|
|
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:34 | |
| Dankjewel Miss Cat c:
Rebecca; Omdat ik op mijn opleiding me eigenlijk focus op alle dieren (al hebben we reptielen en amfibieën, watervogels en siervogels, muizen en de ratten uit deze rassenmap gehaald..) zijn het in dit geval honden, katten, hamsters, cavia's en konijnen. Dan nog de grote landbouw dieren zoals paarden, koeien, geiten, schapen en varkens.. en dan nog wat kippetjes c: Elke diersoort krijgt vijf rassen die je mag beschrijven (mag je zelf kiezen, een beetje kijken dat je wel rassen kiest die je tegen gaat komen in je carrière). Het is een heel erg lang werk en we zouden het met de klas samen doen. Ieder één diersoort met vijf rassen. Natuurlijk ging dat fout en wat mag Lianne dan doen? (Uit eigen initiatief want ik wil een goed cijfer) heel die map opnieuw doen! Yay! :I Het is heel leerzaam moet ik toegeven, maar het is zeker geen drie daagjes werk .. x'D
Laatst aangepast door Cinderfall op do 1 mei 2014 - 14:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Miss Cat 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:34 | |
| - Lostdream schreef:
- Niemand die toevallig een topic wilt met een BloodClanner, RiverClanner of SchadowClanner ? c:
Ik wil h'm wel (proberen te) maken ;3 Ik heb wel een RiverClan kitten voor je ^^ |
|
| |
Ez 994 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:35 | |
| - Daykit* schreef:
- Lostdream schreef:
- Niemand die toevallig een topic wilt met een BloodClanner, RiverClanner of SchadowClanner ? c:
Ik wil h'm wel (proberen te) maken ;3 Ik heb wel een RiverClan kitten voor je ^^ Is goed, ik stuur je zo wel de link ;D |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:36 | |
| - Cinderfall schreef:
- Dankjewel Miss Cat c:
Rebecca; Omdat ik op mijn opleiding me eigenlijk focus op alle dieren (al hebben we reptielen en amfibieën, watervogels en siervogels, muizen en de ratten uit deze rassenmap gehaald..) zijn het in dit geval honden, katten, hamsters, cavia's en konijnen. Dan nog de grote landbouw dieren zoals paarden, koeien, geiten, schapen en varkens.. en dan nog wat kippetjes c: Elke diersoort krijgt vijf rassen die je mag beschrijven (mag je zelf kiezen, een beetje kijken dat je wel rassen kiest die je tegen gaat komen in je carrière). Het is een heel erg lang werk en we zouden het met de klas samen doen. Ieder één diersoort met vijf rassen. Natuurlijk ging dat fout en wat mag Lianne dan doen? (Uit eigen initiatief want ik wil een goed cijfer) heel die map opnieuw doen! Yay! :I Het is heel leerzaam moet ik toegeven, maar het is zeker geen drie daagjes werk .. x'D Ik doe ook een Dieropleiding en moet 155 Hondenrassen uitwerken x) |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:42 | |
| Weeeeeuw 155? Dat is niet weinig Hoe lang doe je jouw opleiding al? |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:43 | |
| - Otterflight schreef:
- Hanna, als je een SC kat hebt ?
ik heb Bitterkit nog wel ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:44 | |
| - Cinderfall schreef:
- Weeeeeuw 155? Dat is niet weinig :DHoe lang doe je jouw opleiding al?
Ik zit in de 1e. Ik moet nog 2 jaar hierna c: Helicon opleidingen; Ondernemen Dier & Gedrag doe ik ^^ |
|
| |
433
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:46 | |
| - Otterflight schreef:
- Cinderfall schreef:
Ik zit in de 1e. Ik moet nog 2 jaar hierna c:
Helicon opleidingen; Ondernemen Dier & Gedrag doe ik ^^ Klinkt nice (: Daar heb ik nog niet van gehoord, maar het lijkt me reuze interessant. Ik doe zelf 'Dier & Zorg' (gewoon één dieren opleiding, veel mensen vragen dan; Ook doe je ook iets in de zorg? *facepalm). Ik rond nu mijn laatste jaar af van dit niveau en dan stroom ik in een niveau hoger in het tweede jaar c: Edit: Ik ga er nu wel vandoor want ik leidt mezelf af .. en ik wil het vandaag graag afkrijgen xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:52 | |
| - Cinderfall schreef:
- Otterflight schreef:
- Cinderfall schreef:
Ik zit in de 1e. Ik moet nog 2 jaar hierna c:
Helicon opleidingen; Ondernemen Dier & Gedrag doe ik ^^ Klinkt nice (: Daar heb ik nog niet van gehoord, maar het lijkt me reuze interessant. Ik doe zelf 'Dier & Zorg' (gewoon één dieren opleiding, veel mensen vragen dan; Ook doe je ook iets in de zorg? *facepalm). Ik rond nu mijn laatste jaar af van dit niveau en dan stroom ik in een niveau hoger in het tweede jaar c:
Edit: Ik ga er nu wel vandoor want ik leidt mezelf af .. en ik wil het vandaag graag afkrijgen xD Doe je jouw opleiding op Barneveld? |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:53 | |
| |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 14:54 | |
| @Laura, okay, je ziet h'm zodadelijk wel verschijnen ;D |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:02 | |
| Iemand topicje met Masked? Of met Parrot? |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:03 | |
| Is de naam Grizzlybeer eiegenlijk geldig? |
|
| |
L A U R A (call me Lau, Laury, ...) 136 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:03 | |
| Yeaaah! (: Ik zal dan zometeen of vanavond posten, is te zien xD
iK MOET EEECHT DAT SPROOKJE AFWERKEN JFC D: |
|
| |
Ez 658 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:04 | |
| - Maskedpaw schreef:
- Iemand topicje met Masked?
Of met Parrot? Ik heb geen WindClanner, maar Raspberrypaw wil wel aan de grens ? ;s |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:04 | |
| @AA, Masked x Shade? kan jij dan maken? ik moet zometeen naar m'n oma^-^ |
|
| |
Le AA(Amy) 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:07 | |
| Sure,oja ik moet met Spottedleap nog een trainingstopic maken voor Shadepaw XD |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:08 | |
| - Maskedpaw schreef:
- Iemand topicje met Masked?
Of met Parrot? Parrot x Sorrow? Maak jij? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:11 | |
| - Wolfgaze schreef:
- Is de naam Grizzlybeer eiegenlijk geldig?
Dan zou het Grizzly bear moeten zijn geloof ik |
|
| |
456 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 1 mei 2014 - 15:16 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|