en vormden zo een totaalplaatje van wat wij het liefst wilden zien in het nest van Ashdrizzle x Fawnstep. De gekozen kittens mogen zelf melden op welke plek ze het liefst geboren willen worden. Hierbij bedanken we iedereen nog een keer goed and who knows what the future will bring us ;D
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 19:25
Hartstikke bedankt <3 Ik zal der zo snel mogelijk aanmaken. <3 Gefeliciteerd Nath, Hannelore en Emma! En andere mensen, het spijt me voor jullie<3... D:
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 19:26
Gefeliciteerd mensen :3 Ik zeg altijd maar weer, ergens vind ik het jammer, aan de andere kant ook weer niet. Het word een leuk nestje -en dat vind ik- en dat is het belangrijkste :3
So, congratz <3
Tallshadow
Member
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 19:27
Oh, jammer dat sweetheart niet gekozen is ;c Achja, ooit zal ze er zijn, ooit >D *kwaadaardige lach* Dan zullen jullie spijt hebben dat jullie haar niet gekozen hebben >D oké, nu overdrijf ik x'D
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 19:27
OMG! (Ik danste zowat door de kamer, dat leverde rare blikken op van mijn familie leden...) Super bedankt! Ik ben nog nooit gekozen! Aurora zal een van mijn actiefste accounts zijn, dat beloof ik!
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 20:24
GG mensen, Gg :'D
Iciclespirit
StarClan
Eeevvyyhhh 551 Actief
CAT'S PROFILE Age: ♡ Not yet forgotten... My star still shines... Gender: Rank:
Onderwerp: Re: [GZ] Kittens Ashdrizzle&Fawnstep wo 14 mei 2014 - 20:25
Strawberry schreef:
Hartstikke bedankt <3 Ik zal der zo snel mogelijk aanmaken. <3 Gefeliciteerd Nath, Hannelore en Emma! En andere mensen, het spijt me voor jullie<3... D:
Don't feel bad, I like youu Haha, nee joh, veel plezier!
Littlestream
Member
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”