The live from her kittends {Verhaallijn}

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Watership
Member
The live from her kittends {Verhaallijn} DPKsfdL
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 12:40

The live from her kittens

Hallo Gast,
Om Watership een zetje in de goede richting te geven heb ik deze verhaallijn voor haar gemaakt. Ik wilde graag met haar RPGen maar ik kwam daar niet aan toe. Ik wil hiermee haar ook actiever mee maken. Hopelijk vinden jullie het een leuke verhaallijn. Ik vind het fijn als je tips geeft om de verhaallijn nog leuker te maken.

Three kittens found
Watership was een poes die al behoorlijk lang kittens wilde maar haar baasje weerhield haar er van. Als bij een put in het bos angstig gemauw hoort gaat ze naar de put. In die put vind ze drie kleine kittens die blijkbaar al langer in de put zitten. Ze neemt de kittens mee naar haar huis. Ze verstopt ze daar in het oude hondenhok van haar baasje. Iedere dag worden de kittens gezonder en beschouwen haar als hun moeder.

One kitten dies
Als de kittens weer op krachten zijn neemt ze ze mee naar de kerk. Daar word een van de kittens gedood door een bloodclanner. Watership word zo kwaad dat ze hem/haar dreigt te doden. Als de bloodclanner het serieus neemt en haar aanvalt overleeft ze het net en sleept zichzelf met de kittens naar haar huis. Daar neemt haar baasje haar mee naar het ziekenhuis. De overgebleven twee kittens moeten thuis blijven. Het baasje blijft bij Watership en daardoor verhongeren de kittens bijna. Als Watership weer terug naar huis gaat ziet ze dat haar kittens ernstig verhongerd zijn en ze doet er alles aan om ze in leven te laten.

One kitten has sold
Het baasje is er achter gekomen dat Watership kittens houd en die verkoopt er een aan de buurvrouw. Watership is zeer verdrietig daarvan en besluit actie te ondernemen.  De kat van de buurvrouw vind Watership aardig en besluit haar te helpen. Samen zoeken ze naar de kitten zonder succes. Als Watership de hoop heeft opgegeven komt de kat van de buurvrouw met de verkochte kitten. Watership weet niet hoe ze hem kan bedanken en houd het daar ook maar bij.

What i need

De drie kittens
De namen mogen zelf verzonnen worden.
Graag er bij of die sterft of verkocht word.
Kittens:
Zephyr poes
Aki poes (verkocht)

De Bloodclanner
De naam mag zelf verzonnen worden.
Graag een rode poes/kater.
Bloodclanner:

De kat van de buurvrouw
De naam mag je zelf bedenken.
Kat:

Een eigen kat
Als je zelf nog een idee hebt voor een kat hoor ik dat graag.
Andere katten:

Ik zou het fijn vinden als het een wat uitgebreide aanmelding is maar het mag ook een kleine zijn.

Laatst aangepast door Watership op do 1 mei 2014 - 22:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Parrotkit.
Member
38
Actief

CAT'S PROFILE
Parrotkit.
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 17:19

Lijstje;
Naam: Zephyr
Leeftijd: 1 moon
Geslacht: Female
Karakter: Zephyr is een rustige kitten die graag de leiding heeft. Ze is erg kalm en erg sterk.
Extra: Word niet verkocht of gaat niet dood.

Flut lijstje omdat ik weinig inspiratie heb.
Dancingdoe
Member
96
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingdoe
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 17:24

Aki
Female||Kittypet||young

Genral

Current Name: Aki
Role: De kit die verkocht wordt.
Siblings:??
Current Clan: Kittypet!

Outside

Fur: Light ginger
Length fur: long
Whiskers: White
Eyes: Amber
Pads: pink
Nose: pink
Breed: Maine coon (Is dat oke?)
Build: Small

Picture:
The live from her kittends {Verhaallijn} 1zacyg

Personality
Aki wil altijd de held zijn. Ze Is dol op haar siblings, en wil ze altijd beschermen. Ze is de oudste, en bemoederd zich maar al te graag over haar siblings. Als ze eenmaal verkocht is, mist ze dit erg. Ze mag haar twolegs ook helemaal niet, en besluit daarom rogue te worden. Dan is ze 10 moons oud. Ze geniet van het vrije leven en komt nooit meer terug.

ME
Real name: Hannelore
Nickname(s): Lore
Motivation: Ik heb nog nooit een kittypet bespeelt. Ook is Aki gebaseerd op de Aki van Misao. (Een horror game) Ik heb veel inspiratie voor haar, en..... dat was het wel^^'

Laatst aangepast door Dancingdoe op do 1 mei 2014 - 17:56; in totaal 3 keer bewerkt
Springleaf
Member
Mattijn
265
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Springleaf
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimewo 30 apr 2014 - 19:45

Parrotkit; Leuk ik zal hem er bij zetten.
Dancingdoe
Member
96
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingdoe
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 19:26

Mijn aanmelding is af! :3
Watership
Member
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 22:12

Dankje, je staat er bij
Dancingdoe
Member
96
Actief

CAT'S PROFILE
Dancingdoe
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 14:51

Enig idee over de deadline? Omg ik ben zo ongeduldig! Eerst moeten er wel drie kittens zijn natuurlijk...
Watership
Member
Mattijn
66
Actief

CAT'S PROFILE
Watership
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitimevr 2 mei 2014 - 14:55

Ik zou het echt niet weten. Jij een idee?
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The live from her kittends {Verhaallijn}   The live from her kittends {Verhaallijn} Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: