|
|
Bo~ 634 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 8:19 | |
| Ik hou van 1e uur vrij <3 |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 8:21 | |
| Zozo, ik ben moe >3
School weer na een lange periode ruuuuust! Ugh.. Geen zin, Assssssie! Ik wil ook slapen :')
Anyways, Goedemorgen iedereen ^^ |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 8:44 | |
| nog even en ik kan weer echt actief worden xD |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 8:48 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Is er iemand die een super simpele bewerking voor me wil doen?
Dit is best laat maar.. ik ben gek op simpele bewerksels C: EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar. |
|
| |
299 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 10:20 | |
| Mijn moeder en broertje zijn foetsie en ik heb geen idee waar ze heen zijn XD De hond is wel thuis dus ze kunnen hem niet zijn gaan uitlaten... Vaagheid |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 10:38 | |
| "She keeps on running, running, running." Liedje zit in mijn hoofd, het is zo'n mooi liedje ;-; |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 10:39 | |
| - Treeleaf schreef:
- Mijn moeder en broertje zijn foetsie en ik heb geen idee waar ze heen zijn XD
De hond is wel thuis dus ze kunnen hem niet zijn gaan uitlaten... Vaagheid MAGIC xD |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 10:57 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
Dit is best laat maar.. ik ben gek op simpele bewerksels C:
EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar. Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:08 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar. Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is? Nee mijn stagebegeleider die bij me op stage ook echt zit. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:10 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:11 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar. Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is? Nee mijn stagebegeleider die bij me op stage ook echt zit. Oh oké, beter. Als die man die nooit op je reageert negatief commentaar geeft, dan zou ik echt vet pissig worden :/ Maar wat was er niet goed aan? Als het een verslag is, dan wil ik er best eens voor je naar kijken. Ik kijk ook heel vaak de projecten van m'n vriendje na (al is dat vooral omdat hij een ongelofelijk dyslect is en daardoor zijn woorden, zinnen en structuur heel chaotisch zijn) |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:12 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar. Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is? Nee mijn stagebegeleider die bij me op stage ook echt zit. Oh oké, beter. Als die man die nooit op je reageert negatief commentaar geeft, dan zou ik echt vet pissig worden :/
Maar wat was er niet goed aan? Als het een verslag is, dan wil ik er best eens voor je naar kijken. Ik kijk ook heel vaak de projecten van m'n vriendje na (al is dat vooral omdat hij een ongelofelijk dyslect is en daardoor zijn woorden, zinnen en structuur heel chaotisch zijn) Nou ja, het punt is niet zo zeer dat wat ik had geschreven niet goed was. Het was alleen volgens hem.. te weinig? Ik moest er nog een losse A4 bij doen en die ook volschrijven en eigenlijk had ik ook alles digitaal moeten doen, maar ja.... |
|
| |
Chrisseh 78 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:18 | |
| |
|
| |
Marieke 390 Actief
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:19 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:21 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
EDIT: Mijn fricking stagebegeleider vind mijn eigen beoordeling niet goed. Nou, ik ben klaar ermee echt 100% klaar. Die ene dude die nooit op je mailtjes reageert en helemaal niet bij je stage betrokken is? Nee mijn stagebegeleider die bij me op stage ook echt zit. Oh oké, beter. Als die man die nooit op je reageert negatief commentaar geeft, dan zou ik echt vet pissig worden :/
Maar wat was er niet goed aan? Als het een verslag is, dan wil ik er best eens voor je naar kijken. Ik kijk ook heel vaak de projecten van m'n vriendje na (al is dat vooral omdat hij een ongelofelijk dyslect is en daardoor zijn woorden, zinnen en structuur heel chaotisch zijn) Nou ja, het punt is niet zo zeer dat wat ik had geschreven niet goed was. Het was alleen volgens hem.. te weinig? Ik moest er nog een losse A4 bij doen en die ook volschrijven en eigenlijk had ik ook alles digitaal moeten doen, maar ja.... Digitaal is niet zo lastig. Sterker nog, dat lijkt me veel sneller te gaan dan wanneer je alles met de hand schrijft. En met verslagen is het altijd de kunst een heeeeeeel hoop bla bla te schrijven en vulling te bedenken. Dan krijg je dat tweede A4tje ook wel vol |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:34 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
Maar wat was er niet goed aan? Als het een verslag is, dan wil ik er best eens voor je naar kijken. Ik kijk ook heel vaak de projecten van m'n vriendje na (al is dat vooral omdat hij een ongelofelijk dyslect is en daardoor zijn woorden, zinnen en structuur heel chaotisch zijn) Nou ja, het punt is niet zo zeer dat wat ik had geschreven niet goed was. Het was alleen volgens hem.. te weinig? Ik moest er nog een losse A4 bij doen en die ook volschrijven en eigenlijk had ik ook alles digitaal moeten doen, maar ja.... Digitaal is niet zo lastig. Sterker nog, dat lijkt me veel sneller te gaan dan wanneer je alles met de hand schrijft. En met verslagen is het altijd de kunst een heeeeeeel hoop bla bla te schrijven en vulling te bedenken. Dan krijg je dat tweede A4tje ook wel vol Ja, dat is waar. Maar goed. Ik dacht dat met de hand gewoon simpeler zou zijn aangezien er ook een handtekening onder moest en zo. :c |
|
| |
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 11:52 | |
| Het word moeilijker met de dag om me niet aan te melden voor Fawn & Ash. Damn you guys. xD |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 12:21 | |
| |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 12:27 | |
| Ik liet net in de kantine m'n bord vallen. genant |
|
| |
~*Laura*~ (jep, i'm also Cyber) 259 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: ||8 pretty moons, but I will never age again||Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 7 mei 2014 - 12:33 | |
| Hey everyone xD #regen+studeren.. Aaarg --" !!! Ik zoek nog een SHADOWCLAN warrior die wilt binnenvallen bij mn topic i.v.m grote verhaallijn!!! Willowpaw (Wc) en Wolfpaw (Sc) zullen op dat moment in gevecht zijn om een muis. Shadowclanwarrior of hogere rang gezocht!!! https://www.warriorcatsnl.com/t17062-hunger-hunger-hunger |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|