|
|
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:02 | |
| - Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- @Sara, oh, btw, let niet op mijn falend Engels xD *wijst op topic Drop x Lost*
Oh maakt ni uit hoor, ik ben nog slechter is Engels als jij^^ Ik kan enkel Dora-Engels ;D Neeh, ik heb nog geeneens Engels op school, dus ja, leren van internet, games en TV xD Ow in dat geval ben ik zeker slechter want ik leer wel engels op school en zelfs dan kan ik het nog ni XD XD We krijgen pas Engels in het tweede jaar :c
Wij krijgen dat vanaf het eerste middelbaar denk ik. Denk je, xD Het is best rare regeling, tweede jaar Engels, maar kom.
Ja dat is waar. Ik zit nu int 4de dus het 1ste is nogal lang geleden XD Meh. Voel ik me weer zo jong >,< Bijna tweedejaars hierzo xD Eef, nah, we hebben gewoon een rare school xD |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:04 | |
| - Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- @Sara, oh, btw, let niet op mijn falend Engels xD *wijst op topic Drop x Lost*
Oh maakt ni uit hoor, ik ben nog slechter is Engels als jij^^ Ik kan enkel Dora-Engels ;D Neeh, ik heb nog geeneens Engels op school, dus ja, leren van internet, games en TV xD Ow in dat geval ben ik zeker slechter want ik leer wel engels op school en zelfs dan kan ik het nog ni XD XD We krijgen pas Engels in het tweede jaar :c
Wij krijgen dat vanaf het eerste middelbaar denk ik. Denk je, xD Het is best rare regeling, tweede jaar Engels, maar kom.
Ja dat is waar. Ik zit nu int 4de dus het 1ste is nogal lang geleden XD Meh. Voel ik me weer zo jong >,< Bijna tweedejaars hierzo xD Ik heb het even opgezocht en in mijn school krijg je ook pas engels in het 2de. |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:07 | |
| I've been playing English games, Pokémon - Mario - Zelda and some more, since I was ... 6/7. My English isn't very good, the writing part that is, because of my Dyslexia. But hey, I can survive xD
And I love talking English, explaining things is easier, imo :') |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:09 | |
| - Raspberrypaw schreef:
- Nevermind schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Mousefur schreef:
- Droppaw schreef:
- Raspberrypaw schreef:
- Secretariat, Hachiko, It's A Kind Of A Funny Story, Suicide Room, .. Allemaal mooi ;D
Ja Hachiko is een supermooie film^^ Hachiko D: Serieus, ik kon niet stoppen met huilen na die film.. >.> You're not alone >,< Ik moest ook echt de hele tijd huilen. Uhu, maar ik huil bijna nooit bij films, alleen als ze écht heel zielig zijn ;s Ben ik echt de enige die die film nog nooit heeft gezien? xD Ik heb er wel al van gehoord, maar hij lijkt zo zielig :c Waarschijnlijk ben je de enige xD En dat is 'ie ook, het is gewoon super super zielig :/ - Verveel me suf, iemand nog een topic met een SC, TC, of BC cat c: ? ik ga posten in dat topicje met raspberry, kun je daar posten >D en anders wil ik altijd wel ene topicje met je tc kat en Daykit? c: wil jij dan maken? edit: wij hebben ook pas engels vanaf het tweede middelbaar c:
Laatst aangepast door forcekit op za 3 mei 2014 - 14:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:10 | |
| - Nightspark schreef:
- I've been playing English games, Pokémon - Mario - Zelda and some more, since I was ... 6/7. My English isn't very good, the writing part that is, because of my Dyslexia. But hey, I can survive xD
And I love talking English, explaining things is easier, imo :') You're really good in EnglishXD I love talking English too^^ |
|
| |
3line 152 Actief
| |
| Oh, ik had al gepost bij raspberry o.o |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| - Nightspark schreef:
- I've been playing English games, Pokémon - Mario - Zelda and some more, since I was ... 6/7. My English isn't very good, the writing part that is, because of my Dyslexia. But hey, I can survive xD
And I love talking English, explaining things is easier, imo :') Sims en soms Zelda, en teveel Engelse series hebben me half Engels geleerd xD Maar praten gaat nog altijd iets beter als typen, soms toch, als ik de uitspraak ken xD En dat is wel waar ^^ *Roept Emma* Hier; https://www.warriorcatsnl.com/t17164-hi-tallpaw#401054 :3 Bunny, ohja, met staar-Forcekit xD Ik zal even posten ^^ |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:11 | |
| - Nightspark schreef:
And I love talking English, explaining things is easier, imo :') Sims en soms Zelda, en teveel Engelse series hebben me half Engels geleerd xD Maar praten gaat nog altijd iets beter als typen, soms toch, als ik de uitspraak ken xD En dat is wel waar ^^ *Roept Emma* Hier; https://www.warriorcatsnl.com/t17164-hi-tallpaw#401054 :3 Bunny, ohja, met staar-Forcekit xD Ik zal even posten ^^ |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:12 | |
| Esmée je moet nog bij Dim en haar lelijke ogen posten ;3
Wauw, ik heb blijkbaar nog maar 2 topics om op te posten met Never O.O Dat is nieuw, dat ik klaar graak xD |
|
| |
Ezz 907 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:13 | |
| Bo, ohja xD Ik post straks, beloofd, en Bunny, ook nij jou straks, moet mijn versterker gaan testen voor me gitaar xD |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:13 | |
| Upupupu, lang geleden dat ik zo veel anime achter elkaar keek! Glad I do though ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:15 | |
| Ik wil gamen =w= Misschien ga ik gewoon gamen, heb toch schijt aan mn Nederlands examen, het is alleen maar freaking herhaling van die eindeloze maanden vorig jaar >> |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:28 | |
| En toen was het stil xD
Na ya, dan maar random topics aanmaken >3 |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:34 | |
| Hm wat zou ik kunnen doen. Ik kan posten, lezen of mss tekenen. hm.....Denk denk. |
|
| |
37 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:37 | |
| |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:38 | |
| - Wintertime schreef:
- So..... Bored.......
Ik ook =_= |
|
| |
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:38 | |
| - Wintertime schreef:
- So..... Bored.......
Wij hadden nog een topic waar je op moet posten >3Wauw, Never en drama, echt iets dat niet samen gaat xD Deze post schiet niet op xD |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:39 | |
| - Nevermind schreef:
- Wintertime schreef:
- So..... Bored.......
Wij hadden nog een topic waar je op moet posten >3
Wauw, Never en drama, echt iets dat niet samen gaat xD Deze post schiet niet op xD Dat hoeft niet alleen aan Never te liggen *wijst naar inbox* xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:40 | |
| @Em; Ik heb nog een open topic met Timepaw staan, in het territorium (: |
|
| |
Sara 359 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 3 mei 2014 - 14:40 | |
| |