A new beginning [Topics GZ]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Droppaw
Member
A new beginning [Topics GZ] DPKsfdL
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 13:52

Hoi Gast,
Ik ben de laatste tijd niet meer op Warrior Cats geweest en dat wil ik graag veranderen. Daarom zoek ik mensen die graag een topicje met mij willen.

Dit zijn al mijn accountjes:

Droppaw  [Liefst geen aanvraagjes meer voor een topicje met Droppaw]
Thunderclan-7 moons-Female
Droppaw is een heel nieuwsgierige poes. Ze is apprentice. Ze gaat graag op avontuur en vooral met andere apprentices. Ze kan soms een beetje verlegen zijn in de buurt van warriors maar na een tijd kan ze goed met hen overweg.

Dappledrop [Liefst geen aanvraagjes meer voor een topicje met Dappledrop]
Riverclan-14 moons-Female
Dappledrop is erg behulpzaam en gaat graag op stap met iedereen. Ze kan goed overweg met iedereen maar soms heeft ze wel wat tijd nodig voor zichzelf en gaat ze eens alleen op stap. Ze is een warrior.

Moosekit
Windclan-5 moons-Male
Moosekit is een speelse kitten. Hij is erg sociaal en niet bang om iets verkeerds te zeggen. Hij gaat graag op avontuur ookal mag hij niet uit het kamp omdat hij nog maar een kitten is.

Peach
Rogue-9 moons-Female
Peach is een rogue en heeft niet veel vrienden. Ze brengt de dagen vaak alleen door maar ze hoopt altijd wel om nieuwe katten tegen te komen en vrienden te worden zodat ze minder eenzaam is.

Grimalkin
Kittypet-10 moons-Male
Grimalkin is een echte buitenkat. Hij is niet veel bij zijn baasjes en houdt van op avontuur gaan. Hij kan soms wat chagrijnig en afstandelijk zijn maar voor zijn vrienden maakt hij altijd tijd.

Als je nog meer wilt weten over mijn accounts mag je het altijd vragen. Wie een topic wilt met een van mijn katjes mag het hier posten. En als je toevallig nog een topic met mij hebt waar ik niet meer op heb geantwoord dan mag je dat ook zeggen en dan zal ik daar terug eens in posten.
Groetjes Sara.

Laatst aangepast door Droppaw op zo 4 mei 2014 - 0:28; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:51

Ik wil wel een topicje Blacky - Peach, Blacky is mijn rouge kitten.
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:59

Oke dat is goed. Wie maakt het topic aan?
Icy
Member
A new beginning [Topics GZ] Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 22:45

Sunshine een topicje met Droppaw of Cometlight een topicje met Dappledrop? (:
Je mag kiezen wie aanmaakt ^^
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 23:21

Ik wil wel graag een topic met Cometlight en Dappledrop^^ Ik zal het morgen aanmaken.
Dappledrop
Member
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 12:05

Hier is het topicje voor Dappledrop en Cometlight:
https://www.warriorcatsnl.com/t17139-just-sleepingcometlight#400207
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 13:00

Dappledrop x Snakebites ? Wil jij maken please ;3
Dappledrop
Member
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 13:06

Oke, wie maakt het topic?
Snakebites
Member
Ez
658
Actief

CAT'S PROFILE
Snakebites
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 13:12

Kan jij het maken alsjeblieft ?
Dappledrop
Member
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 13:13

oke is goed^^
Dappledrop
Member
Sara
131
Afwezig

CAT'S PROFILE
Dappledrop
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 13:27

Hier is de link voor het topic van Dappledrop en Snakebites:
https://www.warriorcatsnl.com/t17140-huntingsnakebites#400250
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 11:44

Niemand die nog een topicje wilt met één van mijn accountjes?
Icepaw
Member
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 17:56

Ik was weekendje weg dus niet online, sorry daarvoor maar ku jij beginnen? Ben druk met school enz... D:
Droppaw
Member
Sara
359
Afwezig

CAT'S PROFILE
Droppaw
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 17:57

Oke is goed^^ Ik zal het zo snel mogelijk proberen te doen.
Peach
Member
Sara
71
Actief

CAT'S PROFILE
Peach
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitimezo 4 mei 2014 - 19:55

Hier is het topicje voor Blacky en Peach: https://www.warriorcatsnl.com/t17213-who-is-thereblacky#401768
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A new beginning [Topics GZ]   A new beginning [Topics GZ] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: