| {GZ & AG} For the first time in forever | |
|
|
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: {GZ & AG} For the first time in forever ma 28 apr 2014 - 14:36 | |
| AG Ook ik moet er aan geloven. Ik ben enorm gehecht aan mijn accountjes, waardoor ik ze nog nooit heb weggegeven. Toen ik na mijn korte stop weer terug kwam heb ik alleen Nightbreeze opgepakte, maar verder niks in de trant van 'weggeven' gedaan. Daarom ga ik nu een behoorlijk grote (voor mij dan) Account Giveaway doen
Salt Rogue, ze is opgesloten bij Twolegs. Vandaar haar rang als Kittypet. Een witte poes met bruine/amberkleurige ogen. Ze is gesloten, snauwerig en stoer. Haar siblings zijn Pepper en Sugar, waar ze ook een storyline mee heeft. Je mag haar zo hebben, maar ze mag niet veranderd worden
Applebloom Thunderclan Wit met tabby strepen en amberkleurige ogen. Heeft niet echt een karakter, beetje verlegen. Geen familie. Je mag haar zo hebben en ja mag haar helemaal ombouwen. Alleen het verlegen proberen te houden, aangezien ik al heb gepost
Frozenpaw ~ Frozenheart Thunderclan Wit met zwart en amberkleurige ogen Normaal is ze vriendelijk en sociaal, maar door een verhaallijn (die ik niet heb kunnen uitvoeren) word ze kil en afstandelijk. Moet een broertje hebben (die later sterft) Mag je zo hebben, niet ombouwen.
Melonkit ~ Melonbreath Shadowclan Een chocolate pointed kitten met blauwe ogen Hij heeft ook niet echt een karakter, hij is wel best slim en betweterig Heeft al een familie Hier moet je een voorbeeldpost en je motivatie voor sturen
Squirrelkit* Windclan Een felrood katertje met groene ogen Enorm fantasierijk, té fantasierijk. Heeft al een familie Mag niet veranderd worden, hier moet je een voorbeeldpost en je motivatie voor sturen
Meer kan ik niet weggeven ;_;
Topics
Choppedpaw Riverclan Heel actief Gemeen, ambitieus, pestkop, humoristisch
Nightbreeze Windclan Best actief Net bevallen van kits, lonley, rustig, onzeker
GZ Ladypaw Riverclan Dark apprentice, betweterig, slim, ambitieus Ik zoek Slachtoffers. Zij gaat andere katten de schuld geven van het helpen van the Dark forest, en sommige daarvan worden ook verdacht. Daardoor word(en) er een (paar) uit de clan gezet, die dan een grondige hekel aan Lady krijg(en).
Laatst aangepast door Choppedpaw op ma 5 mei 2014 - 12:39; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Lore 332 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Way too old to be wearing this nameGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever ma 28 apr 2014 - 15:16 | |
| Topic Choppedpaw met badass Jagged? |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever ma 28 apr 2014 - 15:51 | |
| |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever ma 28 apr 2014 - 20:32 | |
| @Both, Shure ^^ Jullie maken |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 9:33 | |
| Meen je nou dat je Melonkit gaat weg doen? |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 10:58 | |
| Ja ;_; Ik kan hem gewoon niet actief krijgen |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 10:58 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 11:19 | |
| Topicje Chopped x Tall bij de grens? |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 11:34 | |
| Shure ^^ Jij was toch altijd zo goed in topics maken?.. XD
Ik heb de beginpost een beetje veranderd. |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 11:46 | |
| |
|
| |
Daanz 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 14:09 | |
| |
|
| |
Liz 187 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 14:52 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 1106
| CAT'S PROFILEAge: My heart is stopping beating,i live in StarClanGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 18:35 | |
| Ik doe een bod op Squirrelkit* Voordbeeldpost komt zo snel mogelijk c: |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 20:07 | |
| Geef je Melon weg..? ;_;
Nou ja, zullen we dan een topicje Sorrow x Night doen? En Snow x Drizzle? |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 20:19 | |
| @Dieuw, dat is goed (allebei) Wie maakt welke?
