Algemene Onzin Topic - Pagina 42

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende
Leafbreeze
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 42 TNjJbVr
Bo~
634
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Leafbreeze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 8:19

Ik hou van 1e uur vrij <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tallshadow
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 42 4pt8gz
☙Emma☙
17101
Actief
"Never gonna give you up, never gonna let you down"

CAT'S PROFILE
Rank:
Tallshadow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 8:21

Zozo, ik ben moe >3

School weer na een lange periode ruuuuust! Ugh.. Geen zin, Assssssie! Ik wil ook slapen :')

Anyways, Goedemorgen iedereen ^^
Snowcrystal
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 42 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 8:44

nog even en ik kan weer echt actief worden xD
Ravenheart
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 8:48

Nimblepaw schreef:
Is er iemand die een super simpele bewerking voor me wil doen? Very Happy

Dit is best laat maar.. ik ben gek op simpele bewerksels C:

EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar.
Treeleaf
Member
299
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Treeleaf
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 10:20

Mijn moeder en broertje zijn foetsie en ik heb geen idee waar ze heen zijn XD
De hond is wel thuis dus ze kunnen hem niet zijn gaan uitlaten...
Vaagheid
Dustrise
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 42 9d0wsSR
Linn
1320
Actief
And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.

CAT'S PROFILE
Rank:
Dustrise
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 10:38

"She keeps on running, running, running."
Liedje zit in mijn hoofd, het is zo'n mooi liedje ;-;
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 10:39

Treeleaf schreef:
Mijn moeder en broertje zijn foetsie en ik heb geen idee waar ze heen zijn XD
De hond is wel thuis dus ze kunnen hem niet zijn gaan uitlaten...
Vaagheid

MAGIC xD
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 10:57

Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar.

Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is?
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:08

Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is?

Nee mijn stagebegeleider die bij me op stage ook echt zit.
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:10

Klik hier, dit is best wel awesome (:

Also, ik heb alweer een nieuw idee voor iets Dx
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:11

Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

Oh oké, beter. Als die man die nooit op je reageert negatief commentaar geeft, dan zou ik echt vet pissig worden :/

Maar wat was er niet goed aan? Als het een verslag is, dan wil ik er best eens voor je naar kijken. Ik kijk ook heel vaak de projecten van m'n vriendje na (al is dat vooral omdat hij een ongelofelijk dyslect is en daardoor zijn woorden, zinnen en structuur heel chaotisch zijn)
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:12

Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

Oh oké, beter. Als die man die nooit op je reageert negatief commentaar geeft, dan zou ik echt vet pissig worden :/

Maar wat was er niet goed aan? Als het een verslag is, dan wil ik er best eens voor je naar kijken. Ik kijk ook heel vaak de projecten van m'n vriendje na (al is dat vooral omdat hij een ongelofelijk dyslect is en daardoor zijn woorden, zinnen en structuur heel chaotisch zijn)

Nou ja, het punt is niet zo zeer dat wat ik had geschreven niet goed was. Het was alleen volgens hem.. te weinig? Ik moest er nog een losse A4 bij doen en die ook volschrijven en eigenlijk had ik ook alles digitaal moeten doen, maar ja....
Frostfeather
Member
Chrisseh
78
Afwezig

CAT'S PROFILE
Frostfeather
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:18

Helloe :3
Darkcloud
Member
Marieke
390
Actief

CAT'S PROFILE
Darkcloud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:19

Hii (:
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:21

Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

Nou ja, het punt is niet zo zeer dat wat ik had geschreven niet goed was. Het was alleen volgens hem.. te weinig? Ik moest er nog een losse A4 bij doen en die ook volschrijven en eigenlijk had ik ook alles digitaal moeten doen, maar ja....

Digitaal is niet zo lastig. Sterker nog, dat lijkt me veel sneller te gaan dan wanneer je alles met de hand schrijft. En met verslagen is het altijd de kunst een heeeeeeel hoop bla bla te schrijven en vulling te bedenken. Dan krijg je dat tweede A4tje ook wel vol Smile
Ravenheart
StarClan
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:34

Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:
Ravenpaw, schreef:
Nimblepaw schreef:

Digitaal is niet zo lastig. Sterker nog, dat lijkt me veel sneller te gaan dan wanneer je alles met de hand schrijft. En met verslagen is het altijd de kunst een heeeeeeel hoop bla bla te schrijven en vulling te bedenken. Dan krijg je dat tweede A4tje ook wel vol Smile

Ja, dat is waar. Maar goed. Ik dacht dat met de hand gewoon simpeler zou zijn aangezien er ook een handtekening onder moest en zo. :c
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 11:52

Het word moeilijker met de dag om me niet aan te melden voor Fawn & Ash.
Damn you guys. xD
Wolfgaze
Member
456
Afwezig

CAT'S PROFILE
Wolfgaze
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 12:21

Chi@ Beautifull setje ;3
Nimblepaw
Member
Eef
1702
Actief

CAT'S PROFILE
Nimblepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 12:27

Ik liet net in de kantine m'n bord vallen.  Neutral  genant
Willowpaw.
StarClan
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber)
259
Afwezig

CAT'S PROFILE
Willowpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitimewo 7 mei 2014 - 12:33

Hey everyone xD #regen+studeren.. Aaarg --"
!!! Ik zoek nog een SHADOWCLAN warrior die wilt binnenvallen bij mn topic i.v.m grote verhaallijn!!! Willowpaw (Wc) en Wolfpaw (Sc) zullen op dat moment in gevecht zijn om een muis. Shadowclanwarrior of hogere rang gezocht!!!
https://www.warriorcatsnl.com/t17062-hunger-hunger-hunger
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 42 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 42 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 41, 42, 43 ... 46 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: