(sorry voor dubbelpost)
Nieuwe update:
Ik heb randjes rond de gebieden gedaan, maar tot mijn vergissing heb ik ze wit gedaan, hetzelfde kleur als de achtergrond dus. En ik kan ze nu niet meer verkleuren, dus zit ik weer met een probleempje. Maar ik zal het zo snel mogelijk terug oplossen. Ook heb ik al enkele leden aangeduid als vetrouwenslid, voor donderdag/vrijdag/zaterdag. We komen nog steeds leden tekort, en er zijn nu twee nieuwe troepen. Een voor de neutrale reptielen en voor de slechte. Hopen dat er voor donderdag enkele leden zich hebben geregistreerd. Ook kan je nu als lid je mening kwijt over het forum. Maar natuurlijk kan iedereen hier ook enkele foutjes zeggen. Ik doe m'n best alles zo mooi mogelijk te maken, maar zonder leden kom in niet erg ver.
Dus mensen, meld jullie maar aan, om het forum actief te maken. Want ik zou willen tegen juli, dat het forum af is, want dan is m'n leguaan jarig, en ik heb de site speciaal gemaakt voor hem. Ookal is hij hier niet meer. Ook is er deze drie dagen(donderdag,vrijdag, en zaterdag) een speciaal soort evenement, iedereen die zich die dag registreert, of online komt krijgt een speciaal cadeautje. Hopelijk kunnen we samen met z'n allen dit forum actief maken, en zo houden. Want het is zeer belangrijk voor me.