(DF apprentice) Brokenpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 (DF apprentice) Brokenpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
.Brokenpaw
Member
(DF apprentice) Brokenpaw DPKsfdL
Chi
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
.Brokenpaw
BerichtOnderwerp: (DF apprentice) Brokenpaw   (DF apprentice) Brokenpaw Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 21:40

I am in control I haven't lost my mind
I'm picking up the pieces of the past you left behind
I don't need your condescending
words about me looking lonely
I don't need your arms to hold me
Cause misery is waiting on me

I am not alone
not beaten down just yet
I am not afraid of the voices in my head
Down the darkest road something follows me
I am not alone
Cause misery loves my company

»Algemeen
Name: Brokenpaw
Former names: Brokenkit
Future names: (Brokenstar?)
Clan: Shadowclan
Rank: Apprentice
Mentored by: Ratleap died, nobody trains me now
Apprentice: -
Age: Eight moons

»Familie
Mother: Darkrose
Father: Wolfhowl
Siblings: -

»Love life
Crush: -
Partner: Misery loves my company!
Offspring: -

»Innerlijk
Description: Brokenpaw is eigenlijk een zeer gesloten kattin. Ze zal nooit haar echte gevoelens uitten, en doet zich altijd voor als een koud persoon. Ze haat het om geholpen te worden en zal er ook alles aan doen om hulp te vermijden. Als ze ooit eens ziek komt te zijn, zal ze wachten tot het echt zo ernstig is dat ze amper op d'r poten kan staan, voordat ze naar de medicine cat vertrekt. Brokenpaw ziet er in anderen hun ogen dus uit als een lastige, koude poes die nooit eens aardig kan zijn. Zijzelf zit hier dan ook niks met in, aangezien ze het haat om vrienden te hebben, omdat de vrienden die ze tot nu toe al heeft gehad haar altijd in de steek lieten. Dit zorgt er ook voor dat ze erg schuw is naar andere katten toe, echter door haar schuwheid en haar eigenlijk stille personage is ze snel en makkelijk beïnvloedbaar. Ze doet eigenlijk gewoon haar uiterste best om een zo goed mogelijke apprentice te worden, en dus, als ze de kans krijgt om extra getraind te worden zal ze die met open poten grijpen.
Character traits: Quiet | Arrogant | Selfish | Shy | Proud

»Uiterlijk
Fur color: Donkerbruin
Fur pattern: Tabby
Eye color: Ambergeel
Pawpads and nose: Zwart neusje en donker roze pootkussens.
Scars: Enkele littekens die zich verspreiden over haar linkerflank.
Description: Brokenpaw is een opvallend kleine kattin met brede bouw en sterke schouders. Ze heeft een ietwat kortere staart en grote, ambergele kittenogen. Meeste katten vergissen zich nog met haar rang en denken dat ze nog altijd een kitten is, dit zorgt er ook voor dat ze meer gesloten is en minder makkelijk een gesprek aangaat. Ze heeft redelijk korte en pezige poten, en alles bij elkaar geeft haar een jongensachtig uiterlijk, naast haar grootte dan.

»Verleden
Brokenkit is ter wereld gebracht door de knappe poes genaamd Darkrose, een redelijk populaire kattin in Shadowclan. Brokenkit was haar enige overblijvende kitten van de twee lichaampjes die de poes ter wereld had gebracht. Omdat de poes niet wou dat Brokenkit later te weten zou komen dat ze er eigenlijk nog een broertje bij had, heeft ze het geheim gehouden en de doodgeboren kater ook nooit een naam gegeven. Niemand weet af van het korte bestaan van haar broer, aangezien haar vader Brokenhowl de kit op zijn eentje is gaan begraven. Brokenkit is dus opgegroeid met het gedacht dat ze enigskind was. Echter verliep haar leventje daardoor niet echt soepel en luxueus. Haar moeder was alles behalve tevreden met het 'wezen' dat ze ter wereld had gebracht. Aangezien Brokenkit nooit het gegunde uiterlijk heeft gehad, was ze alles behalve trots op haar dochter, en deed Darkrose er ook alles aan om te voorkomen dat ze een hechte band met haar dochter kreeg.

