Hello ? [~Sunshine]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Hello ? [~Sunshine]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Snakebites
Member
Hello ? [~Sunshine] DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Hello ? [~Sunshine]   Hello ? [~Sunshine] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 15:18


Met kleine sprongen hupte Snakebites door de sneeuw. De drukte van het Camp liet haar even gerust, en in stilte waadde ze door het vervelend witte poeder dat aan haar vacht, oren, snorharen, .. bleef kleven. Het dunne laagje ijs dat over de sneeuw zat was vreselijk glad, en meer dan eens gleed Snakebites bijna uit. Met een geïrriteerde zucht mopperde ze wat verwensingen voor Leaf-bare en ploeterde verder. Ze was de winterslaap van de prooi meer dan beu, en met een licht slecht humeur wenste ze dat de sneeuw ter plekken smolt. Diep in gedachten verzonken merkte ze niet dat ze nu wel bijzonder kort bij de grens zat, maar plots rook ze een ThunderClan kat, en haar nekharen gingen rechtop staan. Snel controleerde ze of ze nog in haar eigen Territory was, en opgelucht stelde ze vast van wel. De geur van de kat hing niet in hen Territory, ze zat gewoon veel te kort op de grens. Snakebites zette ze een klein stapje achteruit, en ging zitten. "Hello ?" mauwde ze vragend, maar op onvriendelijke toon. "Welke ThunderClanner ben je?" vroeg ze rondkijkend.

+ Sunshine
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
Hello ? [~Sunshine] DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: Hello ? [~Sunshine]   Hello ? [~Sunshine] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 22:27

Sunshine trappelde met lichte, verende stappen doorheen het koude landschap. Overal lagen pakken sneeuw op elkaar gehoopt. Het was zo koud, dat hij zijn snorharen er bijna af voelde vriezen. Zelfs met zijn dikke roste wintervacht, was hij tot op het bot verkleumd. Hij miste de warmte en de zonnestralen die hem verwarmden tijdens bladgroen. Hij snakte naar de geur van het zomerwoud en de verfrissende bries door zijn pels. Maar nu.. Hij struikelde haast een paar keer door de gladde ondergrond en moest af en toe springen over te dikke sneeuwhopen. Hij was in ieder geval al blij dat hij niet moest patrouilleren aan de riviergrens, daar zou het echt spekglad zijn! Plots hoorde hij in stem. "Hello?" Shun verstijfde toen hij de kat niet meteen herkende. Tussen de bomen door zag hij vaag een bruin met zwarte pels, die kat deed ook echt geen moeite om verborgen te blijven. "Welke Thunderclanner ben jij?" Vroeg diegene geïnteresseerd. Dit was allemaal wel heel gemakkelijk.. Met behoedzame passen kwam Sunshine uit zijn schuilplaats en trad hij dichterbij. "Een vriendelijke." Hij ging voor haar zitten, aan zijn kant van de grens, en krulde zijn pluizige staart omheen zijn poten. "Sunshine, hoe heet jij?" Hij kende haar naam niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snakebites
Member
Hello ? [~Sunshine] DPKsfdL
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 33 moons
Gender:
Rank:
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: Hello ? [~Sunshine]   Hello ? [~Sunshine] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 10:45

Snakebites zag een rossige kater tussen de bomen uitkomen, en hij kwam korter naar haar toe. "Een vriendelijke." antwoorde hij haar tweede vraag. De kater ging ziten en krulde zijn staart om zijn poten heen. "Sunshine, hoe heet jij." De RiverClan poes keek hem wantrouwig aan. "Snakebites." mauwde ze kortaf. "Vriendelijk zeg je. Goed." Ze keek hem even aan, en hoopte dat hij niet dacht dat ze prooi kwam stelen, want dat was haar bedoeling helemaal niet. Ze wou gewoon even alle drukte van het Camp kwijt en was perongeluk net iet over de grens gegaan. Licht beschaamd besefte ze dat, dat ze bijna de Warrior Code had verbroken. Ze schudde haar gestreepte hoofd en keerde zich terug naar Sunshine. "Wat een passende naam." zei Snakebites, niet echt gemeen bedoeld. Met lichte twijfel probeerde ze te bedenken wat ze moest gaan doen, en na een paar seconden besloot ze wat. "Hoor eens, ik zweer bij de StarClan dat ik niet hier was op prooi te stelen ofzo." Zo, dat was er ook weer uit. "Het was niet mijn bedoeling zo kort te komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunshine
Member
Hello ? [~Sunshine] DPKsfdL
L A U R A (call me Lau, Laury, ...)
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 20 manen
Gender:
Rank:
Sunshine
BerichtOnderwerp: Re: Hello ? [~Sunshine]   Hello ? [~Sunshine] Icon_minitimevr 16 mei 2014 - 19:55

"Snakebites." Mauwde de kattin kortaf richting de grote, roste kater met de glimlach op zijn gezicht. Wel, vriendelijker was anders. Waarom konden alle katten niet gewoon aardig zijn tegen elkaar? Hij dacht wel dat het misschien aan riverclan lag gewoon, maar dan nog, dat vond hij maar een gemene uitspraak. Het was nog steeds geen reden om een hele clan te vooroordelen en te gaan haten.. De poes ging verder. "Vriendelijk zeg je. Goed." Shun keek haar met zijn grote groene ogen aan. Plots schudde de Snakebites haar smalle hoofd. Ze leek even afgeleid, maar draaide zich terug naar me om. "Wat een passende naam." Even leek het een gemene ondertoon te hebben, maar die gedachte schudde hij meteen weg. Ze bedoelde het vast wel lief, en zo zou hij het hoe dan ook opvatten. "Bedankt." Hij snorde luid en kneep kort zijn ogen samen voor hij haar weer met volle aandacht aankeek. "Hoor eens. Ik zweer bij de Starclan dat ik niet hier was om prooi te stelen of zo. Het was niet mijn bedoeling om zo kort te komen." "Oh nee, nee, nee!" De kater onderbrak haar meteen voordat ze nog een woord uitspreken kon. In een paar korte, huppelende sprongetjes had hij de afstand tussen hen overbrugd. Hij stond nu voor haar, met de altijd vriendelijke blik op zijn gezicht. "Ik ging je daar ook niet van betichten hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hello ? [~Sunshine]   Hello ? [~Sunshine] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello ? [~Sunshine]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries-
Ga naar: