Lore, Hannelore, whatever you prefer. 212 Actief
| |
| Onderwerp: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 10:59 | |
| Helleuw, Sinds ik nog al veel inactieve accounts heb, was ik een Account give-away begonnen, Clean it up. Maar daar werd niet op gereageerd, dus open ik deze topic waar ik accounts waar ik geen band mee heb hier plaats, om vermoord te worden. De reden mag je zelf verzinnen, is het om het ego van je kat te versterken, voor een verhalenlijn? Allemaal goed! Hier zijn de accounts! Tigerlily Een windclan poes, tabby bruin. Het innerlijk heb ik nooit echt uitgewerkt, maar ze is erg vriendelijk.
Frostflower Windclan poes, nooit iets mee gedaan.Soulpaw Shadowclan apprentice die stottert. Erg verlegen, groene ogen en een bruine pels. De rest wil ik liever weggeven of is niet echt gesikt. Als je hier nog een kat ziet die je leuk lijkt, kan je even naar mijn Ag kijken. Kill your Darlings!
Laatst aangepast door Comettail op ma 5 mei 2014 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Bunny~ 1451 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 12:32 | |
| Ik wil wel één van je katten vermoorden met Whitelion >D Je mag voor mijn part zelf kiezen welke, maar reken maar dat het geen snelle dood word~ |
|
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 15:37 | |
| Prima, wie maakt de topic? |
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 16:29 | |
| |
|
Sylke 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 16:46 | |
| Prima, ik pm je de link zo wel^^ |
|
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 17:12 | |
| Als Frostflower of Tigerlilly het Territorium van Sixx (BloodClanner) inkomt wil ik haar wel vermoorden C: 'T is wel mijn eerste 'vermoord'-topic, so don't kill meh please ;s |
|
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 18:43 | |
| Prima, kan jij een topicje maken? |
|
Esmée / Ez 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D za 3 mei 2014 - 19:19 | |
| Is goed, zal h'm seffens maken en PM'n |
|
| Onderwerp: Re: Kill your darlings~ >D | |