Zodra Brokenpaw apprentice werd, werd het contact met haar moeder verbroken. Nooit kwam de poes iets tegen haar zeggen, en zag ze haar moeder alleen maar helemaal aan de andere kant van het kamp. Stilletjes aan begon de poes het gevoel te krijgen dat haar ouders haar niet moesten, en niet veel later werd dat ook nog bevestigd toen ze haar ouders eens met elkaar hoorde praten. Brokenhowl moest zich bij de elders voegen aangezien hij op jonge leeftijd blind was geworden. Darkrose had gevraagd of ze dan nog niet snel één laatste nestje samen konden krijgen, aangezien ze tenminste één fatsoenlijke nakomeling wou. Echter stemde Brokenhowl hier niet mee in, en gingen haar ouders na een lange ruzie uit elkaar. Echter, Brokenpaw had de woorden van haar moeder gehoord, en vond het plots niet meer erg dat ze geen contact met haar had. In tegendeel zelfs, ze zou er voor zorgen dat ze nooit meer met haar moeder zou praten. Telkens als ze nog maar in de buurt van Darkrose kwam, sloeg ze dicht en werd ze vreselijk asociaal, wat er voor zorgde dat ze na een tijdje in een sociaal diepte punt kwam te zitten, waar ze nu eigenlijk nog steeds niet helemaal uit is geraakt. Haar mentor, Ratleap, stierf uiteindelijk aan Greencough, wat er voor zorgde dat de poes achterbleef met niemand.

Rond haar zes en halve maan leerde ze een kattin kennen die even oud als haar was, Rainpaw. Een van de wat knappere poezen van de leerlingen. Brokenpaw had nooit echt gesnapt waarom Rainpaw omging met iemand zoals háár, aangezien de rest van haar dengenoten er nooit gras lieten over groeien over het feit dat Brokenpaw er opvallend jongensachtig en robuust uitzag. Echter kwam ze hier wel achter toen ze acht manen was. Samen met nog twee andere van Rainpaw's vrienden waren ze erop uit gegaan om samen te gaan jagen. Het was de eerste keer dat Brokenpaw mee was gevraagd om iets samen te gaan doen, en voor het eerst in haar leven voelde ze zich geaccepteerd en gewaardeerd. Maar zodra ze bij de marshlands aankwamen, gebeurde er iets wat ze eigenlijk al wel had kunnen zien aankomen. Twee katers die ze herkende als degene die haar altijd uitmaakte en pestte. Het groepje waar ze mee vertrokken was sloot haar in, en een half uur lang hadden ze modder naar haar liggen gooien. Toen de poes uiteindelijk helemaal alleen achterbleef, en de apprentice's al lachend terug naar het kamp vertrokken waren, was ze meer verbitterd dan ooit tevoren. Ze stond erop gebrand dat ze ooit wraak zou nemen, en zou er voor zorgen dat ook de geliefden van de katten die haar dit hadden aangedaan zouden boeten voor hun daden.

»Aanmelding
Naam: Chi (Christy)
Rpg ervaring: Bijna twee jaar
Welke rol: Dark forest apprentice
Motivatie: Well, ik was sowieso al meteen verliefd op de verhaallijn, en wou naast dat ik met Littlestream dan een rol speelde eigenlijk ook nog een rol die echt meegaat in de verhaallijn. Dus dat ik niet alleen even op het einde erin spring, maar echt mee kan rpg'en. Brokenpaw lijkt me dan ook dé uitgekozen kat om te manipuleren, afgezien haar verleden etc. Ik heb nog nooit echt met een WC verhaallijn mee gedaan (behalve die van Shadowclan dan), en zou het dus echt geweldig vinden als ik met Brokenpaw één van de dark forest apprentice's mocht zijn!


Leave me in the cold you better run away
I'm gonna dig a hole and bury all the memories we've made
I don't need your condescending
words about me looking lonely
I don't need your arms to hold me
Cause misery is waiting on me
Terug naar boven Ga naar beneden
 
(DF apprentice) Brokenpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Introduction :: Cat Register :: Dark Forest-
Ga naar: