We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
»Outside&Inside« Outside: Icyrose is een vrij kleine kattin met een pluizige, lange, gevlekte vacht. Hoewel het merendeel uit wit bestaat, zijn er ook tinten bruin en zwart te vinden en rond haar snuit loopt het van lichtbruin door naar zwart. Haar neusje zelf is zwart, terwijl haar pootkussentjes roze zijn. Ze is klein en smal gebouwd, wat niet te zien is onder haar wijduitstaande acht. Haar ogen zijn helderblauw en staan meestal wat hoogachtig. Inside: Icyrose is, zoals haar naam al voorspeld, een nogal koud karakter. Ze kan afstandelijk en arrogant overkomen, alhoewel ze er vriendelijk uitziet in het begin. Ze heeft een hekel aan drukte en katten die te vol van zichzelf zijn. Als je d'r een beetje kent is ze een lieve, zachtaardige poes die gewoon een vervelende geschiedenis heeft. Daardoor is ze zo hard geworden en heeft ze zichzelf afgesloten voor andere katten. Likes: Alleen zijn - Jagen - Rennen - De wind in haar vacht Dislikes: Katten die te vol van zichzelf zijn - Vechten - Drukte - Aandacht Fears: Katten verliezen waar ze van houd - Haar vader - Haar broer verliezen - Verdrinken
Windclan: / Littleleap - Mom, I miss you everyday. I couldn't save you. I'm so sorry. / Chestnutfur - Brother, why did you change? What happend with you? / Spottedpaw - I can't hate Lionroar for naming you after his best friend. But you're still my daughter and I do love you. / Carrotpaw - My daughter <3 / Tinderpaw - My daughter <3 / Lizardpaw - My son <3 Everstar - Just be a good leader, ok? Lionroar - Just say with me, please <3 Brindlepool - You have my respect /Sparrowpaw - Sorry I couldn't train you. Be a good Medicine Cat Apprentice, ok? / Asterleaf - Thanks for the training. You did a lot for me with pulling me through! Brokenpaw - Be a good apprentice and I won't kill you. Goldenpaw - Yes, your parents are also important for the clan. Moonfall - Sunset is amazing, isn't it? Shadowfall - Mhm, hallo? Eaglecry - We didn't talk ... much.
Thunderclan x
Shadowclan x
Riverclan x
Bloodclan x
Rogue / Strippedleaf - Dad, you killed mom and threatened to kill me also.
Kittypet x
Starclan x
Dark Forest Skymask - YOU! You tried to kill me. Still, I'm not sure if it was the right thing that Lionroar killed you ...
»Awards« Account - I Wrote a 1000 word post - Of The Month award [OTM's only] - I've been an member of Warrior Cats for 1 year - I've participated in Secret Santa 2012 - I celebrated my birthday on warrior cats - I've made an avatar and signature for someone else - I'm an artist from the artislist - I participated in the banner contest - I answered all the cat questions - I've done a goose assignment
In-Game - I have a mate - I've got kits - I won a fight! - I got injured - I am clanborn - I became mentor - I went to the gathering