|
|
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 10:50 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- @ Eef: Heeyy! Om 5 uur ik ook weer! Waar gaat de reis vandaag naar toe? c:
Nu eens naar de andere kant: Enschede Nadeel: de reis is een uur langer dan van Utrecht naar Leiden. Voordeel: die trein ontspoort altijd/ er stort een brug in, waardoor je alsnog uiteindelijk 2,5 uur onderweg bent. And youuuu? En oh, ik heb gereageerd in ons topic =) Ik heb nu even les, maar ik zal straks weer reageren. |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 10:52 | |
| - Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Nu eens naar de andere kant: Enschede Nadeel: de reis is een uur langer dan van Utrecht naar Leiden. Voordeel: die trein ontspoort altijd/ er stort een brug in, waardoor je alsnog uiteindelijk 2,5 uur onderweg bent. And youuuu? En oh, ik heb gereageerd in ons topic =) Ik heb nu even les, maar ik zal straks weer reageren. Ah ja, er is altijd wet met de treinen. Meestal heb ik rond Utrecht geen problemen. Maar ik ga dan ook van Zutphen > Arnhem > Utrecht en dan ben ik al in Rotterdam c: Al had ik vorige week wel een man/vrouw die voor een trein voor ons was gesprongen, daar wordt ik altijd naar van :c |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 11:10 | |
| Goooeeedemorgen! Ik heb lekker geslapen, m'n kat heeft me wakker geschreeuwd en doodgeknuffeld omdat ze terug was van de kennel, nu ligt ze op m'n buik te spinnen.. Gotta love it <'3
Booooo! -2- I love you <'3 *las je bericht in het complimentjes topic*
Chi, als je tijd hebt, ben je hier? >3 |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 11:22 | |
| Neeeeeeeeh! Mijn ouders vonden het verdacht worden dat ik zo veel "huiswerk" ging maken. Nu gaan we naar een camping zonder internet. Neeeeeeh! Dat word een weekje zonder WC. |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:23 | |
| |
|
| |
hannah 264 Afwezig He wore a smile like a loaded gun.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:26 | |
| - Innerghost schreef:
- Good Afternoon all <3
Good Afternoon Nath :'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:36 | |
| Hey Nath! Ik ga nu posten bij Inner >3 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:38 | |
| @Emma; Hahah, dankje~ @Nath; Good afternoon, dear~
Goed, Aura Kingdom crashte, Ragnarok Online 2 is aan het downloaden. Nu GoT kijken, douchen, examen leren, miss nog wat posten en daarna weer gamen :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:43 | |
| Q, dat is een drukke dag o.O
Okeee, nog zo ongeveer acht topics waar ik moet posten, en dan lekker tekenen >3 -zo rustig vergeleken met sommige mensen xD-
|
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:47 | |
| @Em; Het is een standaard dag voor mij xD Zo kom ik mijn examenperiode door :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:50 | |
| Oh man! Ik blij dat ik nog geen examens hoef te doen voor een laaaaange tijd >3 Na ya, veel plezier met GoT kijken in ieder geval~ Btw, als het ergens je helpt, ik trek je wel door je examenperiode bro >3 |
|
| |
Eef 1702 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 12:58 | |
| - Ravenpaw, schreef:
- Nimblepaw schreef:
- Ravenpaw, schreef:
Nu eens naar de andere kant: Enschede Nadeel: de reis is een uur langer dan van Utrecht naar Leiden. Voordeel: die trein ontspoort altijd/ er stort een brug in, waardoor je alsnog uiteindelijk 2,5 uur onderweg bent. And youuuu? En oh, ik heb gereageerd in ons topic =) Ik heb nu even les, maar ik zal straks weer reageren. Ah ja, er is altijd wet met de treinen. Meestal heb ik rond Utrecht geen problemen. Maar ik ga dan ook van Zutphen > Arnhem > Utrecht en dan ben ik al in Rotterdam c: Al had ik vorige week wel een man/vrouw die voor een trein voor ons was gesprongen, daar wordt ik altijd naar van :c Ieks yikes, dat is nooit fijn :/ Ik ben echt vet geërgerd op t moment. Ik moet een onderzoek opzetten met een meisje. Zij had 0 tijd deze week (ze had het wel echt druk, dus daar heb ik wel respect voor), maar vandaag zouden we samen even zitten om alles door te nemen. Dan zouden we er dit weekend apart aan kunnen werken in een google doc (dan werk je samen in 1 document). Maar dat wijf reageert niet >< Nou sorry hoor, maar ik moet vanmiddag naar Enschede om langs m'n vriendje's oma te gaan. Ik ga niet pas om 4 uur vertrekken omdat zij besluit dan pas te reageren. |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:23 | |
| |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:24 | |
| |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:30 | |
| Is er echt geen Kittypet online geweest afgelopen 24 uur. *voelt zich alleen* En geen Bloodclanner uitgezonderd Icy. * heeft medelijden met icy* Oeps dubbelpost |
|
| |
Sara 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:35 | |
| Ik heb geen kittypet maar ik wil er misschien wel een aanmaken^^ |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:42 | |
| Is 'Endless' een geldige Warrior naam ? ;s |
|
| |
Tha Eminem!! 881 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:44 | |
| |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:47 | |
| 'Gebruikersnaam is al in gebruik.' Euhm, dat is 'ie niet --" |
|
| |
Mattijn 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 2 mei 2014 - 13:47 | |
| - Dappledrop schreef:
- Ik heb geen kittypet maar ik wil er misschien wel een aanmaken^^
*heeft zich snel gedoucht* Oh wat zou ik dat fijn vinden. Dan een topic met die Kittypet. *is helemaal happy* |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|