Ik doe nu geen topics meer lol |
|
| |
54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 20:21 | |
| Als jij Sorrow x Night maak, dan maak ik Snow x Drizzle? |
|
| |
V 256 Afwezig Follow you down to the red oak tree
As the air moves thick through the hollow reeds
Will you wait for me there until someone comes
To carry me, carry me down
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever di 29 apr 2014 - 21:56 | |
| Misschien een topic met Nightbreeze x Honeydew? Ze zijn beide verleid door Whitelion en Honeydew kent zijn ware aard maar Nightbreeze nog niet ^^ |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever wo 30 apr 2014 - 8:44 | |
| - Honeydew schreef:
- Misschien een topic met Nightbreeze x Honeydew? Ze zijn beide verleid door Whitelion en Honeydew kent zijn ware aard maar Nightbreeze nog niet ^^
- Choppedpaw schreef:
Ik doe nu geen topics meer lol Maar goed, omdat ik nog niet veel topic's met haar heb. @Dieuw, oké |
|
| |
Bregje 1163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever wo 30 apr 2014 - 15:56 | |
| Sorry voor de mensen die op een topic of reactie wachten, maar ik ben tm Maandag afwezig en vandaag komt er denk ik ook niet veel meer van posten. |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever wo 30 apr 2014 - 16:14 | |
| Motivatie Squirrelkit: Ik vind de naam Squirrelkit al gaaf,deels omdat ik eerst een accje wou die dus Squirrelflight ging noemen en begon als kit(maar die naam is bezet). Bovendien vind ik hem ook gaaf en ik heb best wel veel fantasie dus dat komt ook van pas. Squirrelkit zit bovendien in de clan waar ik erg actief in ben en dat geeft me dus nóg een reden om hem te willen c: VB: - postje::
De rosse katertje zat op zijn mosnestje en keek even om zich heen. Hij zag niet echt een kitten die wakker was en met hem kon spelen. De kitten zuchtte zachtjes en sloot even zijn ogen. Hij ging liggen en legde zijn rosse kopje op zijn poten en verzonk in zijn eigen wereldje. Een wereld waar hij al warrior was...
Een lichte bries van de wind waaide door de bladeren van de bomen. Zijn sterke poten maakte zacht geluid zodra hij die neer zette. Zijn sterke spieren waren zichtbaar onder zijn pels. Even proefde hij de lucht om te kijken of er ergens prooi was maar zo snel rook hij nog niks. Hij vertraagde zijn passen tot hij over de vlakte stapte. Hij merkte een plas op en begon er een beetje water van op te drinken. Met zijn tong ging hij over zijn mond om de rest van het water weg te vegen. Zijn aandacht werd getrokken door een geritseld geluid en hij liep op de struik waar het vandaan kwam af. Onder de struik zocht een jong konijn naar wat eten. De kater zakte in jachthouding en sloop op het diertje af. Hij wachtte even en zette toen af en lande op het konijn die hij met een snelle beet doodde. Triomfantelijk keek hij rond en begroef de konijn. Net toen hij een stap wou zeggen hoorde hij iemand zijn naam zeggen “Squirrelkit!...”
“Squirrelkit,word wakker!”Een beetje geïrriteerd kwam hij uit zijn fantasie wereld en keek de kitten aan. “Wat wil je?”Vroeg hij rustig. De kitten keek hem even aan en ging verder: “Zullen we samen buiten clannetje doen? Het is best goed weer! Jij mag de leider zijn,dan ben ik deputy!” ging de kitten verder. Squirrelkit dacht even na,waarom niet? “Goed,zorg er maar voor dat er een patrouille klaar is.”Zei hij terwijl hij op stond. De kitten voor hem knikte en sprintte naar buiten. De rosse katertje volgde hem op de hielen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: {GZ & AG} For the first time in forever | |
| |
|
| |
|