»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: [GZ] The mind of a killer vr 2 mei 2014 - 21:23 | |
| Eigenlijk kom ik gewoon maar met de de deur in huis vallen.
Het merendeel van jullie zal het verhaal hebben gevolgd tussen Little en Night. Nadat Nightspark aan Littlestream had gezegd dat ze niet bij elkaar konden blijven en dat hij haar leuk vond, is hij gebroken achter gebleven. Met een beetje hulp van Snowynight, weet hij er wel weer overheen te zetten, maar het blijft steken. Nightspark zal hierdoor een geharder en killer karakter krijgen en enige moeite met zijn agressiviteit onder controle te houden.
Nu zoek ik iemand, het liefst iemand van buiten ShadowClan, die hij op Shadowclan terrein kan vermoorden. Het liefst met enige gevecht, zodat er ook nog een beetje spanning in komt xD Mocht het een kat van een andere Clan zijn, zorgt dat voor meer spanning tussen de clans, mocht het een kittypet/rogue/bloodclan kat zijn, so be it :'3
Ik zoek maar één iemand en zal redelijk snel kiezen, dus als je van een account af moet, geef 't maar aan ^^'
- Quinty <3
|
|
Sylke 16 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] The mind of a killer vr 2 mei 2014 - 21:56 | |
| Ik heb misschien Tigerlily voor je? Ik zit nooit meer op dat account en ze staat ook bij mijn AG. Ze is een vriendelijke windclan warrior, en sinds het niet zo botert tussen Wind en Shadowclan, is het misschien een goede keuze. Moet ik een (uitgebreide) aanmelding maken? |
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: [GZ] The mind of a killer za 3 mei 2014 - 17:31 | |
| Het lijkt me geweldig als jij Thunderclan apprentice Frozenpaw een kopje kleiner wilt maken! |
|
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] The mind of a killer za 3 mei 2014 - 17:49 | |
| @Navi; Sorry, dit is al geregeld met Nath/Innerghost (: Thanks voor de aanmelding tho~ |
|
| Onderwerp: Re: [GZ] The mind of a killer | |
| |
|