Ready again? {& Ashdrizzle}



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Ready again? {& Ashdrizzle}

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icepaw
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 13:07

Icepaw liep door het kamp, ze had niks te doen dus ze zocht Ashdrizzle in hoop op wat training. Ze liep recht richting de warriors den in hoop dat hij daar iets lag te doen, slapen of zo. Ze durfte niet naar binnen omdat ze nog geen warrior was en ze durfte niet echt naar binnen te kijken. "Ashdrizzle ben je binnen?" riep Icepaw een beetje nerveus, voorzichtig keek ze naar binnen in de hoop wat beweging te zien.


Ready again? {& Ashdrizzle} Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 22:42

"Ashdrizzle ben je binnen?" Versuft werd hij wakker en een stukje mos gleed van zijn oor af. Wha..? Om helder te worden gaf hij zichzelf een snelle wasbeurt, maar stond toch nog wel wat wankelend op. Buiten moest hij snel halt houden voordat hij over Icepaw struikelde. "Oh jij was het Icepaw," Glimlachte hij snel en schudde zijn vacht uit tegen de plotselinge kou. "Nou, dit is wat minder gepast, een Apprentice die haar Mentor haalt." Grijnsde hij. "Laten we maar gaan, niet?"


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready again? {& Ashdrizzle} VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimeza 10 mei 2014 - 18:31

Icepaw schrok toen Ashdrizzle redelijk snel op haar af kwam en voor haar stopte, ze glimlachte "Sorry, ik was vroeg wakker en heb een tijdje gejaagd. Maar dat doe ik de laatste dagen de hele tijd en we hebben al een tijdje niks gedaan." Toen moest ze lachen "Ik heb je wakker gemaakt, hé? Sorry... Laten we gaan." Ze liep langzaam richting de uitgang van het kamp, ze wou haar mentor de tijd geven wakker te maken, en keek om.


Ready again? {& Ashdrizzle} Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimema 19 mei 2014 - 18:35

"Sorry, ik was vroeg wakker en heb een tijdje gejaagd. Maar dat doe ik de laatste dagen de hele tijd en we hebben al een tijdje niks gedaan." De grijze kater hief zijn schouders wat op. "Ik heb je wakker gemaakt, hé? Sorry... Laten we gaan." Hij schudde glimlachend zijn kop. "Ach, dat geeft niet." De Apprentice was al voor hem uit naar de uitgang gelopen en dit keer moest Ashdrizzle zijn eigen Apprentice volgen. "Nou, vorige keer hebben we al een beetje aan je vechttechnieken gewerkt, dus neem ik je dit keer mee naar de bekendste delen van het gebied." Hij ging voor Icepaw het kamp uit en ging met een aardig pasje naar de eerste grens, eigenlijk eentje die doorliep van ThunderClan naar WindClan gebied.

"Vertel me maar wat je weet over de grenzen met de andere Clans en welke regels daarbij horen." Vroeg hij onderweg en keek een keertje achterom, om te zien of Icepaw hem wel volgde.


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready again? {& Ashdrizzle} VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimewo 21 mei 2014 - 16:48

"Nou, vorige keer hebben we al een beetje aan je vechttechnieken gewerkt, dus neem ik je dit keer mee naar de bekendste delen van het gebied." Icepaw knikte en volgde haar mentor, wat toch wat meer gepast was. Ze liepen richting de Thunder- en WindClan grenzen, "Vertel me maar wat je weet over de grenzen met de andere Clans en welke regels daarbij horen." Icepaw dacht na, de grenzen, daar wist ze eerlijk gezegd niet veel over. "Nou, de algemene regels van de grenzen is dat je ze moet respecteren, je mag er niet zonder toesteming overheen, je mag geen prooi stelen, ook niet als ie net een pootlengte over de grens zit. En de ThunderClan grenzen lopen langs de andere kant van het donderpad bijna tot de Fourtrees. Daar hebben wij nog een klein stukje territorium wat we gebruiken om naar de vergadering te gaan. De RiverClan grenst niet direct aan onze grenzen en de WindClan ook niet helemaal omdat we vooral worden gescheiden door het donderpad" Icepaw haalde even adem, het was veel om te vertellen. Ze keek naar Ashdrizzle en wachte naar wat hij zou vertellen.


Ready again? {& Ashdrizzle} Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ashdrizzle
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 Moons old
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimema 26 mei 2014 - 16:38

Icepaw leek wel het een en ander opgepikt te hebben, want haar verhaal klonk heel erg goed. Dus knikte de grijze kater goedkeurend. "Goed zo Icepaw," Glimlachte hij trots. "alleen heeft Shrewstar laatst nog aangekondigd dat door de prooischaarste we prooidieren van ons gebied die toevallig een grens over zijn gestoken toch mogen vangen. Maar van mij hoef je dat niet te doen, alleen als je met een andere Warrior of Apprentice bent. Dus blijf maar op ShadowClan gebied, oké?"

De kater kwam uiteindelijk aan bij het stinkende pad. "Wanneer je gerommel hoort, wil ik dat je ver uit de buurt van het Thunderpath blijft. Monsters wijken niet vaak af van de zwarte materie, maar je weet maar nooit." Vervolgde hij zichzelf en liet zijn weg iet wat afwijken van de zwarte rand. "Vertel me nu maar eens alles wat je weet over ThunderClan."


Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Ready again? {& Ashdrizzle} VVFGF9o

jij klikt dr op:
Terug naar boven Ga naar beneden
Icepaw
Member
Ready again? {& Ashdrizzle} DPKsfdL
Hanna (2)
315
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 9 moons
Gender:
Rank:
Icepaw
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitimedo 29 mei 2014 - 20:06


"Goed zo Icepaw," Icepaw glimlachte bij het compliment. "alleen heeft Shrewstar laatst nog aangekondigd dat door de prooischaarste we prooidieren van ons gebied die toevallig een grens over zijn gestoken toch mogen vangen. Maar van mij hoef je dat niet te doen, alleen als je met een andere Warrior of Apprentice bent. Dus blijf maar op ShadowClan gebied, oké?" Ze keek Ashdrizzle kort aan. "Oké."

Ze liepen door tot ze een stinkend grijs pad zag. Nieuwsgierig draaide ze haar oren ernaar, zou het geluid maken? "Wanneer je gerommel hoort, wil ik dat je ver uit de buurt van het Thunderpath blijft. Monsters wijken niet vaak af van de zwarte materie, maar je weet maar nooit." Ze knikte en bleef nog steeds geconcentreerd luisteren of ze het zo gezegde 'gerommel' hoorde. "Vertel me nu maar eens alles wat je weet over ThunderClan." De zwarte poes zette een paar stappen naar achter, voor de zekerheid, voordat ze antwoordde. "Ehm, hun leader is Firestar en is een kittypet geweest." Ze wist het niet echt zeker, maar ze had wel al eens roddels daarover gehoord. Ze keek naar Ashdrizzle. "En is hun nieuwe deputy niet een Skyclanner?"


Ready again? {& Ashdrizzle} Coolte23


.:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ready again? {& Ashdrizzle}   Ready again? {& Ashdrizzle} Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ready again? {& Ashdrizzle}
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Pinewoods-
Ga naar: